Logg inn med Facebook eller Google!

Hoteller på Gardermoen

Started by Svein~B, 06. Apr 14, 16:40:21

Previous topic - Next topic

Svein~B

17. Apr 14, 14:04:43 #12 Last Edit: 17. Apr 14, 14:17:05 by Svein~B
Quote from: Tjorven on 16. Apr 14, 17:20:19
Beklager Svein, du har selvfølgelig helt riktig navn på hotellet  :-[  Angående klassifisering av hotell i Norge, vet jeg ingen ting om, annet enn det som står på hjemmesiden deres, der de skriver følgende: "Vi har mottatt 3 hotellstandard stjerner fra klassifisering.no". Så, jeg refererte bare til det de selv hevder  ;)


klassifisering.no er noen luringer som har funnet ut at de kan ta seg betalt for å gi hoteller stjerner, til og med uten å besøke hotellene, som det tydelig fremgår av hjemmesida deres. De har hele 11 hoteller på lista   ::)  Hotellet ditt står ikke på lista. De har tydeligvis funnet ut at de fint kan bruke stjerner uten å betale noen for det, noe de har helt rett i   :)  Likevel fremstår det for meg uansett som lureri, så lenge det ikke er noen nøytral autoritet som har vært der og vurdert hotellet.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Tjorven

Jaja, der lærte jeg noe nytt  :)  Jeg har selv aldri tenkt over dette med stjerner eller klassifisering her, men føyde det til i min omtale siden det sto på siden deres  :-[  Uansett,  det er et greit og rimelig hotell som passer mitt behov for en natt, stjerner eller ei  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

maritfalkensten@gmail.com

Hei
Har regnet litt på hotellpriser på Gardermoen, og kommet til at:
transport ++, +hotellrom utgjør omtrent det du må betale for dbl-rom Radisson blue, 2p,
bestilt gjennom Expedia- p.t. 1200.- .Prisen fikk jeg 04.04.14.

alfredalfred

Jeg kjørte en runde i går og kikket på noen hoteller fra utsida, sånn at jeg er orientert i hvert fall når det gjelder beliggenhet. Så det kommer flere omtaler uansett om flere bidrar eller ikke, men jeg håper at flere vil bidra????

dagstaalesen@hotmail.com

11. May 16, 09:28:20 #16 Last Edit: 12. May 16, 09:34:49 by dagstaalesen@hotmail.com
Park inn har vi brukt i mange år og er meget fornøyde. Kort vei å gå til terminalen (4 min) god mat, fine rom, god service.
Dag.

fila

Park Inn er vår definitive favoritt.

Roger

For ikke å reklamere for hverken det ene eller andre hotellet her.
Dere som er avhengig av hotell på Gardermoen bør kanskje tenke på at både parkering og hotellene er billigere jo lengre unna terminalen dere kommer. 
Å velge et med gåavstand til terminalen, fremfor å bruke penger på taxi vll jo medføre at vinningen går opp i spinningen hvis man kun går etter prisen på hotellet.
Roger

Svein~B

Quote from: Roger on 04. Jun 16, 00:26:38
For ikke å reklamere for hverken det ene eller andre hotellet her.
Dere som er avhengig av hotell på Gardermoen bør kanskje tenke på at både parkering og hotellene er billigere jo lengre unna terminalen dere kommer. 
Å velge et med gåavstand til terminalen, fremfor å bruke penger på taxi vll jo medføre at vinningen går opp i spinningen hvis man kun går etter prisen på hotellet.


Jeg kjenner folk som har bodd på flere av hotellene og som sier at det er verdt å betale litt ekstra for å bo nær terminalen. Park Inn og Radisson Blue er også relativt nye hoteller med relativt høy standard i forhold til enkelte av de som ligger lenger unna og som er rimeligst. Jeg for min del betaler også litt ekstra for å parkere i gangavstand til terminalen heller enn å bruke skyttelbuss hvis jeg ikke skal være veldig lenge borte sånn at det blir en del penger.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Roger

Holder med deg 100 % Svein B. ! Dessuten så er det enkelte av taxiene der oppe som ikke akkurat er så happy for korte turer til de nærliggende hoteller.
Roger

Svein~B

Quote from: Roger on 04. Jun 16, 19:18:19
Holder med deg 100 % Svein B. ! Dessuten så er det enkelte av taxiene der oppe som ikke akkurat er så happy for korte turer til de nærliggende hoteller.


Akkurat turer til hotellene har de vel ikke noe imot, for de mister visst ikke plassen sin i køen hvis de er tilbake innen tjue minutter.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Lous

Når vi kommer med bil fra Arendal, overnatter vi på Gardermoen Airport Hotel. Greit å ha bil under takk Busser til terminalen hvert 20 min. Billettautomat i resepsjonen.Når fly er transportm. fra Kjevik er Park Inn  ok når overnatting må til.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...