Logg inn med Facebook eller Google!

Thassos

Started by grækenland, 29. Apr 07, 07:07:04

Previous topic - Next topic

grækenland

Er der nogen der kender nogle gode Tavernaer i Thassos by,vi skal dertil om 4 uger & vi skal bo på Villa Pipinis der er måske nogen der kender dette Hotel. zqr2333222222  cxsdfafdddddd
Mvh
Grækenland

JohnS

Vi reiser også til Thassos om fire uker, og skal bo i Limenas.  Jeg har forsøkt å finne ut litt om spisesteder, men det er ikke så mye jeg har funnet.

 http://www.dnconsult.co.uk/thassos/achpages/eatthass.html

har en del vurderinger fra folk som har besøkt de forskjellige restaurantene, og også en del innlegg fra restaurantene selv.  Det ser ut til at The Mouse er det stedet alle anbefaler.  De har også sin egen hjemmeside på nettet sammen med et par andre, med link fra nettstedet overfor via et ikon nederst på siden.  (Nå vet jeg ikke om det er noen anbefaling, de hyggeligste stedene jeg har vært, har nok et stykke igjen før de begynner å etablere hjemmesider! )  sdsa

Jeg ønsker dere god tur, kanskje vi ser hverandre ved nabobordet en kveld?   zxzaxxxxxxxxxx
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

eijukka

Hej!
Tyvärr sitter jag så sällan på tavernor utan kokar själv under mina resor, enbart på grund av min låg budget :twisted:  :twisted: ! men har läst på några forum att folk har trivts bra på TAKIS taverna vid 28. Oktoberplats. Det är en familjetaverna (såsom de flesta) och ser mycket trivsam ut med några bord ute på gatan. I ouzeri Moúses bjuder Gerlind från Berlin och Stavros mycket god fisk och läckra mezédes till ett rimligt pris.

Kali oreksi!
Eija

JohnS

Jeg ser den ene av tavernaene Eijukka anbefaler, heter Mousses også på linken jeg gav overfor.  Jeg hadde notert den fra et annet nettsted først, men vedkommende som skrev om den, må ha misforstått litt da han kalte den for The Mouse....   ztweeeeeeeee
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

eijukka

Hej!
Nån taverna som heter \"The Mouse\" känner jag verkligen inte och tror nog,att  du menar denna taverna Mouses. Några har nog klandrat Mouses för lite ovänlig service. Jag har aldrig besökt tavernan, så vet jag inte. Måste väl pröva zxcqqqaaaaaaaa !
Taverna Simi (Symi) i gamla hamnen är populär, ett mycket gott kök, säger man.
I Dodoni vid strandgatan får man läckert glass, har testat själv!

Eija

Bennyboy

Hei vi bodde på Villa Pipinis for en del år siden, det er hel ok og med en fin beliggenhet syntes ihvertfall vi.
Det ligger rett i utkanten av byen, eller akkuratt der hvor selve byen begynner blir vel kanskje mer korrekt.
Når du begynner å gå mot sentrum så er det ca 3-400 meter til de første serveringstedene. Altså ingen problemer med hverken trafikk eller annen støy og heller ikke for langt å gå uansett hvor du skal. Det ligger også kun ca 500 meter fra havnen så du slipper stå opp så alt for tidlig for transfer hjem(hvilket er forholdsvis tidlig på Thassos). For noen år siden la vi også merke til at de har fått ett lite basseng når vi kjørte forbi der.
Skal selv ned en uke fra 6 juni så kanskje vi sees  zqr2333222222

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...