Logg inn med Facebook eller Google!

Go tur :-)

Started by Tommy, 19. May 10, 21:48:28

Previous topic - Next topic

filhellener

Et S T O R T  ønske fra meg om en HERLIG FERIE til AL L E  dere som reiser de nærmeste dagene  :cheers:  :sunny:  :flower:

Riitta og Brit jeg er h e l t sikker på at dere blir kjempefornøyd med de nye reisemålene dere skal \"teste\" :D
Både Astypalea, Amorgos og Kardamili er i alle fall blant m i n e absolutte favoritter :-)

Brit, du må gjerne hilse kaka og Magnolia fra meg og :-)
- og så må du hilse Erik, selvsagt :-)

Tjorven, vi sees jo når vi reiser hjem, om ikke før :-)
Kari

Tommy

Quote from: \"Anders\"God tur til deg også, Tommy! Håper du får noen fine opplevelser. Du skal vel være litt lengre, selv skal jeg bare ha en uke i paradiset. men pytt-pytt... det renner ikke vekk :-)

Tack tack Anders, å som du vet ; \"om en är gla för det lille har en mye å glädjas till\" som en viss forumist uttrycker det, å go tur te dig igen.
( Det kan visst ikke utttalas för ofta. Eller kan det, det  :scratch:  ? :D )
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

Igjen takk for alle hilsninger :)
Vi er jo en hel gjeng som reiser nå på lørdag, så jeg vil ønske Anders og Cyclopen god tur til Santorini. Vi ses på flyplassen, i havna eller på Blue Staren hvis jeg ikke rekker katamaranen  :3some:  (Anders treffer jeg jo senere på Antiparos)

Ønsker Riitta og Brit fine opplevelser på nye reisemål (Brit, du må hilse kaka og Magnolia så mye fra meg også)

God tur på søndag, Tommy, og til deg når du drar, Filhellener.
Det blir kjempehyggelig å treffe deg på hjemturen Filhellener, men kanskje stikker dere innom Anti mens dere er i Kykladene også?

Håper ikke jeg har glemt noen nå? Ellers ønsker jeg alle andre som skal reise i nærmeste fremtid riktig god tur  :hello2:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

God tur til alle, og godt opphold også :-)
Vi sees/snakkes/forumes  nok sikkert etterhvert :-)
Og hvis noen skulle bli syk så får de ha god bedring...
;-)

brit

Tusen takk for god tur ønsker filhellener og Tjorven...skal hilse Magnolia og kaka selvfølgelig. Skal bo på samme hotell som kaka.
God tur til Anders og Tjorven...kos dere!!!

brit

Glemte selvfølgelig å si god tur til Tommy,cyclopen og Riitta.....håper dere får en fantastisk ferie!!! :flower:

eijukka

Quote from: \"brit\"Nå står kofferten her og venter på innhold......god tur til alle som reiser i disse dagene.
Vi drar på lørdag og gleder oss veldig til noe nytt...Peleponnes. Nærmere bestemt Kardamili!

Kanske ses vi där om du ska stanna i Kardamili två veckor. Jag hoppas, jag kunde träffa Magnolia på andra veckan i juni. Ska flyga till Aten på måndagen och fara först till Kefalonia  :cheers: och därefter till Koroni på andra sidan av viken mittemot Kardamili för att träffa finska vänner där.

KALO TAXIDI till alla!

brit

Quote from: \"eijukka\"
Quote from: \"brit\"Nå står kofferten her og venter på innhold......god tur til alle som reiser i disse dagene.
Vi drar på lørdag og gleder oss veldig til noe nytt...Peleponnes. Nærmere bestemt Kardamili!

Kanske ses vi där om du ska stanna i Kardamili två veckor. Jag hoppas, jag kunde träffa Magnolia på andra veckan i juni. Ska flyga till Aten på måndagen och fara först till Kefalonia  :cheers: och därefter till Koroni på andra sidan av viken mittemot Kardamili för att träffa finska vänner där.

KALO TAXIDI till alla!

Vi skal desverre bare være der i en uke...men det hadde vært hyggelig å treffe deg eijukka!

Riitta

En underbar ferie önskar jag alla som åker nu, som vi gör :bom:
Och alla andra som kommer och resa under tiden vi är borta :flower:

Glöm inte FOTOTÄVLINGEN :cyclopsani:

Riitta

Tjorven

Takk igjen for hisninger :)  Nå telles det timer her ;)  Har fått samla sammen ting & tang, toalettsaker (et lite prosjekt i seg selv!), på og av med klær som måtte prøves, puh, men nå er endelig alt klart til å puttes i kofferten. Ikke bare bare for en Tvilling som skal være borte 1 mnd ;)

Men nå måtte jeg ha en liten kaffe/røyke-pause, og en snartur innom forumet. Det var da svært så fort timene raste avgårde i dag, da.... Nesten litt nervepirrende, men satser på å få noen timers søvn før flybussen går 03.20. Det blir maaange reisetimer, så det gjelder å vær litt opplagt.
Hm, nå ser jeg at jeg skriver i god tur-tråden, dette hører vel hjemme under Jippi nå reiser jeg. Unnskyld, er visst litt forvirra  :clown:
There are no strangers, only friends we haven't met.

filhellener

På tide å ønske god tur igjen  :sunny:

Ha en kjempedeilig ferie Annlaug m/mann som reiser i morgen :D
- og dere som reiser i nærmeste framtid :cheers:
Kari

Anders

Ja, heier på Annlaug eg og!

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...