Logg inn med Facebook eller Google!

Jippi! Snart til Kos!

Started by Ginger66, 11. Apr 08, 08:19:53

Previous topic - Next topic

Ginger66

Hei!

Jeg er ganske fersk på forumet her, men må bare få fortalt at jeg gleder meg så sinnsykt til jeg skal tilbake til Kos  :blob4:

Jeg var der første gang i -91 (mener jeg det var), sammen med Xristina m.fl, og har vært der 6-7 ganger siden.

Trives så utrolig godt der, er ikke så flink som Xristina til å ordlegge meg, men jeg mener det samme som henne om Kos, nesten da, jeg synes faktisk det litt gøy i bargata innimellom, he he  :laughing6:

Har jo lyst å prøve andre steder også,men når man skal være borte bare en uke, så er det greit å slippe å bruke 2-3 dager på å bli kjent, og siden samboeren aldri har vært der så må jeg jo få vist han øya også.

Men, først er det en tøff mai (4 eks.), også reiser vi, jippi!!

Ønsker god tur til alle andre som skal til Hellas også;-)

Mvh Ginger



Livsnyteren

Jeg skjønne godt at du gleder deg jeg :cheers: Kos er en fantastisk øy som er veldig undervurdert.Ha en fantastisk fin tur :flower:

Heidrun

Skjønner deg veldig godt jeg. Herlig øy
Yamas til livet og til

Ginger66

Quote from: \"Livsnyteren\"Jeg skjønne godt at du gleder deg jeg :cheers: Kos er en fantastisk øy som er veldig undervurdert.Ha en fantastisk fin tur :flower:

Tusen takk  :wink:



xristina

Hei Ginger!
Jeg skjønner godt at du gleder deg masse. Bare dumt at vi ikke er der samtidig! Men jeg tror at herr Løken også vil trives godt der. Dere fortjener en fantastisk flott ferie nå - etter den harde jobbinga dere har vært igjennom. Og eksamnene kommer til å gå bra - det er jeg rimelig sikker på! :-D

Det er \"bare\" 8 uker til vi reiser nedover, og jeg gleder meg til en litt annerledes ferie for meg i år, men det blir helt sikkert kjempebra!

Vi får forsøke en tur sammen igjen!

Marit

Kos er bare helt herlig synes jeg. Dere får ha en fortreffelig tur. Regner med at dere tar en tur innom Plaza om dagene?

Skulle ønske det var meg, men nå har jeg en 3 ukers-tur å se frem til i august/september. Det blir min 11. tur til Kos.

Bruker også å stikke innom bargata i løpet av ferien, hvor ofte det blir avhenger gjerne av hvem andre kjente som er der mens jeg er på Kos. Ellers er det jo mange muligheter utenom bargata også.

I år har jeg muligheten til 2 turer til Hellas, 1 uke i juni først, og jeg klarte å løsrive meg fra Kos og reiser da til Skiathos (men det var bare på grunn av at jeg allerede hadde bestilt en tur til Kos).
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Ginger66

Hei igjen!

Xristina;Takk for det, og vi skal helt klart få til en tur sammen igjen snart, blir godt å få begynt å jobbe igjen og få et \"normalt\" liv i forhold til ferier etc..

Skjønner også godt at det blir en spesiell og annerledes tur for deg;-)

Marit; Det er helt klart masse annet enn bargata på Kos, finnes det noe bedre enn å sitte enten i havna eller i gamlebyen med noe kaldt å drikke, og bare nyte livet, titte på mennesker og suge inn atmosfæren (selvsagt etter en middag på Plaza), bare luktene når man kommer dit...

Nei, nå meg slutte og drømme og fortsette og jobbe...

Ha en fin dag alle sammen...;-)



Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...