Logg inn med Facebook eller Google!

Anders\' påsketur til Naxos 2011

Started by Tjorven, 14. Apr 11, 15:09:35

Previous topic - Next topic

Anders

Like herlig som \"ålveis\" :-)
Sommertemp på terrassen for solen forsvant bak Asteria. Sitter og venter på Haugesund-Brann... håper lokal-nettet her er snill med meg (ikke det kjappeste...)
Litt sommer idag, men skal ikke mye skyer/kondensstriper til før temperaturen faller. Viste 27 grader oppi gaten, det tror jeg ikke på. Men over tjue...
Og like behagelig å handle som alltid... brød, smør, melk, syltetøy, skinke, tørkepapir, en liter vann, halvannen liter cola... og en liter Absolut. 30€ :-)

Anders

Men myggen (evt. andre?) har hatt et festmåltid på det som stakk utenfor lakenet inatt... pannen er ruglete som en norsk riksvei!

Anders

Og selvfolgelig konket nettet pa SummerTime... maatte opp i byen og fikk ikke sett alle maalene!
Men livet er bra likevel :-)

kaka

Det er ganske underlig å lese rapportene dine, Anders. Fatter liksom ikke helt at du bare sa \"natta\" nettoppp - og nå har du allerede rukket å handle inn til hybelen din der nede.

Høres helt fantstisk ut (bare med unntak av myggen)
Regner med at du ikke har reist ned for å bade og sole deg, akkurat, - men for å nyte den plassen du har blitt så glad i , sammen med mennesker du har blitt kjent med og glad i. Du klager ikke nå, nei  :icon_smile:

Storkos deg!
KariK

Anders

Og siden det snakkes om vaer.... her er glohett i solen, men man fryser i skyggen.
Lite folk paa oyen, og mange bissnisser er bekymret for bissnissen....

Tommy

Quote from: \"Anders\"Og siden det snakkes om vaer.... her er glohett i solen, men man fryser i skyggen.
Lite folk paa oyen, og mange bissnisser er bekymret for bissnissen....

Det låter som ett rätt normalt metereologiskt tillstånd för årstiden på dom breddgraderna där du befinner dig  :pottytrain5:  

Skaffa ett sånt där myggnät du vet, eller ta en extra stor Ouzo innan sängdags så slipper du sikkert myggbesvären åsså.
HA DET GÖTT :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Anders

Stille og rolig i byen.... 17 grader akkurat nå... og kjrkt å være på nett igjren :-)

Anders

Hmpf... og hjelper visst ikke å rette skrivefeil...

Anders

Har hatt en trivelig aften hos Kostas, og en \"obligation\" om å stille inorgen,,, laif is gudd når man møter kjente :-)

Anders

Gudd mauning!
Kaldt! Grått og overskyet og nesten fare for regn da jeg våknet... litt bedre nå, og solen har begynt å varme. Iflg de lokale skal ikke tempen ta seg opp før over helgen. Men det gjør egentlig ikke så mye, er fascinerende å se øyen utenom \"sesong\".
Nettforbindelsen er så-som-så... læppen må stå inne på rommet, på \"bak\"-balkongen mister den forbindelsen.
Tror dagen idag skal brukes til daffing. Har en avtale med muligens kjente engelske utpå kvelden. Så folk som badet igår! Flisvos og Trata har \"delvis\" åpnet, Paradise og Asteria er stengt fortsatt. Har fått selskap av to ungdommer på Panos, så nå er vi tre på denne siden av haugen :-)

Anders

Og ett eller annet insekt spiste øyelokket mitt inatt... ser ut som en bokser som har tapt alle kampene!
Men tempen tar seg opp... skiftet til shorts :-)

Anne

Kjempekjekt å høre fra deg....vårstemning i Hellas...er det ikke deilig??? Dette er min favoritt-tid der nede...kan ikke tenke meg bedre sted og hilse våren. Kos deg MASSE (vet du gjør det)...
.......plutselig så er jeg der også..ikke på Naxos, men på Skiathos..mitt paradis :-) :-) :-)
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...