Logg inn med Facebook eller Google!

Hotel med god internetforbindelse - noen som har erfaring?

Started by Ninette, 21. Dec 08, 18:44:11

Previous topic - Next topic

Ninette

Er det noen i forumet som har erfaring med hotel på Kreta som har internetforbindelse, og som oppfyller følgende krav:

[li]internet tilgjengelig fra hotelrommet[/li]
[li]gjerne trådløst nettverk[/li]
[li]god forbindelse/hastighet[/li]
[li]pris per døgn (eller for hele perioden) og ikke per time[/li]

Jeg har bestemt meg for å kombinere min to ukes hjemmeeksamen til våren med litt ferie og gjennomføre eksamen fra Kreta. For å få til dette er jeg helt avhengig av god internetforbindelse, og da jeg må ha tilgang på internet \"hele tiden\" kan jeg ikke være avhengig av å måtte betale per time.

Helst vil jeg være i Rethymno, men jeg åpen også for andre steder. Det kan også være aktuelt å leie en leilighet med internet evt. en kontorplass der jeg kan koble i laptopen min.

Jeg er spent å høre om noen kan hjelpe?
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Ninette

Palazzino di Corina i Rethymno er et alternativt hotel jeg nå undersøker nærmere. Der vet at det er internetforbindelse på rommene (men det er også alt jeg vet....)
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Epicuristen

Har nå sendt forsespørsel til Jason. Ett hotel vi liker veldig godt og som ligger sentralt men likevel fredelig til. Skal holde deg oppdatert! :)
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

Ninette

Quote from: \"Epicuristen\"Har nå sendt forsespørsel til Jason. Ett hotel vi liker veldig godt og som ligger sentralt men likevel fredelig til. Skal holde deg oppdatert! :)

Veldig bra, Epi!! Jeg venter i spenning. Regner med å reise ned  22. mai og hjem to uker etter.

Jeg har forresten vært i kontakt med Palazzino di Corina. Der kan jeg få internett på rommet helt kostnadsfritt. Det er et flott og eksklusivt hotell, noe som også gjenspeiles i prisen. http://www.corina.gr/en/en_arxodiko.htm

Jeg har ellers fått noen tips fra Git og fra Karoti. Dette er tips jeg nå undersøker jeg nærmere.
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

snoknud

snoknud wrote:
Og jeg bestilte likegodt tre turer 16. mai, 17. juli og 10. oktober. 2 -3 -2 uker, og hvor? Til Kreta.....

Åh, nå ble jeg misunnelig - tenk tre turer på en gang!

Men jeg kommer sannsynligvis etter 22. mai, og da skal jeg ut og gå i området ditt  


[color=][/color]
Da hadde det vært hyggelig å møtes, selv om jeg så du skulle ha eksamen.  En kan jo ikke jobbe hele tiden.
snorre

Heidrun

Ikke akkurat Hotell, men Viking Bar i Aghia Marina. Ca 200 meter fra grensen mellom  Platanias og Aghia Marina  har internettforbindelse. Mener det er traadlost
Yamas til livet og til

Ninette

Quote from: \"snoknud\"snoknud wrote:
Og jeg bestilte likegodt tre turer 16. mai, 17. juli og 10. oktober. 2 -3 -2 uker, og hvor? Til Kreta.....

Åh, nå ble jeg misunnelig - tenk tre turer på en gang!

Men jeg kommer sannsynligvis etter 22. mai, og da skal jeg ut og gå i området ditt  


[color=][/color]
Da hadde det vært hyggelig å møtes, selv om jeg så du skulle ha eksamen.  En kan jo ikke jobbe hele tiden.

Ja, det hadde vært hyggelig og treffes, jeg skal kke bare jobbe  med eksamen, det må være litt tid til ferie og hygge også. Vi snakkes nærmere, jeg har e-psotadressen din :-)
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Ninette

Quote from: \"Heidrun\"Ikke akkurat Hotell, men Viking Bar i Aghia Marina. Ca 200 meter fra grensen mellom  Platanias og Aghia Marina  har internettforbindelse. Mener det er traadlost

Tusen takk for tips, Heidrun! Uten å kjenne Viking Bar spesielt tror jeg nok at en bar blir en litt for urolig arbeidsplass for meg denne gangen. Jeg skal jobbe med eksamen over internett i hele 14 dager , og læreren min ville vel fått sjokk hvis han hadde fått nyss i at jeg jeg skulle gjennomføre eksamen på bar :-)

Men det hadde sikkert vært gøy!!!
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

snoknud

I landsbyen PIGI, like ved Adele, er det også en stille rolig internettkafe, denne bruker jeg i den grad det er behov.  Bra linjer, men er ikkke sikker på om det er trådløst.  Stort sett er det skoleungdom (greske) som bruker denne kafeen, så i mai skulle det være rimelig stille på dagtid. Anne Marie (engelsk), som er av driverne, inngår sikkert gjerne en avtale.  Jeg har betalt 1 € i timen, men det er sikkert diskutabelt.  

Leie av leilighet er fullt mulig flere plasser i nærheten.  Sjekk Pigi Paradise eller Plakoti.
snorre

Ninette

Quote from: \"snoknud\"I landsbyen PIGI, like ved Adele, er det også en stille rolig internettkafe, denne bruker jeg i den grad det er behov.  Bra linjer, men er ikkke sikker på om det er trådløst.  Stort sett er det skoleungdom (greske) som bruker denne kafeen, så i mai skulle det være rimelig stille på dagtid. Anne Marie (engelsk), som er av driverne, inngår sikkert gjerne en avtale.  Jeg har betalt 1 € i timen, men det er sikkert diskutabelt.  

Leie av leilighet er fullt mulig flere plasser i nærheten.  Sjekk Pigi Paradise eller Plakoti.

Takk, dette skal jeg sjekke nærmere :-)
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...