Logg inn med Facebook eller Google!

Bilder fra Monemvasia.

Started by Magnolia, 23. Nov 07, 15:43:05

Previous topic - Next topic

kaka

Takk for tips og go`ord! (Jeg mener å ha lest et sted max 810 pixsler, så jeg la meg der. Skjønner nå jeg må bruke malen på forminsking til small documents)
KariK

Tjorven

Herlige bilder fra en virkelig idyll, Magnolia, Athina og Kaka. Takk for turen :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Magnolia

Her har det sannelig skjedd ting siden jeg var innom sist. Så koselig å se bildene dine KaKa.
Vi hadde en herlig dag der sammen, og fotomotivene mangler så visst ikke. Fotoapparatene våre gikk varme. :)
Herlige bilder alle sammen, både KaKa og Athina.
Bildet ditt Athina, av byen - og jeg som favner hele verden, gir et godt inntrykk av mine følelser når jeg er i Hellas. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

kaka

Jeg får litt abstinens når det ikke dukker opp fler bilder på en stund. Legger ved noen fler av mine fra turen i september. På toppen går det RETT ned! Det fasinerte meg veldig, men var samtidig skremmende. Jeg forsøkte ta noen bilder, men var alene, og kjente skrekken for at noe kunne skje (feks at jeg skulle miste apparatet jeg hadde lånt av datter. Da ville det falle flere hundre meter rett ned i havet (tror jeg))
KariK

Riitta

Väldigt vackert,men jag hade nog inte vågat stå nära branten när det var så högt :cyclopsani:

Riitta

Magnolia

Og disse bildene dine Kaka, satte meg i den rette stemningen.
 Det skal mot til å gå så nærme \"stupet\" som du gjorde. Jeg var nok ikke så vågal i vår da jeg var der,
men her kommer to, tre bilder som får fram litt av den svimlende følelsen jeg kjente da jeg nærmet meg med forsiktige skritt.







Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

kaka

Virker som du og var godt utpå! Og jeg har lært deg å kjenne som en modig kvinne, - ikke minst sosialt. Bildene fra de mange forskjellige turene dine vitner om det.
KariK

kaka

På tide å legge ut noen bilder av veiviser og mesterfotograf. (forsøkte kopiere de fra albumet, uten hell)

Legger og ved blide av informasjoneplakketten i  byen (tror ikke den ligger ute fra før) Dere får ha meg unnskyldt at jeg ikke tok med hele den greske delen
KariK

kaka

Et lite glimt til fra den vakre og særegne byen
KariK

Katherina

:flower: Flotte bilder kaka. Monemvasia er noe helt spesielt. Håper jeg kommer dit i mai. Sverre har enda ikke fått vært der og jeg klengter etter å dele denne vakre klippe byen med han.

Fint bilde av Mesterfotografen også.

kaka

Takk for det. Ja, det er en flott by, som jeg ikke hadde kommet til uten Magnolia. Jeg unner alle den opplevelsen.
KariK

Magnolia

Det har kommet noen godord og bilder i denne tråden de siste dagene.
Jeg bukker og takker og gjemmer ordene i mitt hjerte.
Monemvasia er virkelig en perle av en landsby. Den er spesiell der den ligger godt beskyttet innfor tykke murer. Det har vært en fornøyelse å ta dere med dit, og jeg fryder meg når jeg forstår at dere har hatt glede av det. :)

Dette bildet ble tatt i september i år. Etter mange besøk i denne lille landsbyen finner jeg stadig nye motiv. Det ble rett og slett over 100 bilder denne gangen også, og ut over vinteren kommer det sikkert flere bilder her i tråden.

Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | Today at 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...