Logg inn med Facebook eller Google!

Bosted i Adamas?

Started by Anders, 17. Jul 11, 21:48:40

Previous topic - Next topic

Anders

Noen som har noen forslag/\"oppdaterte\" anbefalinger til rom/studio i Adamas? Finner jo endel på nettet, men kunne vært kjekt hvis noen hadde førstehåndskjennskap til gode og dårlige sider...
Og Kimolos? Antar at ikke så mange av forumets medlemmer har overnattet der, og har fått med meg at det ikke er overflod av overnattingsmuligheter heller. Men spør nå likevel...

stein

Har ikke peiling jeg Anders. Du vet jo hvordan jeg bor :-) Men du kan glede deg til Milos. Dette hotellet ser da trivelig ut. Bør i hvert fall gi litt reiselyst. Det er fra Adames. Sentralt, mener det var utsikt ut over bukta.
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Ole

Tenkt deg til Milos? Send en melding til Andreas Belivanakis på Facebook http://www.facebook.com/milosisforlovers Han har tilgang til flere typer overnatting på Milos. Mulig han har noen kontakter på Komolos også. Hils fra meg, så får du kanskje en bra pris! :-) he he

Anders

Har ikke spurt ennå, men han reklamerer nå bare for dyre hoteller... iallfall for meg som syns 60 euro natta er dyrt!

filhellener

På Kimolos har jeg ikke bodd på 11 år så det er vel best å ikke komme med noen anbefaling  :wink:
 - men stedet het \"Meltemi\" , du kan jo søke litt på nettet for å få et inntrykk  :smile:

Men i 2008 bodde vi Adamas på et virkelig spesielt og trivelig sted,
Studios ILIOS, d e t  tør jeg anbefale, men det er populært så om det finnes ledige rom?
Vi hadde ikke forhåndsbestilt og måtte flytte derfra etter 4 netter, da hadde vi bodd 2 + 2 netter på forskjellige rom  :grin:
De som har stedet er kunstnere, han er fra Amorgos og hun fra Østerrike.
Rommene var preget av kunsten, veldig personlige og fine, og beliggenheten er også fin, sentralt og med utsikt over havet!
V i  vil bo der igjen ved neste Milos besøk, vi betalte 35 euro natten, det var i beg av oktober.
TLF nr 0030 228 70 22258

Dvs vi kommer nok til å bo noen dager oppe i Plaka og, som vi gjorde for 11 år siden!
Vi bodde hos Noula med panoramautsikt fra \"sukkerbitstudioet\" hun hadde på taket   :grin:  
Det tør jeg fortsatt å anbefale, vi var der og besøkte henne og så rommene i 2008  :grin: - nå har hun to  studio på taket
- samme utsikt, og bedre standard  :grin:

TLF 0030 228 70 21591
Kari

filhellener

Quote from: \"filhellener\"Men i 2008 bodde vi Adamas på et virkelig spesielt og trivelig sted,
Studios ILIOS, d e t  tør jeg anbefale, men det er populært så om det finnes ledige rom?
Vi hadde ikke forhåndsbestilt og måtte flytte derfra etter 4 netter, da hadde vi bodd 2 + 2 netter på forskjellige rom  :grin:
De som har stedet er kunstnere, han er fra Amorgos og hun fra Østerrike.
Rommene var preget av kunsten, veldig personlige og fine, og beliggenheten er også fin, sentralt og med utsikt over havet!
V i  vil bo der igjen ved neste Milos besøk, vi betalte 35 euro natten, det var i beg av oktober.
TLF nr 0030 228 70 22258

Kom på at jeg har E - mail adressen til ILIOS :

heaton.theologitis@utanet.at
Kari

Anders

Takker for innspill... har fått beskjed fra reisefølget om at \"hopper-vi-så-hopper-vi\"... tar det på sparket og satser på å finne noe når vi ankommer. Selv om det er kl halv ni om kvelden :-)
Har jo veldig lyst på et rom nedi havna da... livet og utsikten og det der... og såpass langt uti september burde det vel ikke være noe problem.
Rene foryngelses-affæren dette :-)

pippi1

Vi var på Milos i juni i år, og bodde på Seagull Apartments. Det ligger noen trapper opp fra havna og der hadde vi utsikt til sjøen fra balkongen vår, men selve havna så vi ikke derfra. Forøvrig var vi storfornøyd med stedet, fine og rene rom og en hyggelig utleier. Vi skal tilbake dit!


pippi1

Ja, det er riktig :grin:

Anders

:-) Takker for tipset. Syns fortsatt prisen er i stiveste laget (eller rettere sagt, lommeboka mi syns det!) Men det er greit å ha med seg videre, kanskje man kan \"diskutere\" når man står på døren :-)
Så iallfall veldig bra ut!

Kristian

Hvor havnet du til slutt Anders?

Synes å ha sett det et eller annet sted, men finner det ikke igjen.

Har 3 1/2 uke i september og har flere år tenkt på en liten tur til Milos. Foreløpig ser det ut som om vi kan få en "Speedrunner" ut fra Athen søndag 2. sep. når vi ankommer Athen. Så om ikke vi har bestilt rom kan det være bra å ha en liten antydning om hvilken retning vi skal kikke. I likhet med deg synes vi synet av saltvann er livgivende. Helst slik at det er fornuftig avstand for en morgendukkert.

Foreløpig har jeg notert meg Seagull og Villa Notos, begge i den øvre enden av priser jeg vil betale, men til nød går det.
Kristian/Planer er til for å utsettes

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...