Logg inn med Facebook eller Google!

Sterling

Started by Marit, 25. Sep 08, 09:53:16

Previous topic - Next topic

Marit

It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Marit

It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Anders

Da er det jo en fryd å se at Apollo fortsetter sine ruter fra Bergen til Santo... så blir man reddet neste år også. Tror nesten jeg skal sende en mail og takke dem...

Tjorven

Huff, nå ble jeg litt engstelig her. Har nemlig bestilt med Sterling fra Stockholm til Gøteborg til jul. Fant nemlig en billig tur med SAS fra Trondheim direkte til Stockholm, og derfra enda billigere med Sterling til Gøteborg. Siden jeg har betalt med kort, skal jeg være trygg ifølge artikkelen, men jeg har jo ikke lyst å strande i Stockholm da ;)

At det skal være så \"krøkkete\" å komme seg til Gøteborg er en annen sak, men merkelig at man må ta en slik omvei for halve prisen av hva det hadde kostet Oslo-Gøteborg. Forstå det den som kan!
There are no strangers, only friends we haven't met.

marjana

Jeg så nyhetene nå på tv på Viasat 4, kl 19.55, der direktøren i reisebyrået Berg-Hansen sa at man ikke bør kjøpe billetter for lenger frem i tid hos Sterling.
Sterling har islandske eiere, og siden alle pengene deres er frosset, ser det ut som om at billettene man kjøper kan fort bli ugyldige.
Glika i zoi

marjana

Quote from: \"Tjorven\"Huff, nå ble jeg litt engstelig her. Har nemlig bestilt med Sterling fra Stockholm til Gøteborg til jul. Fant nemlig en billig tur med SAS fra Trondheim direkte til Stockholm, og derfra enda billigere med Sterling til Gøteborg. Siden jeg har betalt med kort, skal jeg være trygg ifølge artikkelen, men jeg har jo ikke lyst å strande i Stockholm da ;)

At det skal være så \"krøkkete\" å komme seg til Gøteborg er en annen sak, men merkelig at man må ta en slik omvei for halve prisen av hva det hadde kostet Oslo-Gøteborg. Forstå det den som kan!

Og enda verre kan det bli!
Glika i zoi

operafantomet

Quote from: \"marjana\"Jeg så nyhetene nå på tv på Viasat 4, kl 19.55, der direktøren i reisebyrået Berg-Hansen sa at man ikke bør kjøpe billetter for lenger frem i tid hos Sterling.
Sterling har islandske eiere, og siden alle pengene deres er frosset, ser det ut som om at billettene man kjøper kan fort bli ugyldige.
Men som det kom frem i artikkelen: så lenge man betaler med kredittkort, så skal man få pengene igjen i tilfellet rottefelle.

Hjelper ikke mye om man mister en ferietur på grunn av slikt krøll, men... Jeg velger å tro det beste.

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

marjana

Quote from: \"operafantomet\"
Quote from: \"marjana\"Jeg så nyhetene nå på tv på Viasat 4, kl 19.55, der direktøren i reisebyrået Berg-Hansen sa at man ikke bør kjøpe billetter for lenger frem i tid hos Sterling.
Sterling har islandske eiere, og siden alle pengene deres er frosset, ser det ut som om at billettene man kjøper kan fort bli ugyldige.
Men som det kom frem i artikkelen: så lenge man betaler med kredittkort, så skal man få pengene igjen i tilfellet rottefelle.
Hjelper ikke mye om man mister en ferietur på grunn av slikt krøll, men... Jeg velger å tro det beste.
Glika i zoi

Tjorven

Om ikke annet, så går det vel tog eller buss fra Stockholm til Gøteborg. Det ordner seg nok, og jeg ligger iallfall ikke søvnløs av den grunn. Får vel bare sjekke ut alternativene før jeg begir meg avgårde (er jo ikke sikkert man får beskjed en gang) ;)
Er glad det ikke er sommerferien som står på spill, der hadde jeg ikke tatt sjansen på Sterling i det hele tatt!
There are no strangers, only friends we haven't met.

marjana

Quote from: \"Tjorven\"Om ikke annet, så går det vel tog eller buss fra Stockholm til Gøteborg. Det ordner seg nok, og jeg ligger iallfall ikke søvnløs av den grunn. Får vel bare sjekke ut alternativene før jeg begir meg avgårde (er jo ikke sikkert man får beskjed en gang) ;)
Er glad det ikke er sommerferien som står på spill, der hadde jeg ikke tatt sjansen på Sterling i det hele tatt!

Er glad det ikke er sommerferien som står på spill, der hadde jeg ikke tatt sjansen på Sterling i det hele tatt![/quote]

Berg-Hansen ville vel nok advare en familie på fem mot dette.
Glika i zoi

AsleP

Mer trøbbel for Sterling.... han som er ene-eier er fra Island....:shrug:

Tips på TV2-nyhetene i dag: Kjøp reisen med kreditt-kort, så får du i det minste igjen pengene dine dersom f.eks. Sterling innstiller...
AsleP

Marit

It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...