Logg inn med Facebook eller Google!

Chios i november

Started by Barbro, 08. Nov 08, 10:59:20

Previous topic - Next topic

Katta

Å så flott å høre at du har det fint! Gleder meg virkelig til bildene! Kos deg!

Riitta

Skönt och se att du har det gott Barbro :bom:

Riitta

Liv

Koselig å høre at du har det så bra. :-)

magnetroll

Hei Barbro. Fint at det er andre fra forum i Hellas paa denne tida.Magnetroll fra Syros som har kjent det gode livet i Hellas paa kroppen hilser deg! Syros er deilig, ogsaa naar tempen kryper under 20-pytt pytt. I Norge er det ingen hibiscus som blomstrer ute naa!
Blir paa Syros (Kini) ubestemt tid. Jeg satt paa en kafe ved havna i Ermoupolis idag og tenkte livet  er bra paa Syros. Kan godt bli her en stund...
Snakkes
Magne

Tommy

Quote from: \"Barbro\"Og takk til Tommy :flower: ,haaper du har det bra,og planlegger nye turer med fantastiske bilder :cheers:

Jodå tack Barbro, det är väl okey här i Skaune, o nya turer blir det nokk planerade, vi ska väl bara lida oss igenom denna f-bannade november, o den lite mer hoppfulla december månad först. Nästa helg går jag en kurs lö-sö för att utveckla mitt fotoferande o min kamerahantering, o sedan j-drar anamma så laddar jag om  :colors:  :cyclopsani:  :compress: ;-)

Ha det vidare göttigt där på Kios  :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

operafantomet

Ikke sjalu... nei-nei. Ikke sjalu i det hele tatt. Absolutt ikke.

AAAGH!!!

Nyt det for fulle mugger, og hold oss oppdatert!

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

Torill

Kjempeflott at du har det så Bra Barbro!!! Flotte videosnutter :flower:  :flower: Kjempemoro å se!!!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tjorven

Ville bare innom å si hei, Barbro. Godt å se og høre at du har det bra. Må være deilig å være i Hellas i november, det er jo den tristeste måneden i året, så kanskje jeg følger ditt eksempel til neste år ;) Du har gitt meg noe å tenke på der....
Fortsett å kos deg, og send oss nordboere noen lysglimt fra Chios igjen snart  :headbang:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katherina

:flower:
Hei Barbro!
Takk for hilsner. Flott å lese og se at du har det bra på Chios. Fortsett og kos deg. :drunken:

Barbro

tusen takk til dere alle for saa koselige hilsener :love7: .Har det fremdeles flott her,og har ogsaa vaert et par dager i Athen innimellom...herlig :colors: .
Tempen har gaatt betraktelig ned i loepet av den siste uka,i morres var den ned mot pluss ti.Det hoeres jo ikke saa verst ut,det,men...huttetu,det er kaldt aa kjoere scooter ..dynejakke og ullgenser ..likevel kjennes det vel som aa gaa ute i ca 0 i Norge...merkelig,men sant.
Haaper paa noen varme dager foer kursen settes mot Norge igjen,naa gaar dagene fort fram mot 21.nov :confused1:
Ellers har jeg faatt en leksjon i gresk paa morgenen,hos herlige Fotis...og har ledd og ledd,han er bare en kjempeherlig fyr,og mer gresk enn de fleste vil jeg tro :lol: .
Naa blir d noen min med datter i Norge paa msn,saa stikker jeg nok innom for lesing og litt kommentarer :hello1:
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Barbro

Quote from: \"magnetroll\"Hei Barbro. Fint at det er andre fra forum i Hellas paa denne tida.Magnetroll fra Syros som har kjent det gode livet i Hellas paa kroppen hilser deg! Syros er deilig, ogsaa naar tempen kryper under 20-pytt pytt. I Norge er det ingen hibiscus som blomstrer ute naa!
Blir paa Syros (Kini) ubestemt tid. Jeg satt paa en kafe ved havna i Ermoupolis idag og tenkte livet  er bra paa Syros. Kan godt bli her en stund...
Snakkes
Magne
Hei :flower: .Koselig hilsen :flower: .
Naermer seg dessverre hjemreise for meg naa,men i planer for livet videre,blir det nok Hellas store deler av vinteren,jeg faar stadig stoerre kjaerlighet til landet og folket,og klimaet er bare herlig :cheers: .
Nyt livet  paa Syros,oensker deg masse fine dager.
Og,saa snart jeg faar mulighet,traakker nok reisefoten til igjen,forhaapentligvis SNART!
Ha det saa godt :cheers:
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Ninette

Kos deg videre i Hellas, Barbro! Høres ut som om du har hatt det aldeles topp!

Jeg skulle også gjerne vært der, tror jeg kunne holdt ut med ti grader og gråvær :-)
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...