Logg inn med Facebook eller Google!

Jippi, nå reiser jeg!!!

Started by Ninette, 25. Nov 14, 18:04:20

Previous topic - Next topic

Anders

4 juni Bg-Santo, videre til Naxos. Prisen fallt under "smertegrensen" :-) Noen andre samme veien? Skal møte folk på flyplassen på Santorini, så vi blir iallfall fire voksne som kan dele fergeturen. Og så venter det atter andre på Naxos.... kan jo bli et skikkelig kjekt treff :-)

Lous


Anders

Var iallfall utrolig kjekt å høre stemmer i "fonen"... rart hvor lite som skal til :-) Mennesker jeg ser oftere enn de som bor noen hundre meter unna.....

dagstaalesen@hotmail.com

Dag.


hakon57

Ferdig pakket. Midt i natten kjører jeg til Gardermoen hvor flyet til Kalamata via Stockholm går kl. 7.35. En uke i Kardamili og så to uker til uten at noe er bestemt - men har tenkt Gythio, Monemvasia og Nafplio før retur fra Aten. Stedene jeg nevnte er kjente for mange her i forumet og har skjønt at det er mye å se på Peloponnes så nå prøver jeg det i stedet for besøk på øyer. Er visst jazzfestival i Kardamili så det skjer mye der, men en kan jo velge selv om hvor mye en vil delta - heldigvis  8)

Diddi

Da er det meste pakket og klart. I morgen tidlig går ferden til Oslo hvor "storfamilien" skal feire vårt første barnebarn som fyller ett år. Noen timer søvn der, før vi drar videre til Gardermoen, hvor flyet går 06.30 til Athen. Føles nesten uvirkelig enda  :)

Skrytebilde av ettåringen, Vendeli  :-*

Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

Fia

Så vakker! God ferie, Diddi! :)
Den som er lei av å reise er lei av livet...

marjana

God tur, Diddi! Og dere kan gjerne ta kontakt med meg på Syros hvis dere vil! Kanskje det passer å treffes?
Glika i zoi

Tjorven

Herremin, Diddi, Vendeli ligner jo deg på en prikk!!! Akkurat samme blikket, bare noen...hm...års mer efraring  ;)
Her begynner jeg også endelig å bli reiseklar. Foruten all den uberegnelige angsten jeg har slitt med, har det også hopa seg opp med andre uforutsette problemer i tillegg, så jeg begynte faktisk å lure på om mai/junituren i det hele tatt var gjennomførbar  ::) De siste stressmomentene, som var til de grader avgjørende, løste seg heldigvis igår, puh. Reiser natt til onsdag 25  :o   :P  Helt utkjørt, men gikk på fullt adrenalin idag, tror jeg, og fikk gjort en masse. Så nå ser jeg en lysning i tunellen. Nei, ikke bare det, angsten er bytta ut med reisefeber og forventninger  ;D ;D ;D
Helt utrolig deilig å kjenne på slike følelser igjen  :-*
Og så betyr jo denne ferien så spesielt mye, siden hele familien min kommer til Antiparos for første gang, for å feire 60 årsdagen til gamla  ;D
Pst. Dagen min er den 2.juni, så alle som er i omegn er hjerlig velkommen til Anti  ;D  Familien min kommer ikke før den 11, så det bli dobbelt feiring. Men det må til, når dattera mi fyller 40 i september. Ikke hvert år vi blir 100 år tilsammen  ;D ;D ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Lous

21. May 16, 07:50:03 #70 Last Edit: 22. Nov 16, 08:24:18 by Lous
Da må du ha lykke til med dagen din. Tenk å få feire en slik dag, med familien, på din drømmeøy.  Kjører selv til Kjevik om 4 timer for en uke på Kreta (Agi Apostoli).

Diddi

Ønsker deg en riktig god tur, Tjorven. Så godt at ting løser seg nå. Blir vel at vi får sende deg gode tanker den 2. juni. Vi er nok ikke på Anti da, så vidt jeg vet nå. Kos deg alt du kan med familie og venner.
God tur alle andre som også reiser i disse dager.
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

Siste innlegg i forumet

Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....