Logg inn med Facebook eller Google!

Pålogging eller ikke pålogging?

Started by Ole, 11. Aug 19, 11:09:34

Previous topic - Next topic

Frynse

Kanskje vi heller skulle hatt en idémyldring for å få opp aktiviteten, enten i denne eller en annen tråd ?

kaka

12. Aug 19, 11:16:25 #13 Last Edit: 08. Jan 20, 19:44:27 by kaka
Quote from: Ole on 11. Aug 19, 11:09:34
Quote from: Anders on 11. Aug 19, 10:14:05Jeg ser om det har skjedd noe nytt som interresserer meg. Hvis ikke, så har jeg ikke noen spesiell grunn til å logge inn.

Skuffende holdning!

Jeg er nok gammeldags (og har vel lov til det i min alder) Hvis jeg vil sjekke status her, på Hellasforum, logger jeg stort sett inn. (at det teknisk ofte er vanskelig er en annen sak, antagelig mitt utstyr)
Jeg logger inn, bla. for å vise at det er aktivitet, og i respekt for , ikke minst, han som fortsatt orker å opprettholde denne skatten, men også for andre bidragsytere.
Jeg er VELDIG glad for et reklamefritt forum (jfr Frynses kommentar om dette ifht andre)
Det jeg lurer på, er om vanen med "kjappe" forum(FB) har gjort det mindre attraktivt å logge seg inn her. Det kommer jo selvsagt an på hva man ønsker å finne.
For egen del er jeg vel litt forbi interessen for gjentatte hilsener og "postkortbilder".

At det etterhvert hvert har blitt kanskje vel mye fokus på de flotte områdene på Peloponnes (der jeg har vært aktiv bidragsyter, men nå er litt mer tilbakeholdende), kan kanskje gjøre at noen savner mer fra feks øyene?

Kanskje vi skulle hente opp flere av de gode, gamle trådene og håpe at de kan vekke interesse og inspirere til ny aktivitet?
KariK

Kritios

Jeg er alltid innlogget jeg.
Jeg skjønner liksom ikke vitsen med å logge ut engang  ;D
Ærlig talt så er jeg ikke sikker på om jeg husker passordet mitt heller....
Ønsker du et trivelig, stille og rolig feriested med panoramautsikt over Kretahavet ?
Velkommen til våre nyoppussede ferieleiligheter i Villa Marella i Tavronitis på Kreta:
http://www.villamarella.no
http://www.facebook.com/villamarella

bengalow

12. Aug 19, 11:27:11 #15 Last Edit: 12. Aug 19, 11:30:10 by bengalow
Jag förstår inte detta med "att logga in eller inte"! Jag har lagt sidan "Nye uleste emner" i Favoriter, och bara klickar på den, så är jag inne på sidan direkt!
Quote from: Kritios on 12. Aug 19, 11:22:04
Jeg er alltid innlogget jeg.
Jeg skjønner liksom ikke vitsen med å logge ut engang  ;D
Ærlig talt så er jeg ikke sikker på om jeg husker passordet mitt heller....


Så har jag det också...
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

stein

Jeg er alltid innlogget når jeg er på Hellasforum.net.
I og med at jeg er medlem på forumet synes jeg det er helt naturlig å synes.
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Fia

Jeg synes også det er naturlig å logge meg inn, hvorfor skulle jeg ellers være medlem? Jeg er ikke noe flink til å bidra her selv med egne innlegg og bilder, men det er fordi jeg er ei teknisk kløne og nok må ha "kveldskurs" for å få det til!! 😁😉 Kudos til deg, Ole som ikke gir oss opp! 👏😊
Den som er lei av å reise er lei av livet...

mouche

SÅ ikke denne tråden før i dag og har ikke vært på forumet på noen uker, men det har vel vært nede? Er elelrs alltid innlogget.

Jeg vet jo ikke nødvendigvis om jeg skal skrive noe, eller ikke. før jeg har lest hva andre har skrevet så her var det enkelte kommentarer jeg fortsatt ikke skjønner etter å ha tenkt over det. Mulig det skyldes for mye reker, fisk og blekksprut til liunsj og at sjøen var for deilig her på Kreta.

Takk til Ole for at han holder ut til tross for enkelte dårlige, eller merkelige,holdninger fra enkelte her.

Frynse

Quote from: mouche on 02. Sep 19, 14:33:27Takk til Ole for at han holder ut til tross for enkelte dårlige, eller merkelige,holdninger fra enkelte her.
Hva er det du mener her ?
Hvilke holdninger er det som er så merkelige ?

kaka

Siden HF etterhvert krever innlogging, er jeg bare litt nysgjerrig på hvordan det (fortsatt) kan være så mange gjester innom ?
Feks nå er det vel 4 innlogget OG flere hundre gjester.
Kan fortsatt disse søkermotorene (eller hva det var som forklarte besøksmengden) komme til uten innlogging?
Som sagt, bare nysgjerrig :)
KariK

Fia

Den som er lei av å reise er lei av livet...

Ole

Det har jeg også lurt på. Det spørs om gjestene blir registrert med en gang de kommer inn på siden uten å være innlogget?

polyanna

Før var jeg gjerne innom daglig, som regel uten å logge inn. Nå nesten aldri pga kravet til innlogging. Sveiper kanskje innom FB-siden, selv om den på et vis har blitt noe 'en-øyet' og ganske så værfokusert :) . Kan vel risikere noen surheter iogmed at jeg ikke er aktiv, men lurer på hvor de 'gamle' kjente er for tiden..Kanskje litt nettrette, i likhet med meg selv.

Siste innlegg i forumet

Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...
Re: Zakynthos
by kaka | 20. Jan 24, 13:02:24
Jeg ser at Apollo ikke har reiser fra Norge til Za...
Re: 102 Strender i Hellas
by fila | 19. Jan 24, 10:55:48
I en serie korte videofilmer vil jeg dele opplevel...