Logg inn med Facebook eller Google!

Anders paa tur

Started by Anders, 05. Sep 08, 09:09:38

Previous topic - Next topic

yaso

Anders.
Dette var kjekt aa lese !  Du maa kose deg paa Naxos... hels kattane og damo...! Sjaa  om huset til Nikos staar der framleis, eg planlegger neste aars tur!
Yaso

Liv

Fortsatt god ferie!  :flower:

Ole

Herlig reiserute du har valgt Anders! Den ene godbiten etter den andre! Og to øyer som står høyt på min \"har lyst å reise til\"-liste: Astypalea og Amorgos. God tur videre!

operafantomet

Quote from: \"Anders\"Har forresten tatt en hel masse bilder, uvanlig for meg, men haaper jo aa ha noe aa dele naar jeg kommer hjem. Ha det fortsatt fint der hjemme og hold paa interessen :-)
Gleder meg VELDIG til å se bilder!

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

Sjøløve

:flower: Høres ut som om du har hatt, og fremdeles har en flott tur.  
Kan du være så snill å holde på finværet en stund til  ?
Neste lørdag er vi på Naxos.  :sunny:  :sunny:  Flyr herfra fredag ettermiddag - og etter planen tar vi fergen lørdag morgen fra Pireus til Naxos.

Fortsatt god ferie    :sunny:
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Anders

Naxos.
Heteboelge! Wow, kor varmt her er! Nesten litt saann sticky-varmt. Helt okay om nettene, saa det hjelper jo. Har truffet utrolig mange kjente, baade gjester og fastboende, saa dagene har gaatt som en droem.
Er ingen fotograf, men proever aa fange momenter som andre kan like. Nesten utrolig at vi bare har vaert her i to dager! Snart skal eg ned paa Prime og se Brann mot Viking, saa humoeret er avhengig av DET resultatet :-) Ellers gikk det jo bra igaar...rett roedfarge vant...fortjent ...
Og imorgen begynner vel Naxos-ferien pa ordentlig. Vi skal ha oss noen turer rundt og se litt mer av oyen, den er stor nok til aa skjule mange skatter. Akkurat passe med folk her naa, og det er fortsatt mulig aa faa et smil fra folk :-)
Livet her er akkurat saa godt som forventet... Kali Zoi!

MaFi

Kos deg!!! Kom gjerne med reisereportasjer fra Naxos.. og videoer! :-)

Anders

Hei igjen!
Sitter pa Giannis\' kafe og forbereder magen paa en skikkelig peppersteak!
Her har vi hatt to dager med svaert bra temperatur(mer over 30 enn under!). I ettermiddag skyet det litt over,og kanskje kommer det noen draaper imorgen (slik det ble truet med), men ellers er det helt perfekt. Mye folk som dro fra oya i gaar, ganske avslappet og god plass naa. Ellers har vi gjort fint lite... det er bare saa herlig aa daffe rundt og gjoere ingenting  :drunken:
Har booket hotell i Athen idag, saa vi har i det minste \"begynt\" aa tenke paa returen. Men det er ikke plagsomt tilstede, vi har fortsatt en uke paa oss. Og det er det smarteste vi noen gang har gjort...ta tre uker, og ikke to!
Livet her er ellers akkurat slik man kjenner det. Mange kjent ansikter rundtom, og litt saann \"paa snei\" naa paa slutten av sesongen.
Haaper alle har det bra, og spesiell hilsen til \"damene\" vi hadde gleden av aa moete paa forblaaste Asty :-)

Mixelite

Tre uker i stedet for to er sikkert helt herlig! Kos dere videre Anders!

Torill

Moro å lese Anders. Ha en fortsatt strålende ferie :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anders

Blaastrig dag. Litt lavere temperatur akkurat naa, men ellers veldig bra. Hadde en skikkelig hyggelig aften med svenske og italienske naboer igaar (inatt!!), masser av god mat og drikke. Klokka naermer seg ni her, men ca 24 grader, saa sommeren holder seg (for de som eventuellt skal nedover). Ellers er det merkbart mindre folk, og bedre plass. Fortsatt smekkfullt paa Scirocco og Susannas, men som sagt...
Vi storkoser oss fortsatt og har bare begynt aa grue oss \"oerlite\" til hjemturen...
Ha det bra saa lenge. Naa skal vi ut og ta noen bilder som dere kan faa senere. :-)

Katta

Godt å høre at dere har det bra Anders. Kos dere de siste dagene, for hjemme er det høst.....brrr.

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...