Logg inn med Facebook eller Google!

Skiathos 2008

Started by Torill, 11. Oct 07, 11:43:59

Previous topic - Next topic

brit

Nå er det ikke mere ledig på Mira Mare 2.sept.Var bare inne og sjekket for moro skyld. Pleier å bestille privat, venter til enveis bilettene på Apollo blir lagt ut.

Livsnyteren

Quote from: \"brit\"
Quote from: \"Torill\"Skjønner at det er frustrerende ja. Men der kan nok ikke jeg hjelpe deg. Altfor uerfaren på reisefronten  :iconbiggrin: Nå var det plutselig ledig på Mira Mare likevel  :hm:

Søkte du på nettet da?
Jeg fikk ikke opp Skiathos i det hele tatt???

Tror også det har noe med at så og så mange rom disponerer de privat, så mange til nettbestilling og så mange til bestilling gjennom reisebyrå. Vet ikke om dette stemmer, men det er noe jeg mener at jeg har hørt.

Jeg fikk ikke opp Skiathos når jeg søkte på ving jeg eller :confused2: Merkelig

Anne

Nå har jeg bestilt Juni turen også. Prisforskjellen ble ikke så stor alikeveld så jeg bestilte hos Ving.. Da regner jeg med å treffe dere Arli. Bekvemt å reise rett ned. 3 timer og 20 min. så er vi der. Jippi!!!! Da er alt i boks. Her kan man ikke nøle.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Livsnyteren

Ja da er det mulig du treffer oss vet du.Jeg håper jeg får snart en tur i orden jeg også.Blir jo nervevrak av mindre :iconbiggrin:

brit

Quote from: \"Livsnyteren\"Ja da er det mulig du treffer oss vet du.Jeg håper jeg får snart en tur i orden jeg også.Blir jo nervevrak av mindre :iconbiggrin:

Take it easy Arli! :iconbiggrin: Det går nok! Vi har jo alltid Apollo også og nødveien om Athen! :iconbiggrin:

Marit

Quote from: \"Tjorven\"Selv skal jeg reise på egenhånd neste år,og driver og sjekker ut hoteller dit jeg skal. Problemet er bare at det er for tidlig å bestille så lang tid i forveien, og ikke får jeg opp prisene heller. Svært få annonserer prisene også (gjelder all slags overnatting) og det er litt frustrerende. Er det noen som vet om steder der prisene er oppgitt? Leter og leter jeg,så har nå mitt å holde på med.

Da jeg sjekket ut priser for hotell på Mykonos (var der i mai 2006), så hadde de hotellene som hadde priser tilgjengelig kun 2005-priser. Jeg sendte mail til et hotell og fikk en pris som var litt høyere (som jeg regnet med var \"prisstigning\"). Da 2006-prisene var tilgjengelig viste det seg at jeg hadde fått en pris mellom 2005- og 2006-prisene, og det var den jeg betalte.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Torill

Du må trykke på Hellas og så \"alle\". Da fikk hvertfall jeg Skiathos opp  :iconbiggrin:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Marit

Quote from: \"Livsnyteren\"Jeg fikk ikke opp Skiathos når jeg søkte på ving jeg eller :confused2: Merkelig

Du velger Hellas under land, men når det gjelder \"reisemål\" lar du det stå \"alle\" her. Da vil alle stedene det er flyavgang den datoen du har valgt komme opp. Jeg fikk opp Skiathos da. Prøv igjen Arlitos!1 :thumbright:
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me


Marit

Quote from: \"Livsnyteren\"Jeg fant det jeg lette etter nå :iconbiggrin:

Og har du bestilt også da Arlitos??? Spennende å høre når du drar osv. :thumbright:
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Anne

Håper det blir septembertur på dere også Brit. Det hadde vært hyggelig med litt vin og juice i hagen og en tur ut å spise sammen. Er du med på det Torill?
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Livsnyteren

Quote from: \"Marit\"
Quote from: \"Livsnyteren\"Jeg fant det jeg lette etter nå :iconbiggrin:

Og har du bestilt også da Arlitos??? Spennende å høre når du drar osv. :thumbright:

Jeg har ikke bestillt ennå desverre.Jeg må vente til Rita får greie på når hun får ferie :dontknow: M;en vi satser på å dra rundt den 10.juni og 14 dager fremover :iconbiggrin: Og reisen går til Skiathos i år.Jeg er inne i en periode der jeg vil prøve litt flere steder i Hellas.Og på Skiathos er det utrolig fine strender så det gleder jeg meg stort til :iconbiggrin:

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...