Logg inn med Facebook eller Google!

Overnatting Kos

Started by Anders, 04. May 10, 21:57:03

Previous topic - Next topic

Anders

Quote from: \"Tjorven\"Ouæææ, nå ble JEG litt skjelven her, som bare har tre kvarter på meg....

Når lander du da? Det pleier jo stort sett være masser av taxier der, men du skal ikke se vekk fra 10-15 minutters ventetid (iallfall!)
Og du kan jo gå ut og klage din nød før du får bagasjen... alltids noen som er villig til å hjelpe.

Tjorven

Flyet lander 11.15 og hydrofoilen går 12! Ingen katastrofe, for Star\'n går halv fire, men det hadde vært deilig med kun halvannen time til sjøs, og vært framme på dagtid :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

filhellener

Quote from: \"Tjorven\"Flyet lander 11.15 og hydrofoilen går 12! Ingen katastrofe, for Star\'n går halv fire, men det hadde vært deilig med kun halvannen time til sjøs, og vært framme på dagtid :)

Jeg h å p e r du rekker hydrofilen, Tjorven, det hender jo flyene kjører inn litt på vei ned og lander f ø r tiden, ellers t r o r jeg tiden er knapp :compress: - vi har aldri rukket ned s å raskt.
- det positive er jo  pengene du sparer - Blue Star er vel halve prisen og t i d  har du jo :D - med s å  m a n g e, lange og herlige dager foran deg  :cheers:
Kari

polyanna

Dusj på gangen hos Alexis?, visste ikke det. Ikke noe for meg, for gammel til å løpe i korridoren. Har som sagt bare bodd på Afendoulis, det er enkelt - uten basseng eller restaurant, med egen dusj og toalett, minikjøleskap og AC. En liten forhage der gjestene gjerne tar en liten prat etter kveldens utebesøk , kjøleskap i første etasje, en kan forsyne seg med en pils eller annet og notere det i en bok. God taverna like ved.

Grunnen til at jeg gjerne tar inn der, er gode madrasser (alt er relativt, men herlig etter noen uker i øyverdenen, alltid rent og ingen kakkerlakker) - og verten Alexis som er imøtekommende, uten å være påtrengende. Tilfeldig valgt en gang, ut fra Lonely Planet.

Men som sagt, mulighetene er mange i Kos by. Klart dere finner noe bra.

Anders

Vel, det var iallfall sånn jeg oppfattet det som stod på hjemmesiden til Alexis. Og det plager ikke oss at det er enkelt, men dusj/toalett på rommet er et absolutt krav.
Men Afendouls virket okay :-) Gjør ikke noe at det ligger noen hundre meter/noen minutter unna det andre mener er \"sentrum\"... rent og pent og trivelig fellerareale skader heller ikke. Er jo slik man møter folk...
Kanskje man forhåndsbestiller der. Er jo litt avhengig av å nå den der fergen fra Santo da, og nå er det smått med \"kun-fly\"-seter igjen hos Apollo, så vi får se hva det blir til.

xristina

Det står på Alexis sine sider at de har noen rom med bad, men flertallet er med delt baderom. Om man bestiller i forkant, kan man kanskje få et med baderom? Har gått forbi der mange ganger, og det ser i alle fall hyggelig ut!

Afendoulis ligger på \"feil side av byen\" i forhold til hvor jeg ofte går, så det vet jeg ingenting om, men her har jo polyanna god personlig erfaring!

Når det gjelder drosjer, så har jeg aldri opplevd at de ikke kommer, så lenge hotellet har forhåndsbestilt for meg. Og jeg har nå reist til alle døgnets tider...

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...