Logg inn med Facebook eller Google!

Antiparos 2009

Started by Tjorven, 13. Apr 10, 16:33:13

Previous topic - Next topic

Anders

Laif is gudd... punktum!

bengalow

Jag tror nog att du får leta länge, Anders, efter någon som kan påstå motsatsen - d.v.s.efter livet.
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Anders

:-) Det var mitt poeng, bengan.... :-)
Gjør det beste av det, etterpå er det slutt

Tjorven

Quote from: \"Anders\":-) Det var mitt poeng, bengan.... :-)
Gjør det beste av det, etterpå er det slutt

Nemlig! Og aller mest levende føler jeg meg i Hellas, sånn er det bare  :cheers:
There are no strangers, only friends we haven't met.

5ifamilien

Quote from: \"Tjorven\"Tusen takk for hyggelige kommentarer fra Riitta, Ouzolina og 5ifamilien også :)  Artig at dere vil være med videre, så da tar jeg dere med på en tur til sjøs neste gang.
Når skal du til Antiparos da, 5ifam?

Vi skal til Hellas i 3 uker - og avslutter runden med èn uke på Antiparos 10-17 juli! Så det er fremdeles en stund til.... Men det hjelper på lengselen med fortellingene dine/deres. Nyyter hvert bilde :-) og spesielt båtturen. Den var jeg på i sommer - og var helt topp!
Du har vel mer.... eller  :colors:

Tjorven

Ja, den båtturen var fin, artig at det ble litt mimring for deg også 5ifamilien, og tida går fort nå, heldigvis ;)

Jeg TRODDE jeg hadde mange flere bilder, spsielt fra selve AP og byens sjarm. Jeg rusla rundt en hel dag og knipsa, nettopp med det formålet. Men nå kan jeg ikke finne den filmen noe sted, den er søkk borte :(   :angryfire:  Og det var jo det jeg helst ville vise fram, og som er mest interessant for dere på forumet. De jeg har igjen, blir jo mest av den private sorten (med folk jeg traff osv) men har noen fra slutten av oppholdet.....

Heldigvis for meg skal jeg jo tilbake snart, og DA blir det nye bilder, så da håper jeg det blir en litt mer interessant tråd for AP-elskerne her.
 Sorry folkens :(
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Da slenger jeg på noen bilder til. Som tidligere nevnt ble det desverre få bilder fra selve Antiparos i denne omgang, da jeg ikke finner dem igjen :(

Det ble stille på terassen etter at Gro reiste hjem. Her spiste vi som regel frokost sammen, slappa av etter dagens \"dont\", og når det var for varmt å sitte på balkongen. En skyggefull og fredelig plett, som vi hadde helt for oss selv :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katta

Dette var morsomt Tjorven! Tenk å reise på ferie med noen du bare kjenner \"litt\" fra forumet. Så bra at det ble full klaff. Ser ut som om dere har hatt en kjempe fin ferie. Synd at du ikke finner den siste filmrullen. Tusen takk for titten.  :flower:

Tjorven

Takk for det, Katta. Bildene i tråden ble nok mer privat og mye mindre av selve Antiparos enn jeg hadde tenkt meg, men håper dere bærer over med meg denne gangen ;)
Ferien ble jo så vellykka at jeg drar tilbake allerede i mai, men denne gangen blir jeg alene hele ferien. Men mange av de jeg traff er gjengangere der, så jeg vet at jeg vil treffe kjente :)
Nå er det bare askeskyen som kan stoppe meg....
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katta

Så lenge de andre på bildene godtar det, så gjør det ikke meg noe at det blir så privat (vet at du er nøye på det). Bare koselig å se glade mennesker i fantatiske omgivelser. Håper virkelig at du kommer deg avgårde!  :flower:

kaka

- Og jeg oppdaget nettopp noen \"private bilder\" jeg hadde gått glipp av, fra din fødselsdagfeiring.
det så jo skikkelig trivelig ut! Liv og moro med hyggelige folk. :cheese:
KariK

Tjorven

Ja, det kan jo virke som om det var fest og moro hele tia  :drunken:  men sånn var det altså ikke. Men det er jo gjerne da man tar fram kameraet (og ja, jeg har fortalt om mitt engasjement på Hellasforum osv)

Dagene besto som regel av lang frokost på Marias, noen timer på stranda, rusling i gatene og tavernabesøk om kveldene. Som oftest dro man bare hjem etterpå, men litt sosialt ble det jo også innimellom. Likevel er det en slik ro og avslappethet på Anti, noe jeg satte veldig stor pris på, så det var aldri noe stress, verken på den ene eller andre måten  :flower:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...