Logg inn med Facebook eller Google!

Hvordan sette inn bilder i forumet

Started by Ole, 10. Jul 07, 22:01:24

Previous topic - Next topic

Heidrun

Ordnet seg. Bildene jeg legger inn er på 800 x 800. Da kommer bildet opp. Hvis jeg legger de inn med størrelse 810 x 810, så blir det en link isteden
Yamas til livet og til

kaka

Jeg opplevde nettopp noe rart. Satte først inn et bilde i en av mine tråder (fra Mani-området).
Senere skrev jeg et innlegg i en annen tråd (mat hos munkene på Athos), og da jeg klikket preview, kom bildet opp der også! Det ble selvfølgelig helt feil, så jeg trykket delete ved bildet. Det forsvant, og jeg \"sendte\" innelegget.
Da jeg skulle sjekke min egen tråd fra Mani, var bildet borte der også.
- Rare greier! :scratch:  (har lagt det inn igjen nå)
KariK

IngeS

Quote from: \"kaka\"Jeg opplevde nettopp noe rart. Satte først inn et bilde i en av mine tråder (fra Mani-området).
Senere skrev jeg et innlegg i en annen tråd (mat hos munkene på Athos), og da jeg klikket preview, kom bildet opp der også! Det ble selvfølgelig helt feil, så jeg trykket delete ved bildet. Det forsvant, og jeg \"sendte\" innelegget.
Da jeg skulle sjekke min egen tråd fra Mani, var bildet borte der også.
- Rare greier! :scratch:  (har lagt det inn igjen nå)

Det var forumspøkelset som sto bak stuntet
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

kaka

No vart eg skræmt! :confused2:
KariK

Ole

Ja, det er faktisk et spøkelse her. Jeg var ute for det i går. Og det er ikke tull engang. Håper det ikke dukker opp igjen, men jeg er redd for at det gjør det.
Skulle dette spøkelset dukke opp, logg av og på igjen, og prøv på nytt.

kaka

Takk for svar, Ole (ikke at jeg ble mindre skremt, men bedre å ikke føle seg alene når spøkelset herjer)
KariK

MaFi

Hmm. Har forsøkt å legge til bilder i \"hundetråden\", men sliter med å få lagt til alle...! Forsøker på nytt og på nytt, men får bare \"rødt kryss\" på noen av bildene. Hvorfor det, mon tro? Jeg trodde jeg hadde gjort alt etter oppskriften... :scratch: (EDIT: Og nå ser jeg at noen av bildene har samme \"adresse\" når jeg klikker på \"egenskaper\" for å kopiere lenka til bildet. Hmmmm...) Skjønner itteno\', jeg!

EDIT - igjen: Nå har jeg fått lagt til de bildene jeg ville, men det ble litt \"krøkkete, og måtte laste ned de siste bildene på nytt (på ny datamaskin) og legge dem til \"på gamlemåten\" (med ramme).. Rare greier.

kaka

A` pro pos bilder:
Jeg har sett i flere tråder, at det har blitt borte masse bilder lagt inn for en god stund siden. Det står bare igjen noen \"adresser\" (har jeg nevnt dette før?)
Det er så synd, for det er bilder jeg godt kunne tenke meg å se igjen, feks i Månes tråd om gresk påskefeiring i Athen, 2008
http://hellasforum.net/index.php?name=ForumsPro&file=viewtopic&t=1960
KariK

kaka

Nå opplevde jeg akkurat noe litt ugreit.
Hadde sittet og lagt inn bilder, med kommentarere, til egen tråd, men så mistet jeg plutselig kontakten med siden. Forsøkte komme tilbake med pil - uten hell. Gikk inn igjen, og så at alt var borte. Ja vel, - greit nok.

- SÅ skulle jeg legge en kommentar til Tommys tråd, - og DA kom alle bildene og kommentarene jeg hadde mistet. Det så fryktelig dumt ut inne i Tommys tråd!
Heldigvis klarte jeg slette mine bilder raskt, og håper ingen så det, og lurte :cyclopsani:
.- Men, det opplevdes ganske sprøtt!
KariK

Tjorven

Jøss kaka, har du også en sånn pc som opererer helt på egen hånd innimellom  :cyclopsani:  Har ikke opplevd akkurat dette, men mye annet rart....
Håper noen kan gi deg en forklaring.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Det som Kaka forteller skjeddde meg også for ca. et år siden. Vi kalte det da for \"forumspøkelset\" eller noe. Etter det har det ikke skjedd med meg, og jeg har ikke fått rapporter fra andre før nå. Skulle det skje, så prøv å logge ut og inn igjen. Jeg skulle ha gjort en del vedlikehold i forumet, men dessverre strekker ikke tiden til. Uansett tror jeg det meste funker tilfredsstillende sånn det er......?

kaka

Jeg fikk jo fjernet \"spamen\" raskt, så det ble ingen krise, men en underlig opplevelse.
- og, som du sier, stort sett funker det meste tildfreddstillende, - og litt ekstra tid til seg selv må en 40-åring unne seg, Ole!! :flower:
Vi kan ikke vente at du skal bruke mer tid enn du allerede gjør. Vi klager ikke på sjefen, nei :cheers:
KariK

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...