Logg inn med Facebook eller Google!

Bekymringsmelding

Started by Tjorven, 13. Feb 10, 01:37:36

Previous topic - Next topic

Turid

Jeg skal bare kommentere det du stusser på vedrørende sladder, Barbro. Det er, som du selv også antar, noen innlegg som har blitt slettet. De hadde innhold om noe i nåtiden, ikke om fortidens artigheter i baren :).
Det er etter regn at fuglene synger!

Marit

Ikke vet jeg hvorfor \"alle\" har \"forduftet\" fra forumet (og om jeg viste noe om hvorfor enkelte medlemmer har \"trukket seg litt tilbake\", så får de gjøre rede for det selv), men for min egen del så får jeg si at jeg ikke er interessert i alle trådene. Og når bar-tråden (synes det holder med en pratetråd) er veldig stille og få er pålogget, da ser jeg ikke hensikten med å være pålogget selv.

Jeg har ikke reist på øyhopping, og har vel besøkt et \"snevert\" utvalg av øyer og dermed har jeg ikke så mye jeg skulle sagt om andre øyer heller. Det er heller ikke så mye jeg kan tilføre om den øya jeg reiser til, og det er tydeligvis ikke mange her som reiser dit (eller har noe å si om øya).
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Ninette

Hei :-) Jeg har aldri vært aktiv del av livet i baren, så det er neppe min deltakelse dere savner :-)

Jeg bruker Hellasforumet hovedsaklig til å utveksle erfaringer om Hellas, og fortrinnsvis Kreta, der mitt hjerte ligger.

Å delta i forumet slik Tjorven etterlyser, krever at man har tid og interesse av å sitte foran pc\'en. Og det tror jeg det er mange av oss forummedlemmer som ikke har. Vi er mange som har travle jobber, familie, trening og andre fritidsaktivteter som krever av tiden vår.

Men det slår meg forresten at vi kanskje kan starte en \"stafett\" der vi utfordrer hver andre til å skrive/legge ut bilder fra et sted i Hellas man kjenner godt?

Det er det som jeg liker best med forumet, når det kommer reportasjer om nye spennede steder, som det Inge har delt med oss i det siste.
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Ninette

.... Og forresten så gjetter jeg at aktiviteten tar seg opp utover våren, når årets ferie begynner å nærme seg :-)
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

MaFi

Har \"alle\" forduftet? Hmm. Jeg er bare sporadisk innom.. I perioder er jeg innom hver dag; i andre perioder en gang i uka - eller enda sjeldnere, alt etter hvor travelt det er på privaten eller avhengig av været utenfor. MEN: Når jeg logger på etter en tids fravær, klikker meg inn på uleste meldinger etter siste innlogging (\"View posts since last visit\"), og da skal jeg si lista er lang! ..Så liten aktivitet..??? Skjønner itteno\', jeg...
:-)

MaFi

Quote from: \"Ninette\".... Og forresten så gjetter jeg at aktiviteten tar seg opp utover våren, når årets ferie begynner å nærme seg :-)
Det tror jeg også. Har vært forummedlem såpass lenge at jeg har sett mer enn en gang at aktiviteten går i bølger...

Tjorven

Quote from: \"Ninette\"Å delta i forumet slik Tjorven etterlyser, krever at man har tid og interesse av å sitte foran pc\'en. Og det tror jeg det er mange av oss forummedlemmer som ikke har. Vi er mange som har travle jobber, familie, trening og andre fritidsaktivteter som krever av tiden vår.

Jeg mener da slettes ikke at folk skal sitte pal foran pc til enhver tid. Det jeg etterlyser er litt mer aktivitet når de likevel ER på nett, og ikke at det skal gå ut over jobb, familieliv osv.
Det er de passive brukerne jeg henvender meg til, de som henger på gjerdet, og de som tidligere var ivrige brukere av Hellasforum. ( De er forøvrig MER på nettet nå, men altså på andre steder enn her)

Det at jeg trekker inn baren, er for å påpeke dens misjon, som faktisk fører til mer aktivitet på forumet generelt, som admin også har registrert.

