Logg inn med Facebook eller Google!

Da er vi oppe og går igjen...

Started by Ole, 28. Apr 07, 14:40:02

Previous topic - Next topic

Svein~B

Quote from: \"anemone\"
Quote from: \"Svein~B\"
Quote from: \"winther\"Flott innstilling,SveinB retet ! Jeg setter pris på mennesker som bretter opp armene,og går på igjen vzdfddddd !

Har dere inntrykk av at jeg noen gang gir meg?  ;-)

Har ikke fått det inntrykket nei..... zq111

Men,flott du går på igjen med krum hals! Den honnøren skal du ha!  zqr22222

Takk, Anemone.   zxzeeeee
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

bengalow

Fel landskap Tommy - det är Värmland (Fröding) Tur för díg att inte Mikke är hemma och ser vad du skriver!!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Tommy

Quote from: \"bengalow\"Fel landskap Tommy - det är Värmland (Fröding) Tur för díg att inte Mikke är hemma och ser vad du skriver!!!

Å Aan, Ä e E, Ängalou  zxzeeeee
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

xristina

Du gjør en fabelaktig jobb, Ole, så dette tilgir vi lett!

Quote from: \"Epicuristen\"Men innser glatt at dette kan være ett relativt stort tilbakeslag for enkelte som har vært helt rå her inne. For mitt vedkommende tenker jeg spesielt på Svein-B som har kjørt gresk grammatikk tråden på en fortreffelig måte, og retsina med med sine greske ord!

Nå har jeg akkurat sendt en pm til Svein-B, for jeg har nemlig kopiert ut mesteparten av det som ble skrevet om gramatikk. Så om han ikke orker å begynne helt på scratch, så kan jeg bistå noe... :-D

Ninette

Quote from: \"Svein~B\"Nei, jeg skal ikke gi meg. Litt ergerlig er det jo at det jeg har skrevet er borte, men det er jo bare å skrive det på nytt og kanskje bedre. Jeg begynner i morgen, gresk tid...

Nå ble jeg i godt humør igjen  erwwrewwrrwrrr
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Barbro

xristina! Du er jo bare genial! erwwrewwrrwrrr
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Ninette

Quote from: \"xristina\"N� har jeg akkurat sendt en pm til Svein-B, for jeg har nemlig kopiert ut mesteparten av det som ble skrevet om gramatikk. S� om han ikke orker � begynne helt p� scratch, s� kan jeg bist� noe... :-D

Og humøret stiger enda noen hakk.! Nå er det like før jeg må i baren å få meg et glass sprudlevann zqr2333222222
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

xristina

Quote from: \"winther\"xristina! Du er jo bare genial! erwwrewwrrwrrr
Eller litt treg... Jeg fant ut at om jeg skulle forstå noe av de gramatikk-reglene, så måtte jeg ha litt tid på meg. Så jeg kopierte ut det aller meste, slik at jeg kunne printe det og lese i ro og fred. :-D

Barbro

Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Riitta

Skönt att vi är i gång igen!
Stackars Ole,det måste ha varit stressigt värre för dig när detta hände ztweeeeeeeee

Riitta

Ole

Da har jeg forandret litt på skriften i forumet, slik at æ, ø, å funker i innlegg skrevet før nedetiden fredag/lørdag. Da er disse i alle fall leselige. Problemet er da, som dere ser, at de innleggene som er skrevet lørdag og søndag får feil tegn der det skal stå æ, ø, å. Av to onder valgte jeg å få riktige tegn på de gamle innleggene da det er klart flest av de. Det er mulig jeg går inn og retter litt på de siste innleggene hvis jeg får tid... Eller, hvis noen av dere vil gjøre det med deres egne innlegg, så er jo det supert!

Da tar jeg kvelden....

 zxcccccx

Svein~B

Jeg tror det er flere problemer:

Hvis du ser på de innleggene jeg har i tråden \"Enkel grammatikk\", så er det en del steder der der det i stedet for de greske bokstavene som skal stå der, står bare to spørsmålstegn. Jeg har prøvd å rette det, men det skjer det samme på nytt. Det skjer også det samme når jeg prøver å lime inn teksten som Xristina har sendt meg.

Jeg lurer på om det har noe med den endringen du har gjort med æ, ø og å, for vi bruker ø-tasten for å sette inn aksent når vi skriver greske bokstaver. De tilfellene jeg ser er når trykket skal være på en Ï... (ipsilon). Jeg prøver her: Ï?. På forhåndsvisningen nå ser det ut som det går bra med nye innlegg, men det blir altså feil med de gamle, både sånn som de står nå, det blir feil når jeg prøver å endre og det blir feil når jeg prøver å lime inn tekst.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...