Logg inn med Facebook eller Google!

Hilsen fra Anders

Started by Anita, 13. Sep 12, 07:48:46

Previous topic - Next topic

Anders

Jotakk... fulgte sånn halvveis med på nettet, men da det ble 3-1 logget jeg av :-) Man er jo tross alt i Athen... og for å sitere Anne Cath: "Gift, men ingen fanatiker" :-)
Og det gikk jo relativt greit å døyve skuffelsen... en spasertur gjennom FleaMarket og Thission og opp Adrianou får tankene over på andre ting enn hjemlig fotball, iallfall!

Her blir det en ny, varm dag... totalt skyfritt og en relativt stille morgen, egentlig. Har ladet kamera gjennom natten, så det blir vel noen inntrykk idag også :-)
Håper faktisk å ha ganske mye å dele med forumet utover... grekerne er like vennlige og hjelpsomme som alltid og igår kveld var det forbløffende mye folk ute og "flanerte". Kanskje som en slags stille protest mot tildragelsene dagen før? (fruen kjente restene etter tåregassen...)
Definitivt mere synlig politi i gatene, og annenhver butikk virker å ha "private security" i døren. Men det føles ikke så veldig nærværende her i turist-delen av byen.
Stor ståhei på Monastiraki iallfall... en mann med sitt personlige karaoke-show, masser av publikum og dansing og klapping... joda, her er det bra :-)

Kristian

Hyggelig møte med Tjorven og Sissi på flyplassen i Aten og hastig på Gardermoen. Tjorven hadde litt problem med å sorterer boardingkort for Tax-freen, men det ordna seg til slutt.
Kristian/Planer er til for å utsettes

Kristian

Hjemme i går og biklja gitt ut av sitt gode skinn. Like ille var det med pistring i dag da jeg tok med trillebagene for å plassere i kjelleren. Han trodde det var ny reise som stod for tur.

Har ikke gjort noe med bildene ennå, bortsett fra lastet over på PC-en.

Traff forøvrig Anders siste eftan på Paradise hos Maniola. Vannet hos ham smakte som gresk øyvann forøvrig. Sterkt. Dette hadde tålig god kvalitet.

I og med at Anders utbasunerte sitt morgenbad onsdag, og ifølge hva han sa det andre badet i år sørget jeg for at han har bevis for å ha badet. Han fuktet badebuksa utenfor Paradise også og da foreviget jeg ham.
Kristian/Planer er til for å utsettes

karri

Syns jeg ser bikkja de for meg Kristian... først kjempe glad  ;D også trist igjen  :'(
Ble vel glad når han så trillebagene gikk ned i kjelleren og ikke ut av av døra igjen??  ;D

Velkommen hjem  :D

(Ser ut som Anders har det som ... fisken i vannet..  :headset:  :synge:;)
KARRI

Tjorven

Quote from: Kristian on 28. Sep 12, 13:01:08
Hyggelig møte med Tjorven og Sissi på flyplassen i Aten og hastig på Gardermoen. Tjorven hadde litt problem med å sorterer boardingkort for Tax-freen, men det ordna seg til slutt.


Du måtte nevne den tildragelsen, ja......  ;D Jeg så vel ut som ei forvirra vegglus der jeg føk fram og tilbake mellom taxfree og bagasjebåndet, først uten boardingkort, så med feil b.kort, men 3.gang fikk jeg med meg det riktige  :P
There are no strangers, only friends we haven't met.

Kristian

Quote from: karri on 28. Sep 12, 15:51:34
Syns jeg ser bikkja de for meg Kristian... først kjempe glad  ;D også trist igjen  :'(
Ble vel glad når han så trillebagene gikk ned i kjelleren og ikke ut av av døra igjen??  ;D

Velkommen hjem  :D

(Ser ut som Anders har det som ... fisken i vannet..  :headset:  :synge:;)


Vel, fisk og fisk fru Blom?  :o

Mht til bkikja så var ikke velkomsten opp fra kjelleren så overstrømmende som gårsdagens, men heftig nok.

PS: Kunne ikke dy meg Tjorven ;)
Kristian/Planer er til for å utsettes

Ole

Quote from: Anders on 28. Sep 12, 07:54:07
Jotakk... fulgte sånn halvveis med på nettet, men da det ble 3-1 logget jeg av :-)


Og Brann-supporterne laget visstnok brann i Ulsteinvik etter at de hadde satt fyr på ei brakke.... Lite trivelig å se Hassan El Fakiri bli skjelt ut av egne "supportere" etter kampen.

Anders

"Nesten" hjemme... etter en litt lang og trøttende reisedag igår. Får vel vente til de små her i huset har våknet før jeg setter meg bak eget ratt og tar de siste milene...
Og ja, Ole... fikk med meg at det hadde vært noen uheldige situasjoner etter kampen på Høddvoll. Trist når slikt skjer... man skjemmes litt da.

Men ikveld har jeg kanskje fått litt oversikt over tilstanden i eget hus og egen katteflokk, og kanskje til og med fått sjekket litt av egne bilder og sånn også :-) 

Tjorven

Velkommen hjem, Anders  :)  Gleder meg til å høre og se hvordan dere har hatt det   8) 8)
There are no strangers, only friends we haven't met.

karri

Håper de siste mile gikk greit hjem, Anders. Høres ut som dere også har hatt en tipp topp tur (noe som er vanlig når man dra til Hellas)... Gleder meg til å høre og se mere  ;D
KARRI

Anders

Joda, det gikk greit... huskaldt, men :-) Og siden Kristian tok seg den frihet å vise meg i "badekaret" så kan vel jeg vise Kristian i kledelig "habitt" :-)

Kristian

30. Sep 12, 14:51:29 #83 Last Edit: 30. Sep 12, 14:54:06 by Kristian
 :o Mitt eneste problem er hvitvinsglasset, absolutt ikke mitt. Også problem med Maniolis lekkende ølglass, Alfa-glass istedet for Mythos

Minner meg foresten om at jeg har en Mythos som hadde forvillet seg ned i baggen ved hjemreise, såpass sent på eftan at den kan nytes.

Kristian/Planer er til for å utsettes

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...