27. Apr 24, 08:46:59


Logg inn med Facebook eller Google!

MYTHOS

Started by Anne, 08. Dec 07, 12:45:31

Previous topic - Next topic

Torill

Hei Turid og alle andre vestfoldinger. De har Mythos på Meny på Revetal  :cheers:  :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Ingrid

Og jeg har vært i Strømstad i dag og shoppa.... ja hva??.... Mythos vel!!  :cheers: ( Selv om det kanskje er over bekken for å få tak i det berømte vannet??...) Godt er det uansett hvor det er kjøpt hen. Men aller best smaker det i Hellas selvfølglig  :flower:

Margrethe

Quote from: \"Ingrid\"Og jeg har vært i Strømstad i dag og shoppa.... ja hva??.... Mythos vel!!  :cheers: ( Selv om det kanskje er over bekken for å få tak i det berømte vannet??...) Godt er det uansett hvor det er kjøpt hen. Men aller best smaker det i Hellas selvfølglig  :flower:

Jøss, kanskje du så ungene mine, de var også i Strømstad idag! :cyclops:  Uten å handle mythos, vel å merke... :clown:  Mythos smaker best i Hellas, det er helt sikkert. Egentlig smaker det ikke så godt der heller. Bare hvis det er sånn at man har valget mellom å tørste ihjel av varme, eller å få i seg en mythos som rein livredning....
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Barbro

Synes nå Mythos er deilig jeg da,Maggis :colors: ..jeg trenger ikke være nær dehydrering for å ta en :flower: ..
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Ingrid

Mythos er vel egentlig det eneste ølet som er godt  :flower: ihvertfall etter min smak
Ungene dine så jeg ikke i Strømstad, Maggis, hadde kjent igjen datter\'n din hvis jeg hadde sett henne der  :compress:

SiwH.

Fant Mythos på Ultra på Bryn senter også.

Løp og kjøp.  :cheers:

gesse

Jeg har funnet Mythos på Meny, Manglerud. Pris 26,90.

Har ikke smakt den enda, men det blir nok muligheter for det i løpet av påsken. :toothy8:

Torill

Ja det er dyrt her på berget :cyclopsani: Men til middagen vi hadde her ikveld,var det perfekt!!! Et tips: IKKE drikk den iskald!!! Uansett hvor varm du er!! Kunne ikke vente jeg da vet dere,og heiv innpå med en gang :cyclopsani: Men så måtte vi vente litt på potetene,og resten av Mythhosen!!! Da var den som den skulle være :flower: Ingenting skal drikkes iskaldt. Sier det før alle altvitere  :cheers: Ikke akkevit heller,dere som putter den i fryseren. Da drepes smaken!!!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Mikke

...helt enig me Torill....ikkje noe ska drikkes iskalt, muligens kjellersvalt.... :D
Min akvavit avnydes romstemperert....
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

Margrethe

Quote from: \"Torill\"Ja det er dyrt her på berget :cyclopsani: Men til middagen vi hadde her ikveld,var det perfekt!!! Et tips: IKKE drikk den iskald!!! Uansett hvor varm du er!! Kunne ikke vente jeg da vet dere,og heiv innpå med en gang :cyclopsani: Men så måtte vi vente litt på potetene,og resten av Mythhosen!!! Da var den som den skulle være :flower: Ingenting skal drikkes iskaldt. Sier det før alle altvitere  :cheers: Ikke akkevit heller,dere som putter den i fryseren. Da drepes smaken!!!

Helt riktig det, Torill! Akevitt skal IKKE serveres kald. Min mor har jobbet på Vinmonopolet i mange år, og hun vet hva hun snakker om. Jeg beklaget meg litt over at jeg ikke kunne fordra akevitt, men feilen var at jeg alltid har fått den servert iskald. Nå liker jeg faktisk akevitt, det trodde jeg aldri kom til å skje. Men det var først når den ble servert riktig, romtemperert.
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Anne

Nå er det Mythos i Meny på Ørebekk også. En krone billigere enn på Ultra og mye nærmere for oss Arli. Jeg synes Mythosen må være kald, særlig en varm sommerdag.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Margrethe

Quote from: \"Anne\"Nå er det Mythos i Meny på Ørebekk også. En krone billigere enn på Ultra og mye nærmere for oss Arli. Jeg synes Mythosen må være kald, særlig en varm sommerdag.

Ja, øl må være kaldt, helt enig. Lurer på om det går an å få tak i Mythos i Larviks-området, jeg?...
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...