Logg inn med Facebook eller Google!

Samos. Noe for en familie på 4

Started by Heidrun, 01. Aug 07, 20:58:51

Previous topic - Next topic

Retsina

zxzaxxxxxxxxxx Antonios ligger fint til oppe i bakken. Ante ikke at de hadde basseng der. Det kan umulig være stort ! Lengre oppe på høyden ligger ett hotell -og leilighetsanleggsom heter Kastelli. De har også svømmebasseng. Det er nydelig utsikt der oppe, men dere må gå etter en trafikkert vei før dere kan \"sleppe dere ned\" de mindre traffikerte gatene til byen. Det er Apollo som har stedet.
Fishermanns Hous,som det heter der jeg anbefalte hus, har også ett stort rom med 3 store senger og kjøkken. Hun har ikke kontakt med noe reiseselskap. Sunbjørn skriver jo så pent om Pythagorion at jeg blir nesten rørt. Han og familien ferdes jo mye på den samme stranden som jeg.

Heidrun

Om svømmebassenget ikke er stort ser jeg ikke på som et problem. Det skal jo kun brukes til å kjøle unga og oss ned. Og jo mindre basseng jo bedre for unga. er vel ikke så dypt da.
Så det ser nok ut til at det blir Antonios på oss fire
Yamas til livet og til

Retsina

zxzaxxxxxxxxxx Tror sikkert det blir fint for dere. Det er mange år siden jeg har vært inne der. Nært byen og uten trafikk. Kort vei til Rematakistranden med alle dens fasiliteter. Restauranter, barer, solstoler og parasoller. Pythagorion Beach er også i gangavstand.

Heidrun

Da blir det nok det på oss.
Retsina. Hvis du er i Pythagorion  i juni neste år så håper jeg vi kan ta og ses for en liten guidet tur i byen og i området rundt, samt kose oss på en lokal taverna som du liker utover kveldstimene
MVh
Håkon
Yamas til livet og til

Retsina

Quote from: \"pøomme\"Da blir det nok det på oss.
Retsina. Hvis du er i Pythagorion  i juni neste år så håper jeg vi kan ta og ses for en liten guidet tur i byen og i området rundt, samt kose oss på en lokal taverna som du liker utover kveldstimene
MVh
Håkon

Reiser dere først i juni, så skal dere ikke se bort ifra at vi kan møtes der. Har planer om 2-3 turer neste år, men er litt usikker på når vårturen blir grunnet hendelser i familien. Jeg guider så gjerne. Vi holder kontakten.

Heidrun

Vi får holde kontakten fremover
Yamas til livet og til

IngerMarit

I mai var barna mine og jeg på Samos. Jeg har lagt ut en artikkel under reiseskildringer som heter til Samos med barna. Kanskje finner du noen tips der ? Mine barn er 12 og 9 år. Det var første gangen de var med meg til øya \"mi\",  og de stortrivdes. Hvis jeg får det til blir det fjorten dager med dem i juni, men om seks uker drar jeg igjen.

Heidrun

Hei Inger. Hvor på Samos skal du bo og hvor ville du anbefalt oss å bo
Yamas til livet og til

IngerMarit

I høst skal jeg bo på Remezzo ( Star Tour hotel) . Vi er nå fire voksne, og dette hotellet er uten basseng, som de andre hotellene inne i byen.
I mai bodde vi på Ilios ute ved flyplassen, Ving hotel. Mine barn elsker å bade i basseng, og som mamma synes jeg det er enklere å ha oversikten da. Selv om det er 2 km å gå inn til byen, vandret vi lystig i vei hver kveld, og så tok vi taxi hjem, 3 euro.Ilios er ikke noe luksus hotel, men rommene hadde en liten kjøkkenkrok med koke plate og noe utstyr. Hadde jeg kunne reist uten å tenke på hva turen kostet, hadde jeg vel bodd på Doryssa Bay eller Fito Bay.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...