Logg inn med Facebook eller Google!

Chios i mars

Started by Mixelite, 27. Mar 08, 12:09:59

Previous topic - Next topic

Mixelite

Jeg har lastet opp en del nye bilder på flickr. Foreløpig lar jeg dem bare ligge der, så hvis noen har lyst til å se er adressen http://www.flickr.com/photos/24753020@N07

Chios viste seg fra sin beste side mens jeg var der. Bortsett fra noen morgentimer med regn, hadde jeg sol og blå himmel hele uken. På søndagen spaserte jeg opp til Thimiana og fikk med meg deler av Mostraen. Jeg var alene, så jeg stod over festen etterpå og deler av paraden, men jeg fikk med meg nok til å være fornøyd :) Bildene tok jeg i \"depotet\" før paraden begynte. Det var umulig å få plass til å ta gode bilder inne i de trange gatene i Thimiana. Jeg hadde mer enn nok med å manøvrere meg selv rundt ;-)

Ellers vil jeg så absolutt anbefale alle som er glade i Chios å ta en tur dit på våren! Jeg kan bare forestille meg hvordan engene med tulipaner ser ut når alle blomstene er utsprunget, men det var jammen et imponerende syn med deler av blomstene i knopp også!

Torill

Så mange flotte bilder mix. Nå har jeg kost meg veldig :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tommy

Flott Mixelite, nästan lika flott som på Samos, men bara nästan ;-) :D
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Mixelite

Quote from: \"Torill\"Så mange flotte bilder mix. Nå har jeg kost meg veldig :flower:

Takk for det :) Ambisjonene er større enn resultatene, men jeg jobber med saken :-D

Mixelite

Quote from: \"Tommy\"Flott Mixelite, nästan lika flott som på Samos, men bara nästan ;-) :D
:cheers: Åneida ;-)

Katta

Kjempe flott Mix! Det så så frodig og \"friskt\" ut, ......om du forstår hva jeg mener. Må også prøve å komme meg til Chios om våren, det ser flott ut.

Mixelite

Quote from: \"Katta\"Kjempe flott Mix! Det så så frodig og \"friskt\" ut, ......om du forstår hva jeg mener. Må også prøve å komme meg til Chios om våren, det ser flott ut.

Det var helt utrolig deilig! Friskt og fint og duftene i Kambos! Aiaiai! Og heldig som jeg var med været, hadde jeg til og med bruk for solkjolen jeg hadde med meg, selv om \"dagligantrekket\" var dongeri og t-skjorte :) Det blir nok ikke den siste vårturen jeg tar til Chios nei!

xristina

Flott, Mix!!! :-D

bengalow

Det var läckra bilder, Mixelite! Man faktiskt känner hur det växer så det knakar!! Men jag vill nog ha att temperaturen skall vara över 25 när jag är där!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Mixelite

Quote from: \"bengalow\"Det var läckra bilder, Mixelite! Man faktiskt känner hur det växer så det knakar!! Men jag vill nog ha att temperaturen skall vara över 25 när jag är där!!
Man kan ikke få i både pose og sekk ;-) Men som sagt, det var ikke noe problem å bruke solkjole. Bikini hadde sikkert heller ikke vært noe problem, men hvem har tid til å legge seg ned og sole seg!  :clown:

Hvilke måneder har du vært på Chios Bengalow?

Nå mangler jeg \"bare\" november, desember, januar og februar, så har jeg sjekket ut hele året. :)

Frost

Det så flott ut!
Det var utrolig frodig og nydelig.

Athina

Nydelige bilder, Mixelite :flower:
Lurer bare på en ting: hva er Mostra?
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...