Logg inn med Facebook eller Google!

Rethymno

Started by Calle, 01. Dec 07, 01:38:40

Previous topic - Next topic

Calle

Hej!
Eftersom jag och Git bor och arbetar i Rethymno, så tänkte jag att det kanske var ok med en Rethymno-tråd?

Infogar en liten video filmad för några år sedan. Vår katt \"Råttan\" med sina ungar hemma hos oss. En av ungarna döptes till \"Koala\" och är mamma till vår yngsta katt \"Loppan\"!



Musiken är Cornelis W.

Calle!!
Vår takaltans position: 35.22°  N 24.28°  E

Heidrun

Hei Calle.
Var i Rethymnon i uken som var i forbindelse med huskjøp utenfor Platanias i en liten by som kalles Pyrgos et eller annet.
Når det gjelder Rethymnon så fikk jeg følelsen av at den er litt mere rotete enn hva Chania er. Men muligens er dette fordi jeg ikke kjenner denne byen like godt som Chania.Vi kommer definitivt til å ta noen turer til Rethymnon, og ser frem til at vi muligens kan møtes en eller annen gang når prosjektet jeg kjøpte blir ferdig, for koselige middag og sene nattetimer på en lokal restaurant, hvis dette er noe du kan tenke deg samtidig
Yamas til livet og til

Calle

Quote from: \"pøomme\"Hei Calle.
Var i Rethymnon i uken som var i forbindelse med huskjøp utenfor Platanias i en liten by som kalles Pyrgos et eller annet.
Når det gjelder Rethymnon så fikk jeg følelsen av at den er litt mere rotete enn hva Chania er. Men muligens er dette fordi jeg ikke kjenner denne byen like godt som Chania.Vi kommer definitivt til å ta noen turer til Rethymnon, og ser frem til at vi muligens kan møtes en eller annen gang når prosjektet jeg kjøpte blir ferdig, for koselige middag og sene nattetimer på en lokal restaurant, hvis dette er noe du kan tenke deg samtidig

Hej!
Klart att vi ska träffas! Jag och Git älskar november till januari här nere, folklivet, allla har tid med varandra och det är full fart med live-musik på nästan varenda taverna! Och nu har jul-shoppingen kommit igång så på affärsgatorna kryllar det med folk.
Februari-mars är inte så kul (vädret!!) med undantag för karnevalen och sedan kommer påsken i april! Ja.. och sedan är det turist-säsong igen!! Jobba, jobba, jobba!

Calle!
Vår takaltans position: 35.22°  N 24.28°  E

-POE-

Har Ni fått ordning på inomhusklimatet? Vill minnas att det var rätt urrigt första vintern?

//PO  :bigsmurf:
//PO

Calle

Quote from: \"-POE-\"Har Ni fått ordning på inomhusklimatet? Vill minnas att det var rätt urrigt första vintern?

//PO  :bigsmurf:

Hej!
Jo det kommer nog att bli rätt urrigt även denna vintern, men nu har vi i alla fall ett knippe små värmefläktar lite här och där, samt ett olje-element i sovrummet. Vi har även A/C i arbetsrummet, men den tar vi bara till i extremfall! Vi har också fått nerskickat ett antal UPS-ar som skyddar känslig musik/inspelningsutrustning när det blir strömavbrott, för det kommer det att bli ett antal under vintern!

Calle!
Vår takaltans position: 35.22°  N 24.28°  E

Calle

Hej!
Nu har Git gjort en liten \"poster\" som ska sättas upp runt om i stan med anledning av vår premiärspelning med nya bandet \"Wild Bunch\" (namnet taget efter en gammal välkänd film!)
På måndag brakar det loss med 150 Db!!

Också en liten film med vår lilla låne-katt!! Det är Gits ben ni ser, hon sitter på golvet i hallen och filmar den lilla katten samt en inte helt nöjd Loppan! Hyfsat bra kvalitet på videon som är tagen med Gits still-bilds-kamera.



Calle!

Vår takaltans position: 35.22°  N 24.28°  E

znuppa

Hei på dere og takk for i sommer. :hello2:
og lykke til med bandet Calle det låter sikkert bra....
kattene er jo bare kjempesøte da.... :cat:  Ellers gleder vi oss til å komme nedover igjen til sommeren og spesielt til å bo på Olgas pensjonat så håper dere har tid en kveld mens vi er der slik at vi kan treffes igjen. Kos dere og alle her hilser. Klem fra oss :3some:
Livet er ikke bare en lek, det er også en dans på roser!

Barbro

Så nydelige katter :love7: !Og herlig Wresvijk...takk for titten :flower: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Ninette

Hei til Calle og Git!

Så flotte katter dere deler med oss! Hvordan går det forresten med det lille nøstet vi hilste på i våres, på Sveas Konditori?

Om ikke så altfor lenge pakker vi sekken og reiser tilbake til Kreta. Vi kommer til den greskortodokse påsken i april. Vi gleder oss, og håper at vi kan treffes igjen til en kveld med god mat og alt for mye vin :-)
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Tjorven

Takk for titten. Så skjønne katter,kattunger leker jo med alt de kommer over :cat:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Liv

Nusselige katter.....

....flott og iøyefallende plakat!   Lykke til!

Calle

Quote from: \"Ninette\"Hei til Calle og Git!

Så flotte katter dere deler med oss! Hvordan går det forresten med det lille nøstet vi hilste på i våres, på Sveas Konditori?

Om ikke så altfor lenge pakker vi sekken og reiser tilbake til Kreta. Vi kommer til den greskortodokse påsken i april. Vi gleder oss, og håper at vi kan treffes igjen til en kveld med god mat og alt for mye vin :-)

Hej Ninette och alla andra!!
Ninette, om du menar \"Kalle-Maja\" så finns hon inte längre. Hennes slutmuskel/ändtarm fungerade inte. Hon hade så ont så man kunde till slut inte ta i henne. Men hon fick 4 lyckliga månader med livs-kvalitet och nu är hon förhoppningsvis lycklig uppe i Katt-himlen.
Just det. Det finns en liten video tagen med mobil-kamera med Kalle-Maja, jag ska leta upp den och lägga upp här.
Calle.
Vår takaltans position: 35.22°  N 24.28°  E

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...