Logg inn med Facebook eller Google!

August på Skiathos 2008

Started by Anne, 27. Aug 08, 15:03:22

Previous topic - Next topic

Anne

Nå er jeg hjemme etter en deilig tur til mitt paradis--- Skiathos. Det har vært en deilig og avslappende uke med mye strand og bad, men også noe annet. Det ble kino og Mamma mia, vi tok buss til en av mine favorittstrender og det ble heldagstur til Alonnissos, marineparken og Skopelos. Helt herlig. Masse god mat og godt drikke ble det også. Jeg har noen bilder denne gangen også som jeg tenkte legge her. Det er kanskje noen som orker flere Skiathosbilder. Jeg prøver jeg.
Jeg starter med noen bilder fra stranda og det kommer flere.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Torill

Så flotte bilder Anne!!! Nesten uvirkelig at jeg snart er der igjen :flower:  :flower: Fortsett med å legge ut bilder,ypperlig mot flyskrekk :wink:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anne

Det skal jeg gjøre Torill, og jeg henger på resten av bildene fra stranda med en gang.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Magnolia

Det regner i bøtter og spann her i dag, og da er det ekstra godt å hvile øynene på så flotte bilder. Om vi orker flere bilder? Pøs på bare, dette er terapi. :)
Velkommen heim igjen forresten. Det er ikke vanskelig å se at du har hatt en strålende ferie. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Riitta

Välkommen tillbaka Anne :bom: Förstår att du har haft det fint på Skiatos :flower: Härliga stränder. En bild fick mig och tänka på Apella stranden på Karpathos :bom:

Riitta

Annlaug

Herlig Anne. Jeg håpet du ville komme med bilder men trodde du skulle være lenger enn en uke så ventet dem ikke enda. Jeg teller dagene nå. Har vært syk hele sommeren og trenger virkelig litt sol og varme og god mat og drikke nå.
Blir glad for flere bilder , Anne. Det korter ned ventetiden :flower:

Anne

Takk for hyggelige tilbakemeldinger jenter. Jeg er jo veldig glad i øya mi så det hjerte er fult av renner ut her. Jeg drar ned igjen om 2 uker Annlaug så kanskje vi treffes i paradiset. Håper alt er bra med deg nå og at du får en fin ferie. Det er deilig å komme bort litt når ting har vært litt tjervt. Imens så skal jeg legge litt mere \"kjærlighet\" her. :love:
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Livsnyteren

En ting er helt klart Anne,det kan aldri bli for mange bilder fra Skiathos :cheers: Å som jeg lengter tilbake til den øya der :flower:

brit

Quote from: \"Livsnyteren\"En ting er helt klart Anne,det kan aldri bli for mange bilder fra Skiathos :cheers: Å som jeg lengter tilbake til den øya der :flower:
Jeg lager en plass til deg i kofferten jeg Arli!! :flower:

brit

Tusen takk for flotte bilder Anne! Ambelakia er en nydelig plass og å vandre rundt i Xenia hotell er også en opplevelse......det ser ikke ut der inne for det er ikke noe brukbart igjen....men når en drømmer litt så kan en se Jacki komme skridene ned den store trappen. Bare legg ut bilder du Anne...for oss som elsker den øya blir det aldri for mye. :flower:

Annlaug

Hadde vært koselig om vi møttes Anne. Det er vår første tur til denne vakre øya men jeg er helt betatt allerede. Vi reiser en uke senere ( 16.sept) og skal bo på Megali Amos House. Kan avtale nærmere på PM

Livsnyteren

Quote from: \"brit\"
Quote from: \"Livsnyteren\"En ting er helt klart Anne,det kan aldri bli for mange bilder fra Skiathos :cheers: Å som jeg lengter tilbake til den øya der :flower:
Jeg lager en plass til deg i kofferten jeg Arli!! :flower:

Du burde ikke bedt meg to ganger nei :cheers: Bare gjør plass så hopper jeg opp i :flower: Bildene til Anne gjør at jeg drømmer meg bort med en gang.Det er så mye mer jeg vil se av den øya :flower:

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...