Logg inn med Facebook eller Google!

Pareo/sarong

Started by Mixelite, 01. Apr 07, 13:34:59

Previous topic - Next topic

Mixelite

Jeg slår stadig et slag for pareoen, og nå tenkte jeg at den skulle få sin egen tråd!

Jeg har kjøpt noen store pareoer i bomull i Hellas og priser dem fordi de

 zwwhhhhaaaxx er store nok til at jeg kan knytte dem rundt meg når jeg forlater solingen.
 zwwhhhhaaaxx passer ypperlig som liggeunderlag på solsengen fordi man kan få knyttet dem fast slik at de ikke flagrer alle veier når man reiser seg.
zwwhhhhaaaxx kan brukes som håndkle og tørker fort.
 zwwhhhhaaaxx kan brukes som duk.
 zwwhhhhaaaxx tar liten plass i bagasjen og veier \"ingenting\"
 zwwhhhhaaaxx er raske  å skylle opp og få tørket. I motsetning til store, tunge badehåndklær.

Noen flere?

kari

Disse sarongene kan og brukes av menn. Gubben bruker dem også som skjørt om kvelden. Vel, vel mange som snur seg, men han har sett et bilde av Morten Harket i en sånn en gang, og da mener han at det helt sikkert er kult.

Ellers kanskje han har en skjult side jeg ikke kjenner til zwwhhhhaaaxxxx
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Mixelite

Quote from: \"kari\"Disse sarongene kan og brukes av menn. Gubben bruker dem også som skjørt om kvelden. Vel, vel mange som snur seg, men han har sett et bilde av Morten Harket i en sånn en gang, og da mener han at det helt sikkert er kult.

Ellers kanskje han har en skjult side jeg ikke kjenner til zwwhhhhaaaxxxx

Hehe. Går ikke David Beckham også i pareo? Her i heimen er det bare meg og minstemann som bruker dem.

Riitta

Jag äger ingen,men får jag väl skaffa mig en nu när jag vet att den är så praktisk och ha zxzax

Riitta

kari

Jo. tror faktisk david beckham også er i klubben. Så da er det bare å kjøpe for dere mannfolk. Kulere er det ikke mulig å bli.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Pjokken

Quote from: \"kari\"Jo. tror faktisk david beckham også er i klubben. Så da er det bare å kjøpe for dere mannfolk. Kulere er det ikke mulig å bli.

Skal straks følge rådet, og kjøpe meg til sommeren  zxzaxxxxxxxxx
At jeg ikke har tenkt på det før...


Marit

For en del år siden så jeg mange gutter (7/8-10/12-årsalderen) med Beckham-frisyren mens jeg var på ferie på Kos. Kanskje jeg i går får se gutta i sarong i stedet.... ztweeeeeeeee
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Frost

Sarongene er ypperlige som varmetepper om kvelden. På noen restauranter var det litt trekk når det var vind. Måtte alltid ha en med ut om kvelden så minsten kunne pakke seg inn om han begynte å fryse. :)

Katta

De kan også være praktiske å sitte på. Noen av Taverna stolene med bast-sete kan være utrolig vonde å sitte på - særlig når man har shorts eller tynne klær.

xristina

Jeg er ganske het av natur(!), og bruker sarongen når jeg kommer tilbake fra stranda. En kald dusj, og så bare en sarong rundt kroppen, så kan jeg kose meg med noe kaldt å drikke på verandaen, eller en strekk på senga! :-)

gesse

Quote from: \"xristina\"Jeg er ganske het av natur(!), og bruker sarongen når jeg kommer tilbake fra stranda. En kald dusj, og så bare en sarong rundt kroppen, så kan jeg kose meg med noe kaldt å drikke på verandaen, eller en strekk på senga! :-)

Bruker du sarongen i senga også? :lol:

Jeg har nylig kjøpt en. Først og fremst med tanke på å ha i sekken på tur, i tilfelle jeg ønsker å gå inn i en kirke eller et kloster. Da er det greit å ha noe man kan dekke til skuldre og knær med.

Men jeg forstår av tidligere innlegg at dette er et tøystykke som kan brukes til så mangt.

Tenger sansynligvis mer enn ett. zxzax

xristina

Ja, jeg bruker sarong i senga også! Verandadøra står jo oppe, og gardinene blafrer, så da synes jeg det er greit å ikke ligge der kliss naken! ;-) Man tar da hensyn til sine omgivelser! :-D

Siste innlegg i forumet

Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...