Logg inn med Facebook eller Google!

Trenger ny telefon....ønsker tips.

Started by Liv, 10. Mar 09, 19:53:37

Previous topic - Next topic

Liv

Takk Tor -Atle for utfyllende inf.  :flower:


Eleni   :flower:

Takk for at du har tatt deg bryderiet med å skive et så langt svar, selv om det er inf. om annet enn det jeg har spurt om.

Det eneste jeg vakler mellom er om jeg skal kjøpe med en iPhone eller en Nokia 95.

Eleni

Med glede! :-) Håper du får en fin mobil til slutt! :-)

Masse lykke til!


Mvh.
Eleni

http://www.greek-movies.com/ For deg som liker gresk tv, film og underholdning.

http://www.live24.gr/ For deg som liker nettradio over hele landet.

SiwH.

Hva slags mobil ble det til slutt, Liv?  :cheers:

Liv

Quote from: \"SiwH.\"Hva slags mobil ble det til slutt, Liv?  :cheers:

Fikk aldri bestemt meg.  :colors:  Begynte også å lure på om jeg skal kjøpe meg en mini-pc, Acer e.l. og da ble det enda mer å tenke på, hva jeg egentlig trenger. Hadde en gammel Nokia liggendes, så det ble til at jeg bruker den inntil videre.  Men nå minnet du meg på at jeg får se til å få kjøpt meg noe til hovedferien i august. :-)

Anne

Hei Liv.
Jeg har kjøpt en Sony Ericsson C 905 Cyber-shot og er strålende fornøyd. Enkel meny-oppbygging og supert kamera (til mobil å være) med 8.1 megapixel. Kamera er alltid med og telefonen er enkel å bruke.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

bengalow

Använder du internet och allt det andra som finns inbyggt, Anne?
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Liv

Jeg lurer også på hvordan den er i forhold til internet,mail. Bruker mobilen masse til det når jeg er bortreist, så den må være god på det.

Anne

Ja jeg bruker det noe når jeg kan \"logge\" på med Wi-Fi for jeg er litt usikker på hva det koster ellers. Det er alltis et åpent nett å bruke. GPSen har jeg ikke brukt for der har jeg en i bilen. Telefonen er ganske ny for meg, men jeg skal prøve ut nettet nå når jeg er i Hellas. Det finnes jo telefoner som er langt mere spesialisert mot internett og mail o.l. men som telefon med \" nogo attåt\" så funker den kjempebra til mitt bruk. Det beste med S.E er den enkle oppbygging av menyen. Der slår den Nokia helt klart synes jeg.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

xristina

Quote from: \"Anne\"Det beste med S.E er den enkle oppbygging av menyen. Der slår den Nokia helt klart synes jeg.
Morsomt at du skriver det, for de fleste mener motsatt... Det viste i alle fall den siste undersøkelsen jeg så. Jeg jobber jo med mobiler, og de aller fleste av mine brukere er enig med undersøkelsen.
Jeg tror det meste går på vanen. Selv har jeg brukt begge deler, og klart meg bra. Men jeg innrømmer at jeg knoter litt mer på nye SE\'er enn nye Nokiaer. :-)

Godt vi er forskjellige - så vi får noen valg, og produsentene konkurrenter!

Maritza

Nå har jeg lest igjennom alle innleggene, for i morgen MÅ jeg kjøpe ny mobil. Jeg har en Nokia som jeg elsker, tre år gammel med lokk til å åpne, men nå henger den ikke sammen mer. Var såvidt jeg turte å bruke den siste uka på Karpathos. men mere jeg leser, mere vet jeg at JEG HATER SLIKE NYMOTENS DUPPEDITTER! Jeg trenger bare en telefon, til å ringe med og å sende sms. Hvorfor er man nøtt til å ha alt det andre? Når jeg har ferie trenger jeg ikke internett, mailer, musikk osv, og eget kamera har jeg jo som jeg bruker hele tiden. Nokia\'n min er enkel å forstå...men huff, nå gruer jeg meg skikkelig til imorgen.

Maritza

Puh! Jeg klarte det. Ny Nokia, litt oppgradert med skyveklaff og Blåtann??? noe jeg sikkert ikke trenger, med men pytt, pytt. Bortsett at jeg var så dum at jeg trodde at alt jeg hadde var med på den nye, så jeg ble ganske laaaang i maska da jeg forsto at den nye var TOM.
Løp tilbake i butikken og de unge gutta så rart på denne gamle kjærringa og spurte; Har du ikke lagra kontaktene dine på simkortet? Må man vite alt slikt? Men heldigvis for meg så prøvde ungdommen å gå tilbake til den gamle telefonen og lagre alt, men det klarte de ikke.
Da ble det en times intens jobbing med en kaffekopp og notisbok for å skrive ned alle nummer. Og den uunnværlige ringetonen min; \"Jeg kan en sang som går deg på nervene....osv\" fikk jeg videresendt til gubben sammen med noen viktige sms\'er.
Etter på fiksa gutta alt så den nye kunne brukes igjen, fremdels like tom, men nå er det meste lagt inn igjen. Og på denne har jeg lagret alt på sim-kortet, og fått tilbake sangen min.
Denne skal jeg stelle pent med så varer\'n lenge, skjønner ikke at noen har interesse for slikt. Men hvis noen lurer på de nye heklevestene våre så er det bare å spørre!

xristina

Sikkert kjekt at noen av oss er over gjennomsnittet interessert da, så du har et sted å gå når du trenger hjelp... :-) Jeg kan derimot IKKE hekle... ;-)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...