Logg inn med Facebook eller Google!

Sporadene----bilder

Started by brit, 13. Jan 08, 19:56:24

Previous topic - Next topic

The_Captain

En kommentar til bildene:

Som man kan se av skydekket så var været på turen i 2003 vekslende. Det startet med nydelig vær i Athen (noen bilder derfra i eget album), men senere ble det en god dose med kulde, vind, skyer og regn. En dag var det ikke mulig å gå ut. På kveldene måtte til dels vinterklærne på. Noen dager var imidlertid fine, og det var som regel stort sett oppholdsvær på dagtid ihvertfall.

Jeg mistet også hotellrommet mitt i Athen siste kvelden på grunn av at akkurat den dagen kunne selvfølgelig ikke hydrofoilene gå... Noen problemer tidligere også, på vei tilbake til øya fra dagstur til Skiathos havnet man i reservehavnen på \"feil\" side av øya.

På hjemtur ble det i stedet den båten som nå heter \"C/M EXPRESS SKIATHOS\". En stor katamaran, men selv den måtte bruke reservehavnen i Agnontas. Overnatting da i Volos, og en lang busstur grytidlig neste morgen tilbake til Athen.

Tommy

Quote from: \"tanum\"Vår nya älsklingsö Skopelos. Vi drar två veckor varje år. Här är från senaste 2007.

» Skopelos 2007

Vilka härligt friska bilder från en härlig ö, tack för att du delade med dig av dom  :flower:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Magnolia

Quote from: \"tanum\"Vår nya älsklingsö Skopelos. Vi drar två veckor varje år. Här är från senaste 2007.

» Skopelos 2007

Dine bilder er en lise for sjela. Nydelig. Tusen takk for at du deler bildene dine med oss. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

brit

Tusen takk til både The Captain og til tanum. Herlige bilder fra nydelige øyer! :flower:  :flower:

tanum

Tack för era kommentarer om mina bilder. Det värmer :-)

Annlaug

Quote from: \"brit\"En mørk og våt morgen her jeg er og jeg blar i gamle bilder......da fant jeg to  fra Skopelos tatt i september 2002. Nærmere bestemt \"Klosteråsen\"

En mørk og kald kveld et år etterpå fant jeg denne tråden. Så mange flotte bilder jeg har fått kose meg med nå, Brit. En gledelig overraskelse

kaka

Det er det jeg sier, det finnes mange fine skatter i gamle tråder! Kanskje har jeg vært innom her tidligere, men ser at datoen på innlegget før Annlaugs idag er fra før min tid.
Åpningen på denne tråden er slående vakker, med blomsterbildene. Jeg har bladd litt fort gjennom, og ser her er bilder både fra Skiathos og Skopelos, hvor jeg faktisk har vært. Ser og det er flere bidragsytere, og at bildene har et stort spenn i når de er tatt. Dette skal jeg ta meg skikkelig tid til å nyte!
KariK

brit

Så hyggelig at dere har funnet denne tråden Annlaug og kaka. Har lurt på om jeg skulle finne noen bilder i lageret og legge ut......kanskje jeg legger dem her....vi får se. :flower:

kaka

Nå har jeg bladd meg gjennom, i ro og mak, og jeg begynner neste å grine her jeg sitter. JEG VIL NED til alle disse vakre plassene, og jeg vil ha god tid, og komme meg rundt. April/mai og ut juni ville vel gi muligheter for å få med meg noen av perlene. Nesten synd jeg er \"for ung\" til pensjonsfri! Men, jeg fortsetter å drømme.
KariK

brit

På en kveld som denne fikk jeg lyst til å dele et par bilder fra mitt og andres paradis.
Har lastet opp bildene i photobucket...som aldri har brukt før....så nå får vi se.

Her kommer Dolphin inn til Skiathos...vi venter på venner fra Skopelos

Så et par bilder fra havna:


kaka

Åh, så koselige bilder fra havna! Jeg kjørte selv dolphins fraSkiathos til Skopelos (og tilbake) i 1985, men husker ikke mer enn at vi sto i kø på brygge og ventet på båten over. Dengang var jeg nok mer opptatt av reisemålet (skopelos). Men takket være deg og Anne og flere gode bidragsyteren, har lysten på Skiathos stadig voskt seg større.
KariK

Magnolia

Herlige bilder, brit.
Jeg fikk en så god følelse av ro og stillhet. Det er som jeg kjenner duftene fra sjø og båter. Skulle gjerne sittet under det treet og bare nytt tilværelsen.
Bildene dine er så klare og fine. Kom gjerne med flere. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...