Logg inn med Facebook eller Google!

Skiathos Sommer 07 av Anne

Started by Anne, 19. Oct 07, 16:44:54

Previous topic - Next topic

Tjorven

Skjønner godt at dere liker dere i dette området ja. Ser herlig ut der:)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Torill

Quote from: \"Anne\"Jeg skal også prøve å ta mange bilder til sommeren. Har sendt ønskeliste til nissen og på den står det kamera. Håper jeg har vært snill, hvis ikke får det duge med telefonen og den er jo ganske bra og alltid med. Har et vanlig kamera som tar bra bilder som jeg kan scanne inn. Det kommer nok noen flere tenker jeg. :xmas:
Du høres ut som en som julenissen setter stor pris på  :bigsmurf:  :bigsmurf:  :bigsmurf: Får ikke sove igjen jeg da,og her bør jeg hvertfall ikke sitte å trykke  :cyclops: Men hjelper meg gjennom tåke sammen med kulde  :angry7: Kamera virker hos meg i natt,og det er vakkert å se havna med juletreet (nesten så jeg får lyst på blått juletre selv ) selv om det regner  :love5: Gleder meg til å treffe deg i sept Anne :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anne

Vet hvordan du har det Torill. Netter uten søvn, bare vondt. Vinteren er et mareritt. Mitt høyeste ønske er dager uten smerter. De dagene er gudegaver og de er aller best under Hellas solen. Det er som å ta av seg en altfor trang rustning. Sånn prøver jeg forklare det så andre kanskje skal forstå. Influensasmerter  ganger 10 som ikke går over kan også beskrive det. Det er godt vi kan glede oss til sommeren Torill. Gleder meg til å treffe deg også. Da blir det litt vin i hagen og så ut å spise god mat. NAMNAM. :cheese:
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Katta

Jeg føler med dere Anne og Torill! Plages en del med helsa jeg også, men så ille har jeg det ikke. Men det er godt å ha noe å se frem til. Forstår godt at Skiathos lokker. Kanskje jeg drar tilbake en gang, vi får se.....

Anne

Det er vått og kjølig ute og da smaker det ekstra godt med gode varme minner. Bildene kom litt rotete, men de er alle fra Skiathos.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Magnolia

Det gjør godt å varme seg på så flott bilder i vinterkulden.  :flower:

Takk for at du enda en gang tok oss med til Skiathos. Jeg har aldri vært der, og ser at jeg igjen har gått glipp av noe. Det er så mye en gjerne skulle oppleve i Hellas.  :lol:

Mange av oss har funnet vårt paradis i Hellas som det er vanskelig å rive seg løs fra. Skulle jeg en gang klare å ikke reise til Kardamili, står Skiathos høyt på ønskelisen, ikke minst takket være alle flotte bilder fra deg Anne. Takk for titten. :sunny:
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Anne

Tusen takk Magnolia. Ja vi har vel alle våre favoritt steder i Hellas. Du har også delt rundhåndet med oss av ditt \"jordbærsted\" og det frister meg. Håper vi får det sånn en gang at vi kan være mange uker i leiligheten på Skiathos og ha det som base for utflukter både til øyene og fastlandet. Det er drømmen. Skiathos er et paradis, men det er også et supert utgangspunkt for å se mere av Hellas. Kanskje vi sees en gang Magnolia, enten i ditt eller mitt paradis. :flower:
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

brit

Tusen takk igjen Anne!
Jeg har hatt samme tanken idag.....vil legge inn bilder...men de må behandles først.
Kanskje senere i dag. Men da var det nydelig å varme seg på dine bilder Anne. Jeg drømmer meg til paradiset vårt idag...på denne triste,våte dagen. Godt vi har tur til Skiathos klappet og klart, det hjelper å ha det og kose seg med.

Torill

Flotte bilder Anne. Og ja Brit,det hjelper det,selv om det for mitt vedkommende er leeeenge til enda. Men den som venter på noe godt  :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anne

Noen bilder til. Blanda dem sammen litt.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Anne

Fikk lyst til å plukke litt i noen bilder igjen. Gleder meg til en ny fotosommer med nytt kamera.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Livsnyteren

Legger du inn flere sanne bilder nå Anne så skriver jeg Onsøy/Skiathos på bosted jeg også :cheers: Å som jeg gleder meg til å se Skiathos med mine egne øyer :flower:

Siste innlegg i forumet

Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...