Logg inn med Facebook eller Google!

Brit og Erik på Skopelos september 2009

Started by brit, 28. Sep 09, 17:54:30

Previous topic - Next topic

brit

Vi kunne ikke avlevere bilen før vi hadde vært en liten tur oppe i \"Klosteråsen\"
Der er  utsikten helt fantastisk og klostrene er det mange av. Har lagt ut bilder av dem før så dette blir bare et par stykker.






kaka

KariK

filhellener

Quote from: \"brit\"Etter en slik tur var det deilig med et bad på Glisteri beach og jammen hadde ikke tavernaen fått ny portal!!!
Noen som drar kjensel på den?[/i]

- ja, vi var jo der for kun en måned siden, virkelig deilig på Glisteri  :sunny:
Og så var det jo d e i l i g mat  på tavernaen der - bl.a  d u hadde anbefalt oss denne ... muuums..... :iconbiggrin:
- skal ikke ødelegge tråden din, men legger inn e t t  bilde :



Det er så koselig å se de fine og stemningsfulle bildene dine, Brit   :iconbiggrin: - både fra steder vi h a r vært,
som Agnondas  :love10:  og steder vi ikke v a r  bl a  ved de romerske gravene  :icon_smile:

 :iconbiggrin: Kari
Kari

brit

Ja,løkpaien til mor der er kjempegod!!!
Takk for bildet og for koselig kommentar. :flower:  :flower:

Tjorven

Kjempekoselig å få være med dere på tur, Brit :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

brit

Hyggelig for meg at du vil være med Tjorven. Så vidt jeg husker har du vært på Skopelos en gang?????
Det er en veldig naturskjønn øy,...og vi må en tur dit ,helst hvert år! :flower:

Tjorven

Ja, det stemmer, Brit. Det begynner å bli noen år siden, men minnene om denne vakre øya sitter fast, selv om jeg bare var der 1 uke. Dessverre har jeg ingen bilder derfra pga en mistforståelse  :fucyc:  Kameraet var selvfølgelig med og jeg knipsa villig vekk fra små smug, havna, strender osv. Men da jeg skulle skifte film, SISTE dagen, oppdaga jeg til min store fortvilelse at det ikke hadde vært film i fra før. (Hadde et Nikon speilrefleks og i \"gamle dager\" viste det bildetall etter hvert knips, uansett om det var film der eller ikke :( ) Gjett om jeg var passe sur på hjemveien da   :angryfire:

Derfor ekstra hyggelig med bilder fra Skopelos  :cyclopsani:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katherina

:cheers: Takk for at jeg får være med dere på tur, Brit. Det er fantastisk artig å kjøre bil rundt omkring i Hellas. Stoppe her og der, nyte den flotte naturen, utsikten, vandre litt rundt omkring, slå av en \"prat\" med lokalbefolkningen, sitte på en taverna med llitt godt å spise og drikke og knipse og knipse bilder. Og du har knipset mange flotte bilder som kan få både deg og oss andre  til både å drømme og lengte. Skulle gjerne ha sittet på en av de grønne stolene helt nede i vannkanten med kanskje en frappe og en eller annen smårett, hørt havets lyder og kjent duften fra havet. Deilig å drømme seg bort når det regner i strie strømmer og blåser godt utenfor dørene.  :drunken:  :hello1: Så takk, skal du ha, Brit! :iconbiggrin:

Johanne

Bare en masse flotte bilder her Britt! Det ser ut som om dere hade en fin tur og att dere fikk opplevd veldig mye variert både fra land og till havs :flower:

Johanne :)

brit

Tusen takk Katherina og Johanne!
Veldig  morsomt å få positive kommentarer! :flower:
Tar dere alle sammen gjerne med videre...selv om uken på Skopelos snart er slutt.

brit

Ja, uken på Skopelos nærmer seg slutten.
Vi ruslet rundt og koste oss, spiste god mat...for eks. på Ta kimata...møtte andre skandinaver...mest norske.... på \"Ouzobaren\" kl.20 om kveldene, opplevde en stemningsfull utendørs konsert osv....har ikke bilder av alt dette...... men vi tok endel bilder på våre rusleturer som jeg vil legge ut noen av.

Falt for denne skjønnheten her...


Blir aldri ferdig med Skopelos havnepromonade..


Sett litt ovenfra

Legger ut i fleng:





To dører



Dette er også Skopelos


kaka

KariK

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...