Logg inn med Facebook eller Google!

Neste års flyruter - spekulasjoner og fakta

Started by marjana, 27. Sep 09, 19:30:50

Previous topic - Next topic

marjana

Splittet fra \"Hellas i norsk presse\".
I denne tråden kan man snakke om alt som har med neste års flyruter til Hellas å gjøre.
-admin




Quote from: \"Ole\"Turoperatørene utvider med Leros, Mykonos, Ithaka, Telendos og Syros: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=580369
Hvis Apollo kan slå feks. Norwegian i \"Kun fly\"-pris er jo dette interessant, synes jeg.
Å fly direkte Oslo-Mykonos istedetfor via Aten var jo en god del timer spart forrige gang Apollo hadde samme rute. Jeg skal følge nøye med!
 
Apollo ga opp charter på Syros for noen år siden, det var for få gjester, så jeg lurer på hvorfor Apollo tror det går bedre denne gangen? Noen som vet?
Glika i zoi

Tjorven

Ja, vi får håpe det lønner seg med kun fly direkte priser med Apollo og Ving. De vil iallfall ha flyvninger til sesongen er over utpå høsten, i motsetning til Norwegian som slutter sine Hellasflyvninger i juni !!! (Utenom Kreta da) Akkurat det skjønner ikke jeg :(
There are no strangers, only friends we haven't met.

marjana

Men Tjorven, Norwegian Rygge-Aten ligger i hverfall inne ut hele året 2010, og det er jo i direkte konkurranse med Apollos nye rute Oslo-Mykonos.
Glika i zoi

Tjorven

Sorry, \"glemte\" Rygge i farta ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

5ifamilien

Kun fly vià charter er utrolig dyrt ! kommer på nesten 20`kroner for 2voksne og 2barn.... Direkte til Athen med Norwegian ca 13-14`kroner.... Savner Sterling ;-)

Tjorven

Det ble sagt i en annen tråd at Norwegian har direktefly fra Trondheim til Santorini neste sommer. (De hadde det til mdt juni i år) men da jeg sjekka, fant jeg ingen slik rute. Noen som vet? Norwegian har nettopp lagt ut sine sommerruter for 2010, så nå ble jeg skuffa :(
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Takk Ole, så det etterpå at dette ble i feil tråd. Må samtidig rette meg selv, det ble IKKE sagt at Norwegian har direkterute Trondheim - Santorini, men at det finnes. Vet noen hvilket selskap som flyr?
There are no strangers, only friends we haven't met.

Marit

Tror ikke Norwegian har lagt ut alle reisemålene for sommeren 2010 ennå.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Kritios

Quote from: \"5ifamilien\"Kun fly vià charter er utrolig dyrt ! kommer på nesten 20`kroner for 2voksne og 2barn.... Direkte til Athen med Norwegian ca 13-14`kroner.... Savner Sterling ;-)

KLM er vel fortsatt blant de billigste til Athen med Kr. 2555,- tur/retur i juli 2010.(2805,- lør-lør)
Aller billigst er Baltic med Kr. 2363,-
Man må være litt fleksibel med hensyn til ukedager :wave:
Ønsker du et trivelig, stille og rolig feriested med panoramautsikt over Kretahavet ?
Velkommen til våre nyoppussede ferieleiligheter i Villa Marella i Tavronitis på Kreta:
http://www.villamarella.no
http://www.facebook.com/villamarella

Ikaros

...... eller Lufthansa, - som har flere avganger t/r Athen i juli til kr 2421.-
 :bounce:

Sjøløve

Selv om det kanskje er i tidligste laget å bestille enda, har jeg tittet litt på neste års flypriser.  Mye rimelig til Athen fra Oslo og Rygge.
Austrian har billetter t/r helt ned i ca 1700,- pr. person, Norwegian kommer på ca det samme.
Men for oss som bor i Kristiansand koster det jo i tillegg å komme seg til Gardermoen eller Rygge.  Det ser derfor ut til at KLM har det rimeligste alternativet totalt sett for oss, ca 2600 pr. person fra Kristiansand til Athen.  Vi slipper da en lang reise til flyplassen pluss eventuell overnatting ved tidlig flyavgang/sen hjemkomst.
Det blir nok KLM fra Kjevik neste år også.
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Tjorven

Ehhh, sånn kan det gå når man leser fjorårets tråder, og tror de er nye..... Det var i en slik tråd jeg fant Trondheim-Santorini-ruta :( Den gjalt for i sommer, og det vet jeg jo, jeg tok den jo selv  :colors: og det var med Norwegian.

De har allerede lagt ut sommerprogrammet for 2010, men kanskje det kommer mer, som Karius og Baktus sier  :geek:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....