Logg inn med Facebook eller Google!

Karfas og Annades

Started by laban, 29. May 09, 20:41:38

Previous topic - Next topic

laban

Om en uke reiser vi for andre gang til Chios og Karfas. Da vi var der for snart 3 år siden bodde vi på Motafis. Og vi trivdes veldig bra.

Denne gangen skal vi prøve noe nytt, noe helt nytt faktisk. Bostedet Annades åpnet etter det jeg har forstått nå i våres. Er vel kanskje litt opptimistisk når jeg spør om noen har erfaring med dette bostedet. Men gjør det nå alikevel.

Nytt av året er også at vi har med oss vår lille sønn på 1 år og 6 mnd. Vi føler oss trygge på at Karfas er godt valg for oss.

En annen ting vi lurer litt på er været/tempraturen der nede i begynnelsen av juni. Ifg yr.no er det pt ikke mer enn 17-20 grader der nå. Er det vanelig? Og hva med tempraturen i havet?

Ellers har vi lest mye på forumet om folks erfaringer med Cihos. Også vi er enig i at Chios er en utrolig fin øy. Ikke tilfeldig at vi reiser tilbake dit...  :cheers:

Hilsen
Laban & co

Pjokken

Quote from: \"laban\"Om en uke reiser vi for andre gang til Chios og Karfas. Da vi var der for snart 3 år siden bodde vi på Motafis. Og vi trivdes veldig bra.

Denne gangen skal vi prøve noe nytt, noe helt nytt faktisk. Bostedet Annades åpnet etter det jeg har forstått nå i våres. Er vel kanskje litt opptimistisk når jeg spør om noen har erfaring med dette bostedet. Men gjør det nå alikevel.

Nytt av året er også at vi har med oss vår lille sønn på 1 år og 6 mnd. Vi føler oss trygge på at Karfas er godt valg for oss.

En annen ting vi lurer litt på er været/tempraturen der nede i begynnelsen av juni. Ifg yr.no er det pt ikke mer enn 17-20 grader der nå. Er det vanelig? Og hva med tempraturen i havet?

Ellers har vi lest mye på forumet om folks erfaringer med Cihos. Også vi er enig i at Chios er en utrolig fin øy. Ikke tilfeldig at vi reiser tilbake dit...  :cheers:


Hilsen
Laban & co

17-20 grader ??... er Yr gått helt av skaftet ?
Her nede koser vi oss i stekende sol, og termometret har ligget rundt
26 grader hele uka :cheers:
Når det gjelder tempen i vannet så er jeg ikke oppdatert, men folk bader å koser seg, så det skulle ikke være noe problem.

Når det gjelder Annades, så tok jeg bilder av hotellet i vinter for
Lilleputkatalogen før hotellet var helt ferdig, men det ser riktig så trivelig ut det, med fin beliggenhet både for adkomst til stranda og alle servicetilbud i Karfas.

Ha en strålende ferie :bounce:

laban

Hei, og takk for svar, Pjokken! Vi reiser imorgen, og gleder oss veldig nå altså! yr.no er fortsatt pessimistiske og melder max 20 grader, MEN vi stoler på deg.
Hadet!
Hilsen Laban

laban

Hei, og takk for svar, Pjokken! Vi reiser imorgen, og gleder oss veldig nå altså! yr.no er fortsatt pessimistiske og melder max 20 grader, MEN vi stoler på deg.
Hadet!
Hilsen Laban

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...