At jeg selv bruker forholdsvis mye tid på Hellasforum, går for mine egen del ikke ut over familieliv (siden de bor langt unna) eller noe annet, (som jeg av personlige grunner ikke vil gå inn på her) om noen skulle lure på det.
Det kan vel ofte synes som om jeg er her konstant, men jeg glemmer ofte å logge meg av, eller jeg kommer opp som pålogga selv om jeg er avlogga (pc\'n veldger visst selv)   :faroah:
There are no strangers, only friends we haven't met.

kaka

Da er det bekreftet igjen: Vi, - også vi som er medlemmer på Hellasforum, er forskjellige og har forskjellige ønsker og behov.
Det er vel ikke noe mål at vi alle skal like det samme, - ønske det samme, - tenke det samme?
Men èn ting regner jeg med vi alle har felles. Det er jo en grunn til at vi en gang meldte oss inn her, og det var neppe for å få tilgang til baren.
Det jeg trodde samlet oss som er medlemmer på Hellasforum er vår interesse for, - og kjærlighet til HELLAS.

I tilleg liker noen av oss veldig godt det Barbro er inne på, med \"hysterisk morsomme kvelder\" (jeg har savnet disse). Andre har ikke noen ønske om å ta ut humoren her inne. Selv er jeg ikke så opptatt av hva jeg får å drikke, hvis jeg er i baren (lite å tjene på meg der), og noen ganger ser jeg \"samtalen i baren\" blir mest mellom noen få, om emner som ikke berører meg særlig. Da behøver jeg jo ikke være der.
Men i det store og hele, så er det informasjon, bilder og reisebeskrivelser fra forskjellige steder i Halls som fenger. Og det er en fryd når noen bidrar med bilder og beretninger fra mer ukjente steder, som nå, Nafpaktos. Tidligere hadde jeg enormt stor glede av Amiralas Magiske Makedonia. Betagende vakkert! Lysten til å oppleve nye steder pirres stadig, og kanskje får jeg realisert turer jeg aldri hadde tenkt på uten nettopp Hellasforum, dette stedet jeg har blitt så glad i (og jeg har mye kveldstid).
Lenge leve forskjellen, og  med gjensidig respekt , - også i vårt kjære Hellasforum. :flower:
KariK

Ole

Quote from: \"MaFi\"Når jeg logger på etter en tids fravær, klikker meg inn på uleste meldinger etter siste innlogging (\"View posts since last visit\"), og da skal jeg si lista er lang! ..Så liten aktivitet..??? Skjønner itteno\', jeg...
:-)

Du har nok rett i at Hellas-aktiviteten er bra. Jeg var ute og gikk søndagstur i stad, og da jeg kom tilbake etter en drøy time var hele \"Siste innlegg\"-lista full med nye innlegg (bortsett fra de to nederste). Det er nok baren som ikke er som den var.

Aktiviteten i forumet varierer med årstidene. Høsten er laber (bortsett fra når det er fotokonkurranse og julekalender), mens seinvinter og vår bruker å være bra.

Ninette

Quote from: \"Tjorven\"
Quote from: \"Ninette\"Å delta i forumet slik Tjorven etterlyser, krever at man har tid og interesse av å sitte foran pc\'en. Og det tror jeg det er mange av oss forummedlemmer som ikke har. Vi er mange som har travle jobber, familie, trening og andre fritidsaktivteter som krever av tiden vår.

Jeg mener da slettes ikke at folk skal sitte pal foran pc til enhver tid. Det jeg etterlyser er litt mer aktivitet når de likevel ER på nett, og ikke at det skal gå ut over jobb, familieliv osv.
Det er de passive brukerne jeg henvender meg til, de som henger på gjerdet, og de som tidligere var ivrige brukere av Hellasforum. ( De er forøvrig MER på nettet nå, men altså på andre steder enn her)

Det at jeg trekker inn baren, er for å påpeke dens misjon, som faktisk fører til mer aktivitet på forumet generelt, som admin også har registrert.

At jeg selv bruker forholdsvis mye tid på Hellasforum, går for mine egen del ikke ut over familieliv (siden de bor langt unna) eller noe annet, (som jeg av personlige grunner ikke vil gå inn på her) om noen skulle lure på det.
Det kan vel ofte synes som om jeg er her konstant, men jeg glemmer ofte å logge meg av, eller jeg kommer opp som pålogga selv om jeg er avlogga (pc\'n veldger visst selv)   :faroah:

Det var ikke meningen å kritisere, Tjorven. Poenget er bare at mange har en travel hverdag, og er ikke her inne så ofte.

Rettet til at det ikke var meningen å kritisere
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Anders

huhm... mon tro om her mankerer på et \"ikke\"... ?

Ninette

Det etterlyses konstruktive innspill, og da kommer jeg tilbake til forslaget mitt om å  \"utfordre\" hverandre når det gjelder å skrive innlegg?

Da sender man stafettpinnen videre til et annet medlem så snart man har skrevet et innlegg/startet en tråd.
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Siste innlegg i forumet

Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....