Logg inn med Facebook eller Google!

Epi og znuppa paa Kreta

Started by Epicuristen, 11. Aug 08, 10:08:22

Previous topic - Next topic

Epicuristen

En liten varm hilsen fra oss paa Kreta, Rethymnon. Trenger vel ikke aa si at vi har det nydelig. Har kjort noen veier som jeg (znuppa) med min hoydeskrekk angret paa at jeg ikke hadde med meg ouzo i veska, men nar vil vel var kommet ned var ogsa jeg enig om at det var en flott tur.
Epi vil nok fortelle mer detaljert om denne veien narvi er hjemme igjen.

hilsen fra Epi og znuppa
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

bengalow

Skönt att höra att ni har det dejligt...Fortsätt med det!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Torill

Kos der masse videre. :flower: Neste gang tar du med Ouzo Znuppa :blackeye:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Katta

Koselig å høre at dere har det bra. Fortsett å kos dere!

Ninette

Quote from: \"Epicuristen\"En liten varm hilsen fra oss paa Kreta, Rethymnon. Trenger vel ikke aa si at vi har det nydelig. Har kjort noen veier som jeg (znuppa) med min hoydeskrekk angret paa at jeg ikke hadde med meg ouzo i veska, men nar vil vel var kommet ned var ogsa jeg enig om at det var en flott tur.
Epi vil nok fortelle mer detaljert om denne veien narvi er hjemme igjen.

hilsen fra Epi og znuppa

Herlig å høre at dere trives! Jeg er nesten litt misunnelig, men jeg vet jo at det snart er min tur....

Jeg tror jeg vet hvilke veier dere har kjørt på. Jeg sa jo at det var litt skummelt :-)

Vi treffes neste uke til deilig middag!
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Epicuristen

Quote from: \"Ninette\"
Quote from: \"Epicuristen\"En liten varm hilsen fra oss paa Kreta, Rethymnon. Trenger vel ikke aa si at vi har det nydelig. Har kjort noen veier som jeg (znuppa) med min hoydeskrekk angret paa at jeg ikke hadde med meg ouzo i veska, men nar vil vel var kommet ned var ogsa jeg enig om at det var en flott tur.
Epi vil nok fortelle mer detaljert om denne veien narvi er hjemme igjen.

hilsen fra Epi og znuppa

Herlig å høre at dere trives! Jeg er nesten litt misunnelig, men jeg vet jo at det snart er min tur....

Jeg tror jeg vet hvilke veier dere har kjørt på. Jeg sa jo at det var litt skummelt :-)

Vi treffes neste uke til deilig middag!

Ja du sa det og jeg harbilde av deler av den veien pa min pc pa jobben men bildet far ikke frem hvor bratt det egentlig er, men var glad for at Epi stoppet underveis, slik at jeg kunne se bilder fra turen etterpaa. Jeg lukket nemmelig oynene i nesten hver sving.  :sad5:
Men ellers vardet en helt ubeskrivelig tur, og de som har byggetden veien har gjort en utrolig jobb. Ellers skal det bli hyggelig aa treffes naar dere kommer nedover
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

Epicuristen

Quote from: \"Torill\"Kos der masse videre. :flower: Neste gang tar du med Ouzo Znuppa :blackeye:

Ja heretter skal jeg alltid ha med en reisedram ... det er jo Epi som kjorer uansett.. og takk fordet  :love7:
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

Magnolia

Herlig å høre fra en vellykket ferie. Kos dere videre og nyt hver eneste time. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Ninette

Quote from: \"Epicuristen\"Ja du sa det og jeg harbilde av deler av den veien pa min pc pa jobben men bildet far ikke frem hvor bratt det egentlig er, men var glad for at Epi stoppet underveis, slik at jeg kunne se bilder fra turen etterpaa. Jeg lukket nemmelig oynene i nesten hver sving.  :sad5:
Men ellers vardet en helt ubeskrivelig tur, og de som har byggetden veien har gjort en utrolig jobb. Ellers skal det bli hyggelig aa treffes naar dere kommer nedover

Ja, det er vanskelig å beskrive hvor bratt og skummelt det er :-) Huff, jeg blir litt skjelven når jeg tenker på det.

Jeg har kjørt den veien tre eller fire ganger, og i fjor sommer var jeg helt alene i bilen og kunne derfor ikke lukke øynene :-)

Men dere kom dere over, skjønner jeg. Og det er jo en flott tur når man bare får ristet skrekken av seg!

Vi ses!
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Svein~B

Hyggelig å høre fra dere. Ha en fortsatt fin ferie. :sunny:
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Tjorven

Ha en fortsatt herlig ferie, men kanskje litt mindre skumle utflukter for Znuppas del ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Epicuristen

Hei igjen, en liten pause pa en internett kafe paa vei fra en avslappende dagpaa stranden og tilbake paa Olgas pensjonat. Det er det mest trivelige sted jeg (er znuppa) har bodd paa. En sjarm som er helt ubeskrivelig. Ellers slapper vi bare av og dagene gaar unna saa naa harvi begynt aa holde orden paa datoer, slik at vi ikke mister flyet hjem.  Vi treffer paa Git og Calle rett som det er og det er alltid like hyggelig. Vi har fremdeles mye vi skal ha gjort for vi drar, men stresser ikke - ennaa. Mange hilsener fra oss
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...