Logg inn med Facebook eller Google!

Anders paa tur

Started by Anders, 05. Sep 08, 09:09:38

Previous topic - Next topic

Anders

:drunken:
Hipp hei alle der hjemme! Sitter paa Antiparos og koser \"raeven\" av meg  :cheers:   Nydelig vaer her, og vi gjoer absolutt ingenting annet enn aa nyte livet! Blaaste noe voldsomt de foerste dagene, saa Syros ble en litt amputert opplevelse. Imorgen drar vi videre til Astypalea, via Paros/Naxos etc. Antar vi treffer \"kjente damer\" paa soendag  :cheers:  Lite aa berette om turen saa langt, annet ann at den har vaert akkurat saa herlig avslappende som forventet.

Mixelite

Høres herlig ut Anders! Kos dere og gi damene en klem herfra også når du treffer dem!

Anders

Will do... hvis de ikke har blaast bort da! :-)
Naa tusler vi paa stranda...

AsleP

Godt å høre at du har det fint på tur til tross for litt \"vær\"... zthhhhhh  
DET får man jo ikke gjort noe med annet enn å flytte på seg, noe du forsåvidt holder på med...

Kos dere videre!   :glasses7:

Om en uke passerer vi over dere på vei til Kreta..
AsleP

Katta

Fortsatt god ferie Anders, og hils masse til jentene på Astypela!!

Ole

Høres deilig ut! Kos dere videre!

Anders

Astypalea. Sitter oppe paa toppen ved vindmollene, og paa denne oyen kan man forstaa at der er vindmoller!
Blaaser hele tiden, saa vi drar videre inatt.
Skal ut og spise med damene naa, gjorde det samme igaar og det var veldig vellykket :-)
Ankommer Amorgos imorgen tidlig, og blir der ettpar dager. Saa faar vi se om det blir plass til en overnatting paa Kofounissa. Det er iallfall maalet.
Ellers har vi det akkurat saa herlig som allting skal vaere...litt saann paa *sjeivo*
:-)

Anders

Har forresten tatt en hel masse bilder, uvanlig for meg, men haaper jo aa ha noe aa dele naar jeg kommer hjem. Ha det fortsatt fint der hjemme og hold paa interessen :-)

eijukka

Visst vill vi dela EN MASSA bilder med dig när du ska hem Anders :cheers: !
Ha en kul resa vidare!
mvh/Eija från det soliga (äntligen!) mellersta Finland

Anders

Katapola, Amorgos. Kom hit tidlig i gaar morges. Herlig liten by, med stor aktivitet blandt seilbaater etc. Bussturen fra Egiali over fjellet var spektakulaer, naa tenker vi oss en tur opp i Chora. En del vind her ogsaa, men paa en annen maate enn Asty. Avslutningen med damene der varte lengre enn forst tenkt, saa det bli lite soevn den natten :-) Men vi fikk naa sett innsiden av deres \"traditional house\" i Chora, og det var virkelig spennende.
Blir her til fredag, da tar vi BlueStar videre til Naxos. Frister ikke med Skopelitis slik det ser ut paa sjoen!  Og helt tilfeldig traff vi nettopp det hyggelige svenske paret som bodde hos Sofia ifjor, de skal dit paa mandag! Verden er ikke stor, nei.
Ha det bra saa lenge.

Anders

Naxos.
Noen ord fra en som har kommet \"hjem\" :-)
Vi kom hit idag morges, og hadde visst finvaeret med oss ogsaa. Absolutt straalende akkurat naa, temp i overkant av tredve og fin, svalende bris i luften. Har faatt hoere at det stort sett har blaast her i hele sommer!
Baatturen opp fra Amorgos i morgentimene var en ren nytelse, synd man ikke har kunstnerens pensel aa male med...
Naa har vi hilst paa mange kjente og funnet oss godt til rette, og her skal vi bli til neste soendag. Det kjennes ikke spesiellt vondt ut...
Ellers var den biten av Amorgos vi fikk med oss en positiv opplevelse. Blaaste bra innimellom der ogsaa, spesielt den turen vi hadde opp i Chora, men natur og tempo og mentalitet var slik vi likte det. Saa Amorgos er paa \"skal-besoeke-igjen\"-listen.
Og saa er jeg invitert til aa overvaere \"storkampen\" imorgen... for de fotballinterresserte. Er jo i overkant med engelskmenn her i oyeblikket, heldigvis har de fleste den \"rette\" roedfargen... as in \'Pool for ever!
Ha det bra der hjemme. Livet er bra :-)

Riitta

Låter som du har det toppen Anders :bom: Och båtresan gick fint också :bom:
Fortsätt så :drunken:

Riitta

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...