Logg inn med Facebook eller Google!

Anders paa tur

Started by Anders, 05. Sep 08, 09:09:38

Previous topic - Next topic

operafantomet

Quote from: \"Katta\"Godt å høre at dere har det bra Anders. Kos dere de siste dagene, for hjemme er det høst.....brrr.

Æsj, ja....

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

Anders

Hipp hei igjen!
Fortsatt brukbart her paa Naxos. Litt graa dag idag, men godt og varmt. Vi lengter IKKE hjem! Og kvelden igaar var jo stor...
Vinden har snudd pa nord, saa naa blir det sikkert litt kjoeligere fremover. Men vi har fortsatt ettpar kvelder til aa kose oss. Her er ganske stille og rolig naa, men gjett om vi nyter livet! Hoestlige Norge vil vi helst ikke tenke paa :-) Kanskje best aa booke inn FIRE uker neste aar???
Naa skal vi spise og kose oss litt mer :-)

Torill

Nei nyt alt mens du kan Anders! Det blir sikkert noen måneder til neste gang for deg også :sad1:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Barbro

Og Anders må sjekke pm når han er innom :colors: .
Kos dere videre,her hjemme er det ullteppe over dyna :confused1:
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Tjorven

Hei Anders med reisefølge. Veldig koselig å møte dere på Astypalea, selv om det var ganske vindstille da dere var der da ;) ert, ert...
Takk for hilsener fra deg og andre her i tråden også forresten.
Høres ut som dere har hatt en vellykka ferie, så nå venter jeg bare spent på reiseskildringer OG bilder.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Og hei til dere alle sammen. Akkurat naa sitter eg paa en heller vinglete internet-forbindelse i Athen, med et tastatur hvor bokstavene er \"slitt\" vekk, saa dette gaar litt paa lykke og fromme og gammel feeling!
Her regner det akkurat naa klokken sju lokal tid, men dagen ellers har vaert ganske bra, med temp godt over tjue (innimellom!)
Vi har faatt med oss Akropolis og vaktskifte og Plaka og alt som godt er, kom hit med bluestaren klokka tre i gaar ettermiddag, og eg kommer vel til aa bruke frem til jul paa aa fordoye og formidle hvilket kultursjokk denne byen var etter tre uker i Kykladene!
Fascinerende og skremmende...hva mer kan man si? DIGER iallfall... dette er garantert en by eg ALDRI skal kjoere bil i!
Men hotellet er meget bra, til en OK pris, og baade Mythos og annet finnes tilgjengelig saa vi sliter ikke akkurat med tilvaerelsen :-)
Reisefoelget har pekt seg ut et lite sted like nedi gaten for kveldens faste foede (av en eller annen ubegripelig grunn vil hun absolutt ha Spaghetti Carbonara!) For min del blir det vel aarets siste Souvlaki... :-(
Ellers opplevde vi turen inn fra Kykladene som laaaaang... men naa har man jo \"sett\" Athen og kan vel med god samvittighet velge andre loesninger siden?
Vel... saa er det over for denne gang... er i Bergen sent imorgen kveld og utpaa onsdagen blir det gjensyn med katten og alle andre doede og levende ting (har en mistanke om at det meste av blomsterprakten der hjemme har takket av).
Men dette har fristet til gjentagelse... laaaaang gjentagelse!
Ha det riktig bra, saa kommer det vel baade ord og bilder etterhvert. Vi har iallfall hatt en ganske fantastisk tur, med mye nytt og gammelt i skjoenn forening.

Tjorven

Ønsker dere en god tur hjemover. Kan skrive under på at det er godt å se igjen katta si :kitty: etter lang tid hjemmefra. Og til orientering: det er høst her hjemme nå ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Saavidt eg fant meg selv igjen her... forstaar at forumet lever i beste velgaaende, og bra er det!
Her har vi hatt en graa dag, men den blir sikkert bedre naar vi skal feire Tjorvens bursdag... og de to damene ser ut til aa ha hatt det saerdeles trivelig!
Selv vasser eg i gode tider... og alle som mener noe annet kan for saa vidt finne seg en annen planet :-)

Anita

Høres helt fantastisk ut Anders  :flower:  :flower:

Kos deg og nyt tiden der nede.... og jeg håper du vil dele mange bilder med oss når du kommer tilbake  :cheese:

Hilsen Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Riitta

Härligt Anders :cheers: Ha det så gott och hälsa damerna :bom:

Riitta

Annlaug

Høres ut som du har det akkurat så godt som man skal ha det i Hellas, Anders. Nyt hver time:)

Livsnyteren

Savner deg i baren Anders :cheers: Men jeg skjønner jo at du har det helt greit der du befinner deg nå.Kos deg videre Anders,snart er det min tur :flower:

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...