Logg inn med Facebook eller Google!

Parga 2010 - en litt \"anderledes\" ferie

Started by Tjorven, 13. Sep 10, 19:02:28

Previous topic - Next topic

kari

Takk for reisefortellinger og bilder. Ser jo at dere har kosa dere til tross for alle forviklingene. Middagen på terrassen så jo riktig koselig ut.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

bengalow

Kul att följa med er! Men, ojojoj, vem är det som inte fäller ner toilettstolslocket???
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

kari

Hi hi, det med dolokket tenkte jeg ikke på Bengalow. Men selvfølgelig............ 2 damer på tur, og enda står toalettlokket åpent. Merkelig...... Vi får vente å se hva de har å si til sitt forsvar.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Ole

Kanskje de hadde mannebesøk??! :grin:

Tommy

Quote from: \"kari\"Hi hi, det med dolokket tenkte jeg ikke på Bengalow. Men selvfølgelig............ 2 damer på tur, og enda står toalettlokket åpent. Merkelig...... Vi får vente å se hva de har å si til sitt forsvar.

Näe, att toalocket är oppfällt tänker jag sällan på  :bom:  :blackeye:

Men Parga verkar till o vara sig likt i övrigt, det var skoj att se ;-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

Hehehe, du verden så observant du er da, Bengan  ;)  og masse spekulasjoner angående et dolokk  :D  
Neida, Ole, det var ikke ett mannebein innafor døra vår. Jo forresten, samboerparet next door besto av et stk mann og kvinne. De var innom, men hadde han vært \"synderen\" ville vel doringen også vært oppe!
Nei, folkens, jeg må nok skuffe dere for pikante avsløringer. Det er nok Torill eller jeg som har slurva med fasilitetene, vi hadde det jo så travelt....
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

22. Sep 10, 23:54:59 #42 Last Edit: 27. Feb 12, 22:47:27 by Ole
Eller kanskje det var denne ubudne gjesten som satt på badehåndkleet mitt en morgen?

There are no strangers, only friends we haven't met.

marjana

Tjorven, det er artig å lese og se hva du får ut av en tur!

Siste bildet er vel ikke av en flaggermus da vel? Det ser ut som en sikade, også fordi den sitter på et håndkle, så maskene/løkkene i håndkledet gir en viss størrelse her.
Glika i zoi

Frost

Huff, jeg får helt vondt av dere. Tenk å ha sånn  uflaks da. Håper neste Hellastur forløper problemfritt og ikke minst smertefritt. :)

Tjorven

Quote from: \"marjana\"Siste bildet er vel ikke av en flaggermus da vel? Det ser ut som en sikade, også fordi den sitter på et håndkle, så maskene/løkkene i håndkledet gir en viss størrelse her.

Hehe, og vi som innbildte oss at det var en flaggermus   :colors:  Du har sikkert rett i at det er en sikade, Marjana.  Den hang nå der ei god stund, og var ikke til å rikke, selv da jeg rista på håndduken. Så jeg måtte fjerne den for hånd, mens Torill sto i bakgrunnene med hendene overe ørene og ropte \"ei flaggermus, ei flaggermus, jeg vil ikke ha den inn\" Ingen fare med det, jeg holdt den over balkongen og hufsa den avgårde  ;)

Tusen takk for omtanken, Frost  :D  Ja, vi fikk så det holdt med diverse komplikasjoner begge to. Det hadde gjort godt med en ferietur der alt går på skinner. For min del er det nesten blitt fast taks med \"en typisk Tjorven\" men nå holder det for ei stund, syns jeg. Man kan jo ikke annet enn å leve i håpet   :clown:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

23. Sep 10, 16:11:30 #46 Last Edit: 27. Feb 12, 22:48:30 by Ole
Da avslutter jeg denne reiseskildringa med noen bilder av ymse slag. De første er fra \"siste kveld med gjengen\", hotellnaboene våre, som kun hadde ei ukes ferie. Etter middagen, tok vi en avskjedsmythos med dem på hotellterrassen.

Middagen spiste vi på Veneziano i havna, der Torill og jeg hadde blitt gode venner med eieren Nikos, en veldig hyggelig mann. En kafferast der, før eller etter stranda, tok vi gjerne  :D

Så er det bilder av Christina fra hotellet, og kjæresten Alex. Alex var sjåfør på transferebussene fra flyplassen til hotellene.

De siste to kveldene stakk vi innom en ute-bar som lå rett nedenfor hotellet. Den hadde vi ikke lagt spesielt merke til tidligere (annet enn som frokost-sted) men her var det bra musikk og koselig å ta seg en drink på hjemveien etter middag. Derav drinkebildene  ;)

Dette var det jeg hadde fra Parga, og takk til dere som fulgte meg(oss) og alle fine kommentarer. Torill kommer med egen tråd etter hvert  :D
Jeg skal også legge ut bilder fra Acheron-turen i en annen tråd.

.......................................... :fart: ............................................















There are no strangers, only friends we haven't met.

filhellener

M e n, lille Tjorv.... :crybaby:

N Å  håper jeg du har brukt opp uflaksen din for m a n g e  Å R  framover  :thumbup:

Jeg syntes det høres som du og Toril gjorde det beste ut av situasjonen :-)

Mange veldig fine bilder  :sunny:
Kari

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...