Logg inn med Facebook eller Google!

Det ble Kos/Kalymnos 13.juni

Started by IngerMarit, 26. May 08, 17:31:28

Previous topic - Next topic

IngerMarit

Heisann

Da er restplassene bestilt. Jentene mine på 10 og 13, samt jeg reiser med Apollo til Kos/Kalymnos 13.juni, uspesifisert. Nå aner ikke vi før vi ankommer Kos hvilken øy vi skal bo på, men er det noen her inne som har erfaringer med restplasser og hvilke bosteder som ofte blir brukt, vil jeg gjerne vite det. Kansje det er noen andre forum medlemmer som skal dit i samme periode ?  :flower:

xristina

Hei IngerMarit!
Så ikke denne før nå jeg...
Jeg tror nok at det er størst sjanse for at dere kommer til Kos, og dere skal nok få en flott ferie der! Usikker på hvilke hotell dere kan havne på, men det går jo evt. an å bytte - for evt. et lite mellomlegg.

Jeg reiser nedover dagen før deg. Og vi er alt i alt en stor gjeng med barn fra 4 til 15. Det er mulig å finne oss på dagtid på Plaza, Sokratous street. Ellers bor vi på Imperial i Amerikis street. :-)

IngerMarit

Hei og takk for svar. Koselig.
Du skriver dere er på Plaza, hva er det ? Ei venninne av meg har slengt seg med første uka, så da er vi 7 stk som kommer. To mammaer, ei bestemor og jenter på 10, 11, 13, 14. Vi gleder oss veldig da, og er spente på en ny plass. Jentene vil gjerne shoppe litt , siden vi skal være to uker tenker jeg meg en utflukt eller to. :bom:

xristina

Plaza er en strand og restaurant i Kos by - på nordsiden mot Lambi. Det er i hovedsak der vi tilbringer dagene, om vi ikke er på biltur, båttur el.l. :-)

IngerMarit

Ok. Takk for det. Skal komme bort til deg hvis jeg synes jeg kjenner deg igjen fra bildet her :cheese:

JohnS

Jeg kom hjem fra ei uke på Kos og ei uke på Kalymnos i går, og jeg er allerede misunnelig på dere som skal reise...........   :blackeye:
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Tommy

Quote from: \"JohnS\"Jeg kom hjem fra ei uke på Kos og ei uke på Kalymnos i går, og jeg er allerede misunnelig på dere som skal reise...........   :blackeye:

Träffade du Riitta ?
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

polyanna

IngerMarit; du kan også havne på Kalymnos. Min absolutte favortitt! for tiden. For alle disse barna er kanskje Kos bedre/morsommere - avhengig av om de er vant til bamseklubber og badeland. Den slags finnes ikke på Kalymnos. Men fantastisk kan dere få det. - Og JohnS . kan du starte en trå om ferien din??

IngerMarit

Quote from: \"polyanna\"IngerMarit; du kan også havne på Kalymnos. Min absolutte favortitt! for tiden. For alle disse barna er kanskje Kos bedre/morsommere - avhengig av om de er vant til bamseklubber og badeland. Den slags finnes ikke på Kalymnos. Men fantastisk kan dere få det. - Og JohnS . kan du starte en trå om ferien din??

Hei
Tråden min heter Kos/Kalymnos, så er klar over at jeg kan havne begge steder. Bamseklubber og badeland har vi aldri benyttet oss av. Litt kultur er fint å få med og gjerne en båttur. Trives nok best på små øyer, men jentene kan nok tenke seg å shoppe litt på kveldstid. Koselig å få noen tips  :bom:

JohnS

Quote from: \"Tommy\"Träffade du Riitta ?

Dessverre gjorde jeg ikke det.  Vi bodde i forskjellige byer, og det ble litt for travelt før jeg reiste, slik at vi ikke kom så langt som til å utveksle \"kontaktinformasjon\".  Jeg hadde en liten runde og lette etter hotellet i Masouri, men var usikker på om jeg husket riktig navn.  Men det kan kanskje ordne seg en annen gang, jeg har en mistanke om at vi ikke var på Kalymnos for siste gang, ei uke var så altfor lite der.

JohnS
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

xristina

Dårlig med bamseklubber på Kos altså...

Epicuristen

Quote from: \"xristina\"Dårlig med bamseklubber på Kos altså...

Min erfaring med jenter i den alderen er vel at dem allerede begynner å bli for gamle for bamse-klubber... I alle fall tror jeg det for de to eldste.... Badeland derimot kan vel kanskje være mer aktuelt?
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...