Logg inn med Facebook eller Google!

Cæsar

Started by cæsar, 01. Jun 09, 10:19:02

Previous topic - Next topic

cæsar

Hjemme igjen etter en herlig uke på Karpathos.Skiftende vær,men helt topp.Grønnere har ikke vi sett øya Vår.Masser av blomster og grønne fjelltopper.På Pelagos var det musikk og litt dans hver kveld.Gamle Cafe Scala heter nå Agnadi og drives av Nicos,Nicos og Dimitris.Blir nok et kjempefint sted!Har alt bare ikke middag.En forferdilig kollos har skutt i været på stranden rett over Pelagos.Det var på 6 etasjer når vi reiste!!
Nye ankomsthallen på flyplassen venter bare på tilkopling av strømmen,men regner med å åpne til august!?

Hilsen
Cæsar m/frue :cat:  :flower:  :flower:

ikies

Så fint med en rykende fersk rapport, vi reiser om to små uker. Det blir den gamle flyplassen for oss med andre ord, men det er like greit. Jeg har hørt så mye om den at det hadde vært kjedelig å gå glipp av det.

Riitta

Tack för rapporten Cesar. Jag blir så arg på dessa hemska nya hotellbyggen som skall förstöra för ön :cwm10:

Riitta

effie

Skiftende vær?? Det var vel bare skiftende vind:) Sola skinte jo hele uka!
Hilste jeg på deg og din frue der nede nå? Hilste på så mange at jeg knapt husker hvem..... :bounce:  Jeg var på en overraskelsestur til mamma sammen med en lys liten gutt på 5 år:)

Blir spennende å se i august da vi skal tilbake om den nye terminalen har åpnet da. Eneste forskjellen nå og tidligere var at nå fikk vi nye boardingcards med seteplassering på flyplassen der nede - så tydeligvis er ting i ferd med å skje:)

Jeg bodde på Panorama Hotel nå, og vi hørte musikken fra Pelagos hver eneste kveld:)
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

cæsar

hei Effi.
Nei vi hilste ikke på dere, jeg tror du kom ned når vi dro, men vi snaket med din mor og Vasilli så og si ver dag og hvis du hadde vert der den første uka så hadde vi nok trufet verandre på stranden. for der kom Anne ver dag melom kl,13,00 14,00 når hun var ferdig på job. men det er bra og høre at solen skinte og hvinden var skiftene.

Hilsen Cæsar :cat:  :cat:  :colors:  :flower:

effie

Oki, da kom du hjem forrige søndag og ikke denne søndagen? Da kan jeg fint skjønne at været var skiftende den uka dere var der, det hørte jeg rykter om :blackeye:

Mamma fikk ikke vært så mye på stranda ved Limanaki nå, for jeg hadde med barnebarnet hennes og han krever sand, sand og atter sand:) Derfor dro vi gjerne til small ammopi etter jobben hennes, og en dag var vi på Diakoftistranden, som er min favoritt :)

Det er godt å tenke på at det nå er under 10 uker til vi skal dit igjen, og da skal vi være i 14 dager:)
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

Niaas

Hei Effie
Hyggelig å treffe deg og moren din! Hun var så hjelpsom når vi leide bil!

Ja, det var nok mere skiftende vær første uken, men nå siste uken var det jo kjempebra! Vi var mest i Olymbos i vår første uke, og der er det jo sjeldent veldig varmt... Men den siste dagen kunne vi faktisk sitte på balkongen hengende utfor stupet, uten å være inntullet i tepper...
 :flower:  :flower:   :flower:
Now, I have decided, I am Olymbitic.
Because I, myself am iron, and your place, magnetic!

Ingrid

Ja godt å høre at dere hadde flotte dager, Hector  :flower:

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...