Logg inn med Facebook eller Google!

Det siste klikk

Started by Anders, 19. Nov 09, 20:56:47

Previous topic - Next topic

Anders

Det som skal til for å bekrefte en bestilling, dere vet... nå er det gjort. Bare å sjekke kalenderen :-)
Blir Naxos-påske på meg i 2010! Gleder meg noe voldsomt... leser alt jeg kommer over om den tiden og den anledningen.

Riitta

Bravo Anders :cheers: Det blir säkert en härlig tur :bom:

Jag fick mitt \"pensionärsbrev\" i dag så nu skulle jag helst vilja köpa en enkelbiljett till Hellas och komma hem när jag får lust :cyclopsani:
Men det kan man ju inte göra :cyclops: Hoppas dock lite flera och längre resor dom närmaste åren om jag får vara frisk och leva ett tag till :bom:

Riitta, 16 arbetsdagar kvar :cheers:

Anders

Megalo! Du kan jo slenge deg med i slutten av mars, så skal jeg påta meg å være guide :-)
Nyt livet fortsatt, sikker på at du evner å få det beste utav det!

bengalow

Välkommen i klubben, Riitta!
Det är så himla skönt att vända sig i sängen och somna om, som på lördagar eller söndagar. Tänk att få göra det varenda dag i hela veckan!!
Och resor...jaja, det är det som är livet, att inte vänta på besked från någon illvillig befattningshavare OM du får ta ledigt. Man kan passa på billiga resor i lågsäsong, eller en weekendresa till någon stor eller liten stad efter tycke. Grattis!!!!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Niaas

Du er heldig som får feire påsken på Naxos, Anders!
Jeg får nok ikke til noen tur i påsken 2010,  men i 2011 skal jeg feire gresk påske i Olymbos på Karpathos!
Now, I have decided, I am Olymbitic.
Because I, myself am iron, and your place, magnetic!

Sjøløve

Herlig følelse, det der siste klikket
 
Så moro det må være å få oppleve gresk påske  :flower:
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Magnolia

Du kan glede deg, Anders. Jeg har opplevd påsken i Hellas flere ganger og det er opplevelser for livet.
Få med deg så mye som mulig. Delta i kirkens messer, feiringen på tavernaer eller hos kjente.......delta i folkelivet. Du kommer ikke til å angre.
Heldige deg. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

filhellener

Jeg bare bekrefter det Magnolia skriver, Anders - G L E D   D E G  :  :iconbiggrin:
Å få oppleve Gresk Påske er s t o r t  :love7:

Selv håper jeg å få opplevelsen igjen i  2011, da er påsken også samtidig med vår og noen uker senere  :flower:
Kari

kaka

Gratulerer Anders! Godt å ha en vinter /vår der du vet turen er i boks. (Husker fjorårets fortvilete venting og usikkerhet)
Du er heldig som skal få med deg påsken!
KariK

Anders

Ja, jeg føler meg faktisk heldig... litt sånn priviligert... jeg har muligheten, anledningen, drivkraften, ønsket, noe å reise til, samt en livsledsager som nærmest \"forlangte\" at jeg gjorde det og fikk det utav systemet :-)
(men kanskje jeg kommer hjem igjen med et enda større ønske om å oppleve det samme HVERT år!)
Og det vil nok gjøre vinteren litt lettere og mer spennende, ja... kunne søke mer målrettet etter info :-)

Anders

Ja, jeg føler meg faktisk heldig... litt sånn priviligert... jeg har muligheten, anledningen, drivkraften, ønsket, noe å reise til, samt en livsledsager som nærmest \"forlangte\" at jeg gjorde det og fikk det utav systemet :-)
(men kanskje jeg kommer hjem igjen med et enda større ønske om å oppleve det samme HVERT år!)
Og det vil nok gjøre vinteren litt lettere og mer spennende, ja... kunne søke mer målrettet etter info :-)

Athina

Dette var gladnyheter, Anders, gratulerer!!! :cheers:
Gresk påskefeiring er noe helt spesielt, så dette blir garantert en opplevelse for livet. Håper det blir litt bilder og film her på forumet etterpå?!
 :flower:
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...