Logg inn med Facebook eller Google!

Anders paa tur

Started by Anders, 05. Sep 08, 09:09:38

Previous topic - Next topic

Anders

Hallo der. Ny fin dag paa Naxos, om enn mere vindfull. Skyet over og ble riktig frisk i kastene foer solen forsvant idag, men tempen er fortsatt bra.
Hadde to artige dager paa \"moto\"... riktignok ikke saa mange timene hver dag, innholdsrike likevel. Ikke hver dag man holder paa aa kollidere med gamle, iltre damer paa like gamle og iltre esler!!!
Paa mandag hadde jeg en skikkelig trivelig kveld sammen med to andre forumister. Meze og Hector var skikkelig hyggelige mennesker, og vi fant tonen :-)
Ellers har jeg ennaa ikke sett en norsk avis, knapt nok en norsk fotballspiller, og har oppdaget at forunderlig mange mennesker i nabolaget vet hvem \"Andrea\" er! Huff... maa gaa forsiktig frem her, skjoenner jeg :-)
Har ogsaa delt baade timer og Mythoser med en annen forumist, Atle med reisefoelge, og det er litt artig hvordan denne \"uformelle\" forumkjennskapen kan foere til mange gode samtaler.
Naxos er som Naxos har vaert, muligens litt mere anglifisert, men definitivt med mindre besoekende enn jeg er vant med fra tidligere. Byen er nesten TOM utpaa kvelden!
Men hva plager vel det meg :-) Naa skal jeg til greske venner og dele noen ouzos... fergebillett til Santo paa fredag er vel i havn og turen naermer seg slutten, saa man faar vel gjoere best mulig av det som gjenstaar. Har jo ennaa ett par kvelder til aa slaa ut haartustene :-)

Riitta

Hörs att du har det gott Anders :bom: Njut av dom återstående kvällarna och dagarna :drunken: Här i norden är det bara regn och kyla. Inget och längta efter.

Riitta

Anders

Maa innroemme at jeg lengter ikke saa veldig heller :-)
Sitter her og proever aa vise vertskapet noen av de videoene jeg har lagt ut i forumet, men de har TREG nettforbindelse!

kaka

Ja, hvis du ikke har slaatt utt haartustene foer paa turen (?) maa du skynde deg!
Kos aa hoer livstegn fra Naxos, og moro aa lese at dere er flere som treffer hverandre.
Kos deg siste dagene og!
KariK

Anita

Nyt resten av dagene Anders... her hjemme er det kaldt/regn/vind.

Anita  :flower:

(som håper på mange bilder i neste uke  :compress: )
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Riitta

Har gott tänka mig att längtan hem är inte så stor :drunken:  Fast min längtan till Grekland börjar bli stor :cyclopsani:
Hoppas det går bra med videorna :bom:

Riitta

Torill

Kos deg masse de siste dagene Anders :flower:  :flower: Nå er det snart min tur! Gleder meg veldig! MyggA er allerede tatt fram  :blackeye:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anders

\"I\'m back on... dry land, once again... opportunity awaits me like a rat in a drain...\"
Jotakk... det gikk bra denne gangen også. Litt vondt å komme hjemm var det jo, men okay å finne alle tastene der man er vant med at de skal være :-)
Har hatt to aldeles praktfulle uker i Hellas, møtt mange vakre og vennlige mennesker, og neste gang jeg har en travel og trasig dag her hjemme skal jeg bare tenke på alle de gode øyeblikkene underveis (så blir sikkert allting bra igjen :-) )
Driver og oppdaterer meg på hva som har skjedd her hjemme de siste fjorten dagene... må innrømme at det har interessert meg lavt i ryggen :-)
Men til alle som drar i disse dager... været var særdeles bra!

Riitta

Välkommen hem Anders :bom: Nu har du ju nya härliga minnen och leva på tills längtan sätter in på allvar igen :drunken:
För mig brukar det ta högst 2 veckor efter resan :clown:

Riitta

Anders

:-)
Vil nedigjen allerede jeg :-)

Tommy

Well, velkommen hem Anders :-)

\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Livsnyteren

Velkommen hjem igjen Anders :cheers: Håper du har hatt en fin tur til paradiset ditt :flower: Tirsdag er det min tur :flower:

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...