Logg inn med Facebook eller Google!

Katter i Pythagorion

Started by IngeS, 27. Jan 10, 18:17:48

Previous topic - Next topic

IngeS

27. Jan 10, 18:17:48 Last Edit: 08. Mar 13, 22:14:23 by Ole
Alle som har vært i Hellas vet at det nesten flommer av katter der. Noen er sky og stikker av når du kommer, og mer fart får de på føttene om du prøver å kalle på dem. Andre vil gjerne ha litt kos og kommer med flaggende hale bare de ser deg. Jeg har mer enn 300 bilder av katter men skal ikke kjede dere med å legge inn alle. Som kattevenn fra barnsben i Nord-Norge legger jeg ut noen kosebilder. Når folk lurer på hvem som koser seg mest jeg eller katten svarer jeg: Begge
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Anne

Så masse herlige katter. Det finnes ikke bedre avstresser en en kosekatt på fanget. Det sender iallefall meg i hvilemodus.....DEILIG!!!!!
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

IngeS

Quote from: \"Anne\"Så masse herlige katter. Det finnes ikke bedre avstresser en en kosekatt på fanget. Det sender iallefall meg i hvilemodus.....DEILIG!!!!!

Det har du helt rett i Anne. Det er bare synd at halve katten ligger igjen på fanget etter den har hoppet ned om vinteren
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Katherina

:drunken: Herlig IngeS. Mange sjarmtroll her. Tror nok begge parter koser seg like mye.

IngeS

Quote from: \"Katherina\":drunken: Herlig IngeS. Mange sjarmtroll her. Tror nok begge parter koser seg like mye.

Det tobeinte sjarmtrollet kanskje mest
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

eijukka

OJOJOJ :love7: !! Om du hade hört nu hur jag flämtar här när jag ser på dessa katter, ville ta dem alla i min famn (såsom där i Grekland, fast man borde nog vara lite försiktig med dem!). Man ser ju på dina bilder hur katterna älskar dig (och du dem också :D !)

IngeS

Princess og blomster
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

cristina

Lykken er...  :love7:
Herlige bilder!

Tjorven

Å hellandussen, her var det masse dobbel kos og dobbel lykke, Inge  :love7:  :cat:  Jeg er så glad for at jeg har fått en ny kosepus, selv. Ble helt rørt av bildene med deg og Felicia, det er ikke SÅ lenge sia jeg mista min kjære Lille Pus gjennom 14 år, men hun vil også alltid være med meg i hjertet mitt.
Jeg trodde du hadde en egen katt også, Inge, eller har du bare \"adoptert\" Princess, siden hun tilhører baren?
There are no strangers, only friends we haven't met.

IngeS

Jeg vil ikke ha ansvaret for noen katter eller andre husdyr hjemme. Man kan lett bli for bundet opp av det.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

IngeS

Polykratis
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

IngeS

Kom og lek
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Siste innlegg i forumet

Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Syros mai 2024
by kaka | 20. May 24, 21:46:28
Ja, det var dyrt! Men ellers virker det som du har...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...