Logg inn med Facebook eller Google!

Hvor vil du dra i 2010?

Started by Tjorven, 18. Sep 09, 16:28:53

Previous topic - Next topic

Ole

4 uker i mai. Satser på Naxos i alle fall. Ellers et par øyer med langgrunne sandstrender.

2 uker i juli. Aner ikke hvor.

1 uke i oktober hvis jeg ikke er blakk! :smile:

5ifamilien

Blir \"bare\" 3 uker på meg - og drømmer om å dra i juni til Sifnos, Milos, Paros og Antiparos :flower:  Hvis det går ferjer fra Milos til Paros...

Heidrun

Jeg vet ikke om ette kommer under hvor vil du dra. Men sjansen  er meget stor for at jeg leier meg en bolig på Kreta denne vinteren. Kommer ikke til å være der hele tiden. Men tilbringe mange langhelger. Blir selvsagt dyrere enn å bo på hotell, men hvis jeg tross alt har denne boligen. Ja da vil det uten tvil være enklere å forklare til meg selv at nå reiser jeg på en langhelgtur til Kreta.
Så neste år kommer til å bli mye Hellas på meg gitt
Yamas til livet og til

Sjøløve

Neste år blir det sannsynligvis \"bare\" en Hellastur på oss, da vi planlegger å selge huset og flytte (til et renoveringsobjekt som nok krever en del tid på å få satt i stand).
\"Problemet\" (luksusproblem ??) er jo hvor vi skal dra, så mange steder som frister.
Øverst på lista pr. i dag er å dra tilbake til Amorgos og Koufonissi, herlige øyer som jeg bare MÅ oppleve mer av.  Dessuten har jeg lenge hatt lyst til å reise til Folegandros.
Men det er lenge til 2010 - vi drar nok i slutten av august 2 - 2,5 uker, og kommer sikkert til å vurdere flere reisemål før vi bestemmer oss.
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Tjorven

Og jeg har allerede kanskje skifta mening ang. Andros (dvs den får vente) Jeg gikk gjennom alle Lipsi-trådene igår+ surfa litt, og fikk veldig lyst å oppleve denne lille øya, og småøyene rundt. Derfra kan jeg også ta en tur tilbake til Leros, som jeg har veldig lyst å besøke igjen. Så jeg tror nesten dette blir prosjektet for neste alene-tur til Hellas :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Tipper Lipsi er midt i blinken for deg!

Katherina

:drunken: Håper vi får til 2 - helst 3 uker - i Kardamili i mai. Turene i fjellet sist mai ga mersmak. Dessuten ønsker vi oss en biltur nord på Peloponnes og da tenker vi oss tre overnattinger. Føler at Kardamili begynner å bli \"hjemme\" i Hellas for oss.
Det hadde også vært fint med en tur seinere på sommeren eller tidlig på høsten til et annet sted, f.eks Samos med tur til Patmos og Efesos.
Samtidig savner vi litt feriene vi hadde i Danmark.
Sverre har vært ansatt i Posten og det har gitt oss mulighet til å leie hytter rundt omkring i vårt eget land. Dette har vært fine ferier og vi snakker litt om at det kanskje er på tide med en slik ferie igjen.
Men Kardamili til våren det satser vi nok helt sikkert på.  :drunken:

Thera

Quote from: \"Annlaug\"8 uker ferie Heidrun. Drømmer du litt nå?
Det er jo det denne tråden er til, isåfall.. ;)

Jeg drømmer om olivenplukking på Kreta tidlig på året.. Og påskefeiring der! Og så vil jeg til Santorini eller en annen øy for å kapre en bra jobb litt før sesongstart. Og bli der til sesongslutt.. eller lenger..
..Don`t dream your life, live your dreams..

Tjorven

Quote from: \"Ole\"Tipper Lipsi er midt i blinken for deg!

Det tipper jeg også, Ole. Er jo blitt så glad i sånne småøyer de senere årene, og etter bildene dine og andres, virker Lipsi helt perfekt  :flower:
There are no strangers, only friends we haven't met.

filhellener

Quote from: \"Tjorven\"
Quote from: \"Ole\"Tipper Lipsi er midt i blinken for deg!
Det tipper jeg også, Ole. Er jo blitt så glad i sånne småøyer de senere årene, og etter bildene dine og andres, virker Lipsi helt perfekt  :flower:

Lipsi e r herlig, Tjorven, jeg vil g j e r n e tilbake dit i 2010 og kombinere med Agathonissi og Fourni  :love7:

- håååper det blir rom for flere turer i 2010 og..., for øverst på lista over \"nye\" venter
T i n o s (har kun vært der på dagtur) og S k y r o s :iconbiggrin:

- et gjensyn med Karpathos har jeg også lengtet etter lenge, s å .......
planene er l ø s e  og ønskene er m a n g e  :sunny:
Kari

Riitta

Jag har inga konkreta planer, men önskar och sluta jobba senast till semstern nästa juli. Helst nu till jul. Blir det som jag önskar så får det bli minst 2-3 Hellasresor nästa år :cyclopsani:
Önskelistan är:Aten till våren,kalymnos i juni, Karpathos lite senare, eller ta båda på samma resa kanske :bom:
Sedan Samos och Fourni kanske  :bom:
fast detta är ju bara önsketänkande än så länge :cyclopsani:
Får de hur verkligheten ser ut nästa år.

Riitta

Torill

Skiathosturen er bestilt idag. Det blir i slutten av juni. Håper også på en Pargatur i september,men det må det grubles litt på  :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...