Logg inn med Facebook eller Google!

Endelig !!!!!

Started by Greece-Traveller, 27. Mar 13, 18:57:46

Previous topic - Next topic

Greece-Traveller

Jeg har slitt med ettervirkningene av en kneoperasjon, men har omsider fått positive nyheter av legen. Da blir det Hellas i påsken, selv om jeg nok ikke er like mobil som vanlig (det blir nok ikke timelange turer på bena, men kommer meg rundt).

Norwegian til og fra Athen (2. - 16. mai), Olympic Athen - Naxos (2. - 9.mai) og deretter en uke i Athen og omegn med gode greske venner.

HURRA !!!!!

Ses vi Anders ?

Jeg regner med å bo på Ammos slik jeg pleier. Michalis har oppgradert Ammos i betydelig grad (jeg har fått hans utkast til nye websider og spørsmål om tilbakemeldinger) - han vil nå markedsføre det med rette som Ammos Luxury Apartments.

Dersom han mot formodning ikke skulle være på Naxos i påsken ordner jeg meg et sted i byen.
Lykken er ikke en stasjon du kommer til; det er en måte å reise på

karri

JIPPI, HURRA FOR G-T!!!

Det var en koselig nyhet!!

Da ønsker jeg GOD TUR!!
KARRI

Heidrun

Quote from: Greece-Traveller on 27. Mar 13, 18:57:46
Jeg har slitt med ettervirkningene av en kneoperasjon, men har omsider fått positive nyheter av legen. Da blir det Hellas i påsken, selv om jeg nok ikke er like mobil som vanlig (det blir nok ikke timelange turer på bena, men kommer meg rundt).

Norwegian til og fra Athen (2. - 16. mai), Olympic Athen - Naxos (2. - 9.mai) og deretter en uke i Athen og omegn med gode greske venner.

HURRA !!!!!

Ses vi Anders ?

Jeg regner med å bo på Ammos slik jeg pleier. Michalis har oppgradert Ammos i betydelig grad (jeg har fått hans utkast til nye websider og spørsmål om tilbakemeldinger) - han vil nå markedsføre det med rette som Ammos Luxury Apartments.

Dersom han mot formodning ikke skulle være på Naxos i påsken ordner jeg meg et sted i byen.


Dette blir godt for deg. Gratulerer. Men jeg stusser litt over at et hotell kan oppgradere til luksus sånn uten videre. For luksus. Ja det skal det mye til for å ha. Da snakker vi om store suitter og stort bad med boblekar osv. Videre så er det roomservice hele døgnet. Store flatskjermer og fri internett på rommet osv.
Yamas til livet og til

Tjorven

Den påsketuren unner jeg deg virkelig, G-T  ;D  Grattis med bestilt reise, og riktig god Hellastur  8)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Greece-Traveller

Fikk nettopp denne fra Michalis på Scirocco:

QuoteWelcome welcome great choice of an island have you ever been in naxos before(hahahahahaaha)
See you soon


;D

Gleder meg !!!!!
Lykken er ikke en stasjon du kommer til; det er en måte å reise på

Tzasiki

Så godt å høre at du får din etterlengtede reise til Hellas G-T!! Skjønner så godt at du gleder deg!!. Ønsker deg en fin ferie!! ;D

Anders


Anders

På plass 30 april, så det blir nok noen stunder på Scirrocco :-)

Greece-Traveller

QuoteMen jeg stusser litt over at et hotell kan oppgradere til luksus sånn uten videre.


Det er ikke "uten videre". Michalis hadde ofisiell "A"-klassifisering tidligere, og han har lagt ned mye arbeid og midler i høst og vinter for oppgraderinger. Jeg regner som sikkert at han ikke vil gå ut med en slik klassifisering uten at det er "offentlig" godkjent.

Selv har jeg bodd der fast når jeg har besøkt Naxos siden 1999 (han åpnet 1998) - da var det ute på landet, kuer gresset utenfor og du hadde hanegal, esler, grønnsaksåkre o.s.v.



Han moderniserte første gang våren 2003 (da jeg var der) - gravde ut pool, oppgraderte alle rom og føyde til noen ekstra leiligheter, åpnet en poolbar o.s.v.

   

Slik har det vært de seneste årene:

http://www.flickr.com/photos/32580031@N06/sets/72157614750042440///

Stedet ligger så vidt inn langs veien mot flyplassen etter Naxos Camping.

Luksus er så absolutt ikke hva jeg er interessert i, men Michalis er en meget god og nær venn - og jeg er trygg på at han vil ønske at jeg fortsetter å bo der, og ordner spesielt tilbud til meg (jeg måtte overtale ham om å få betale helt til for ganske få år siden, da vi kom til en ordning hvor jeg i alle fall dekket de utgiftene han hadde til renhold o.l. når jeg var der).

Jeg har hjørneleiligheten på toppen, med terrasse mot syd og stor balkong mot vest (Paros, Naxos by, Stelida etc. er utsikten derfra).

Jeg har sett utkastet hans til de nye sidene, og han har også fortløpende sendt meg bilder slik det nå blir. Disse kan jeg imidlertid ikke offentliggjøre før han sier det er OK, men han har gjort mye og det er lekkert.
Lykken er ikke en stasjon du kommer til; det er en måte å reise på

Greece-Traveller

QuotePå plass 30 april, så det blir nok noen stunder på Scirrocco :-)


Kanskje også hos Manolis på Paradise ? Jeg rusler gjerne stranden til og fra Ammos til byen.



Når påsken er tidlig holder han gjerne på med oppussing og vedlikehold før sesongen når jeg går forbi, og da er det gjerne en stopp og en prat.
Lykken er ikke en stasjon du kommer til; det er en måte å reise på

Tjorven

Flotte bilder fra Ammos, G-T. Jeg syns det så ganske så lekkert ut der allerede da disse ble tatt, og skjønner godt at du trives der, med toppleilighet og det hele  ;D 8)  Ikke rart du gleder deg, nei  :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Greece-Traveller

Her er Michalis' siste utkast før publisering:

http://www.ammosnaxos.com/home

Lykken er ikke en stasjon du kommer til; det er en måte å reise på

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...