Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Kristian

Det kan jo hende du får ut 50 eller 100 € på flyplassen. Det holder vel til Rafina.

Har forøvrig ikke hatt noen problemer med minibankene. "Onkel bank" gir meg nødvendig suplering av lomma

Kristian/Planer er til for å utsettes

Anders


filhellener

Quote from: Marit on 15. Aug 12, 21:50:48
Ja, jeg sjekket med dem før jeg bestilte denne billetten (benyttet meg også av det i fjor), og så lenge de får beskjed om at man ikke benytter en av veiene (de sørger for at flyselskapet får beskjed slik at ikke hele turen blir kansellert), så gikk det greit.


Velkommen hjem, Marit  :)
- gikk det greit å reise h j e m ( uten å ha reist u t ) denne gangen og ?
Kari

filhellener

Quote from: filhellener on 11. Sep 12, 23:30:18
Quote from: Marit on 15. Aug 12, 21:50:48
Ja, jeg sjekket med dem før jeg bestilte denne billetten (benyttet meg også av det i fjor), og så lenge de får beskjed om at man ikke benytter en av veiene (de sørger for at flyselskapet får beskjed slik at ikke hele turen blir kansellert), så gikk det greit.


Velkommen hjem, Marit  :)
- gikk det greit å reise h j e m ( uten å ha reist u t ) denne gangen og ?



Jeg vet ikke om du har sett innnlegget over, Marit  :) - det er ikke "pliktig" å svare, selv sagt  ;) - men det hadde vært fint å vite hvordan det gikk!- tror flere enn meg er interessert.
Jeg ser fortsatt at reiseselskapene understreker at returen automatisk blir cansellert , om du ikke benytter utreisen  :) 
Kari

filhellener

Nå er det Karpathos det gjelder  :sol: - jeg ønsker deg og kona en kjempefin uke på øya, Stein  ^-^

- og deg, Riitta, velkommen hjem  ^-^ - det er vel helt unødvendig å spørre deg om Karpathos er like bra som sist  ;)  :hjerte: ;D
Men har du noen "ferske tips"/ anbefalinger, så er det fint  ^-^  om to uker er VI der  :juble:

Og, ikke nok med d e t , Riitta ;) - vi skal være ei uke på Kalymnos og, skal bo i Pothea  ^-^
- regner med du synes vi har gjort gode valg  ;)  :vinke:
Kari

stein

Tusen takk for det, filhellener. God ferie til deg også  :D
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Tjorven

Kanskje feil tråd  ;) men velkommen hjem til alle dere andre som også nettopp har kommet hjem, og fortsatt god ferie til dere som er i Hellas nå   8)
Og reisefeberen er vel på god vei hos dere nå, filhellener?  ;D  Må være litt deilig å vite at dere fremdeles har ferien til gode, mens den ene etter den andre kommer hjem  ;)  Ønsker dere en flott ferie og kos dere MASSE på Karpathos og Kalymnos  :-* 8)
There are no strangers, only friends we haven't met.

filhellener

Quote from: Tjorven on 29. Sep 12, 13:57:01
Kanskje feil tråd  ;) men velkommen hjem til alle dere andre som også nettopp har kommet hjem, og fortsatt god ferie til dere som er i Hellas nå   8)
Og reisefeberen er vel på god vei hos dere nå, filhellener?  ;D  Må være litt deilig å vite at dere fremdeles har ferien til gode, mens den ene etter den andre kommer hjem  ;)  Ønsker dere en flott ferie og kos dere MASSE på Karpathos og Kalymnos  :-* 8)


Tusen Takk  :)
Og -  g j e t t om vi gleder oss nå  :sol: - teller ned for fullt  :juble: - e n uke igjen til vårt lengste opphold i Hellas  ^-^ ....hittil  ;) 

I morgen samler vi barn og barnebarn til middag og skal n i kose oss med dem  :tovenner: :hjerte: :tovenner:

- for det er det eneste minuset ved å være borte  lenge, at vi savner (spesielt) barnebarna  :hjerte:

Kari

Hildestorm

Førstkommende søndag reiser jeg til Athen noen dager. Dette er min tredje tur dit siden juni og har seilet opp som et av mine favorittsteder i Hellas. Nå er det ikke bare ferie, men litt business også. Men gleder meg til å komme tilbake og få være turist igjen.  ;D

Anders


mouche

Fortsatt flott sommervær her på Kreta! Tror jamen meg jeg blir et par uker til! :juble:

marjana

Ja, hvorfor ikke bli der så lenge du kan, Mouche?

Jeg ser innom på web-kameraet på Syros jevnlig. Der er det fortsatt 23 grader i gråvær, og det er flere år siden det har vært så varmt så lenge gjennom en sommer og høst.

www.syroswix.gr
Glika i zoi

Siste innlegg i forumet

Sifnos
by Runar Solvik | Today at 13:32:45
Er det noen som har anbefalinger på bosted på Si...
Syros mai 2024
by marjana | 19. May 24, 17:21:27
Hei fra Ermoupolis! Tok direktefly til Athen i mor...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...