Logg inn med Facebook eller Google!

Forumtreff Naxos 11 september 2013

Started by Anders, 02. Mar 13, 09:25:45

Previous topic - Next topic

kari

Slingringsmonn har vi masser av.

Jeg er helt sikker på at dette blir en toppers tur. Hvor toppers det blir er det kun vi alle som skal være med som bestemmer.
Er veldig glad for at du Anders har tatt initiativet til dette, men du må ikke slite deg ut. Vi vil ha med oss en våken og ikke utslitt Anders på turen også.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Anders

:-)  Regner det som lite sannsynlig at jeg skal "slite meg ut" på dette :-)

Liv

Lykke til med planlegginga, og selve forumtreffet :)
Morsomt at dere blir så mange.

Selv er jeg et par uker på Kreta på den tida, men syns det blir for langt å dra på treffet.
Det er også planlagt samtidig ferie med mine greske svigerinner så jeg får nok holde meg der.

Ønsker dere alle flotte dager på Naxos :)

Ole

Quote from: Anders on 19. Jul 13, 15:41:56
Så får Ole oppdatere den andre listen...


Hvordan var det jeg gjorde det da?? :)

Anders

Ehh... tror du la til navnet på en liste ett eller annet sted... :-) Sånn at de fikk tilgang og talerett...

Anders

Og dessuten vil jeg si noe til de som ikke er på FB... jeg syns "forumet" der utvikler seg på en helt annen og mindre attraktiv måte enn her på det "egentlige" forumet... så det er ingen grunn til å tenke at man går glipp av noe, liksom... var det dumt sagt?

Ole

Quote from: Anders on 28. Jul 13, 22:15:08
Ehh... tror du la til navnet på en liste ett eller annet sted... :-) Sånn at de fikk tilgang og talerett...



Tror jeg fikk det til.... :)

Ole

Quote from: Anders on 28. Jul 13, 22:18:09
Og dessuten vil jeg si noe til de som ikke er på FB... jeg syns "forumet" der utvikler seg på en helt annen og mindre attraktiv måte enn her på det "egentlige" forumet... så det er ingen grunn til å tenke at man går glipp av noe, liksom... var det dumt sagt?


Si det i FB-forumet, så kanskje noen forstår at dette er den beste plassen å være! :)

Anders

Har visst sagt det ett par ganger... :-)

Tjorven

29. Jul 13, 20:04:03 #621 Last Edit: 29. Jul 13, 20:06:59 by Tjorven
Quote from: Anders on 18. Jul 13, 18:15:36
Forumister er som sagt stort sett positive mennesker :-)  Takker for tilbud om hjelp, Tjorven... det har ikke vært så veldig mye arbeid med dette, da! Men må kanskje ha litt assistanse for å sikre at alle kommer med på bussen etter ulike stopp underveis?


Ikke noe problem. Jeg stiller som buss"innkaster" og oppteller  ;D  Vi bør vel ha med ei navneliste, så alle som blir med fra start også kommer seg velberga hjem med bussen  ;)  er så mye enklere å holde styr på ting når man har ei liste. Ellers får folk styre seg som de selv vil  ;D

Og de grinebiterne på FB er det vel bare å gi f... i, og heller oppfordre de som er positive og interessert i treffet, at de fortest mulig hopper over hit til det virkelige Hellasforum!!!  :-*  Sånn at de også kan ta del i gleden og forventninga vi deler her :D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Ja, tror jeg må prøve å ha en slags liste... har jo null erfaring med dette men innbiller meg at det vil være et "kritisk øyeblikk" når bussen går :-)
Nå er jo ikke øyen større enn at de fleste vil finne hjem igjen, men det ville vært trasig å miste noen underveis bare fordi de har funnet noe som har fanget dem noen minutter ekstra. Men det er vel slikt som hører med... kan jo bli noen latterkuler rundt middagsbordet senere på kvelden :-)

Tjorven

Ja selvfølgelig, lista må sjekkes FØR vi drar avgårde også, så vi har oversikt over hvem som faktisk blir med fra starten. Vil nok bli litt trøblete for opptelleren hvis jeg teller med folk som IKKE er med, etter første stopp  :o ;D og tror vi har mista noen underveis  ;) 
Jeg/Sisi har ikke med pc til Hellas, så det ville vært greit å vite akkurat hvor bussen plukker oss opp når vi skal dra, forresten. Er det blitt bestemt, eller må du vente til du kommer nedover før du får gjort en avtale om det? Syns å huske det var litt diffust om hvor langt ned til St. George området bussen kan kjøre.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Syros mai 2024
by marjana | 19. May 24, 17:21:27
Hei fra Ermoupolis! Tok direktefly til Athen i mor...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...