Logg inn med Facebook eller Google!

Hotel på Leros

Started by Anders, 20. Jul 10, 21:16:26

Previous topic - Next topic

Anders

Årets septembertur blir visst mer \"strukturert\" og planlagt enn normalt :-)
Noen som kjenner til/har erfaringer med dette stedet?
http://www.laskarinatravel.gr/index.shtml
Ser anbefalinger her på forumet, men noen oppdaterte?

Tjorven

Dere planlegger og står i nå, skjønner jeg ;)  Hvis jeg ikke tar helt feil, er det dette paret Barbro har snakket så varmt om. Men hun bodde jo flere ganger i Pandeli, og ikke oppe i Platanos?? Syns jeg kjennen igjen navnene, og at de også drev et reisebyrå, turistinfo el.l Men Barbro bodde på en høyde ovenfor Pandeli etter som jeg forsto, så de har kanskje 2 hoteller da. Det er noen år siden hun var der, men du kan jo spørre henne.

Ellers syns jeg da den presentasjonen/bildene og alt ga et meget godt inntrykk :)  Der hadde jeg ikke hatt noe imot å bo selv, med både basseng, roofgarden, gresk aften m.m Det så helt nydelig ut der, og for en utsikt! Dette må jo være helt perfekt, Anders :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

\"Dere\" var vel kanskje å ta litt hardt i... :-) Men at JEG gjør det er det nok ingen tvil om!
Fikk nettopp et svar fra Barbro og tidligere idag en hyggelig mail fra Lone, og begge ga meg en god følelse :-)
Iflg Barbro er det bare fem minutter ned til stranden på Panteli, det er sentralt og har kjempeutsikt, og masser av hyggelige folk :-)
Hva mer kan man be om?
Og selv om det kanskje ikke blir som våre andre hoppe-rundt-på-måfå-turer, så ser jo dette bra ut... tror jeg knaller til på et studio til 32€!
:-)

Tjorven

Jøje meg, det var sannelig rimelig pris for 2, spesielt med tanke på alle de fasilitetene hotellet byr på! Det syns jeg absolutt dere skal knalle til på, og lykke til med fortsettelsen av planleggingen DIN, Anders  ;)

Regner med at Barbro fikk en passelig dose Leros-abstinenser da du kontakta henne, hehe. Og vet du hva, det fikk forresten jeg også etter å ha sett på linken din. Nå har jeg mimra i gamle Leros-tråder, og må innrømme at jeg lengter tilbake, sukk.....
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Fikke en \"solskinnshilsen\" fra Lone i ettermiddag... vi er \"sånn cirka booket\" :-)
veldig kjekt med slikt slingringsmonn :-)

Tjorven

Det hørtes jo ok ut, hvis man ikke har eksakte datoer spikra enda ;)
Men hvor planlegger dere å feire den store dagen da, Anders ?
There are no strangers, only friends we haven't met.

carin

Dette såg ju idylliskt ut! Er Pandeli en liten småby og like sjarmerandes som Molivos ex. eller går den i ett med Mytelini? Någon som kan fortelle om denne siden av øya?

filhellener

Quote from: \"carin\"Dette såg ju idylliskt ut! Er Pandeli en liten småby og like sjarmerandes som Molivos ex. eller går den i ett med Mytelini? Någon som kan fortelle om denne siden av øya?

Denne tråden handler om L e r o s, ikke Lesvos, carin :-)
Kari

filhellener

Quote from: \"Anders\"Årets septembertur blir visst mer \"strukturert\" og planlagt enn normalt :-)
Noen som kjenner til/har erfaringer med dette stedet?
http://www.laskarinatravel.gr/index.shtml
Ser anbefalinger her på forumet, men noen oppdaterte?

Jeg vet ikke når i september du er på Leros, Anders, men o m du er der til \"rett tid\" så få med deg Fiskernes Årlige Fest i Panteli :-)
Vi var på Leros i september 2007, da ble den feiret lørdag 8 september, om den blir feiret lø 4. eller lø 11 sept i år vet jeg ikke.

Ang hotel så bodde vi hos Lone og Antonis i Platanos, jeg vet ikke om at de har flere hoteller, men med utsikten de har (bl a) til Panteli fra de øverste etasjene/bassengområdet kan man godt si at \"det ligger på en høyde ovenfor Panteli\".

Prisen du har fått , 32 euro, er g o d ifht at vi ikke hadde forhåndsbooket og betalte 40 i sept 2007!
Rommet vi fikk til den prisen var i tillegg \"stusselig\", kunne ikke tenke oss å bo der mer enn den ene natten.
Vi flyttet opp til det beste studio/leil de har og bodde 2 netter til.
Det kostet, men vi hadde fortjent det ;-)- syntes vi selv :-)
Kari

Anders

Quote from: \"filhellener\"
Quote from: \"carin\"Dette såg ju idylliskt ut! Er Pandeli en liten småby og like sjarmerandes som Molivos ex. eller går den i ett med Mytelini? Någon som kan fortelle om denne siden av øya?

Denne tråden handler om L e r o s, ikke Lesvos, carin :-)

Trodde også den gjaldt Leros... :-)

Anders

Quote from: \"filhellener\"
Quote from: \"Anders\"Årets septembertur blir visst mer \"strukturert\" og planlagt enn normalt :-)
Noen som kjenner til/har erfaringer med dette stedet?
http://www.laskarinatravel.gr/index.shtml
Ser anbefalinger her på forumet, men noen oppdaterte?

Jeg vet ikke når i september du er på Leros, Anders, men o m du er der til \"rett tid\" så få med deg Fiskernes Årlige Fest i Panteli :-)
Vi var på Leros i september 2007, da ble den feiret lørdag 8 september, om den blir feiret lø 4. eller lø 11 sept i år vet jeg ikke.

Ang hotel så bodde vi hos Lone og Antonis i Platanos, jeg vet ikke om at de har flere hoteller, men med utsikten de har (bl a) til Panteli fra de øverste etasjene/bassengområdet kan man godt si at \"det ligger på en høyde ovenfor Panteli\".

Prisen du har fått , 32 euro, er g o d ifht at vi ikke hadde forhåndsbooket og betalte 40 i sept 2007!
Rommet vi fikk til den prisen var i tillegg \"stusselig\", kunne ikke tenke oss å bo der mer enn den ene natten.
Vi flyttet opp til det beste studio/leil de har og bodde 2 netter til.
Det kostet, men vi hadde fortjent det ;-)- syntes vi selv :-)

Får håpe det er den 11 i år da, for da er vi der!!! :-)
(takk for tipset!)
Hva angår rommene så finner vi nok utav det :-)

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...