Logg inn med Facebook eller Google!

Hjelp til å finne billig fly til Athen eller Kalamata

Started by Gro, 27. Jan 09, 18:12:00

Previous topic - Next topic

Gro

Hei jeg sliter med å finne noe fly til Athen eller Kalamata i påsken 2009. :hello2:

Billigste jeg har funnet så langt er med Norwegian for meg og min datter på 17. kr 8010,-   Dette var fra Rygge til Athen.
Jeg kan reise fra:
-Sandfjord
-Oslo           :cheer:
-Rygge
Tidligste avreise vi kan ta er 2. april og vi må senest være hjemme 13. april pga skole. Ønske er å komme til Kardamili via kalamata.
Charter er ikke startet så tidlig så vidt jeg kan finne ut av.
jeg fant ut at det var fly via dusseldorf eller munchen, men har foreløpig ikke funnet noen fly med priser. Søkte på Oslo lufthavn og hvilke ruter de hadde.
Ellers så kan vi reise til Athen og ta buss derfra.   :flower:
Problemet ser ut til å være at man ikke har startet med flyvninger så tidlig.


                                           :hello2:
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Heidrun

Hei Gro.
5680 for 2 personer Oslo - Athen tur retur med avreise 2 april og hjemmreise 13 April er det billigste jeg har funnet ut.
http://flybillig.no/
Yamas til livet og til

Gro

Quote from: \"Heidrun\"Hei Gro.
5680 for 2 personer Oslo - Athen tur retur med avreise 2 april og hjemmreise 13 April er det billigste jeg har funnet ut.
http://flybillig.no/

Takk Heidrun:)

Kanskje det var samme jeg fant nå på rest plass.no:
2840,- inkl. flyskatt per voksen med Aegean Air  (2840+ 2840=5680)
      Antall reisende 1 Voksen  

 
 

 Velg tider for utreise og hjemreise under
Oslo - Aten Torsdag 2 April 2009
 
Tur Utreise Tid Avgang/Ankomst Flyselskap Flight Operated by Flytid
 
 02.apr. 09 14:00   Oslo Lufthansa LH3143   2:10
02.apr. 09 16:10   München    
 
 02.apr. 09 17:45   München Aegean Air A3807   2:40
 02.apr. 09 21:25   Aten    
 
Total reisetid  6:25
 
 
 --------------------------------------------------------------------------------
 
Aten - Oslo Mandag 13 April 2009
 
Retur Hjemreise Tid Avgang/Ankomst Flyselskap Flight Operated by Flytid

 
 13.apr. 09 08:35   Aten Aegean Air A3802   2:40
13.apr. 09 10:15   München    
 
 13.apr. 09 11:05   München Lufthansa LH3142   2:05
 13.apr. 09 13:10   Oslo    
 
Total reisetid  5:35
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Tommy

Quote from: \"Gro\"Hei jeg sliter med å finne noe fly til Athen eller Kavala i påsken 2009. :hello2:

Billigste jeg har funnet så langt er med Norwegian for meg og min datter på 17. Dette var fra Rygge til Athen.
Jeg kan reise fra:
-Sandfjord
-Oslo           :cheer:
-Rygge
Tidligste avreise vi kan ta er 2. april og vi må senest være hjemme 13. april pga skole. Ønske er å komme til Kardamili via kavala.
Charter er ikke startes så tidlig så vidt jeg kan finne ut av.
jeg fant ut at det var fly via dusseldorf eller munchen, men har foreløpig ikke funnet noen fly med priser. Søkte på Oslo lufthavn og hvilke ruter de hadde.
Ellers så kan vi reise til Athen og ta buss derfra.  :flower:
Problemet ser ut til å være at man ikke har startet med flyvninger så tidlig.


                                           :hello2:

Du kan söka på flyg Oslo till Thessaloniki istället för till Kavala, därifrån kan ni ju ta er till Kardamili, pröva denna sökmotor http://nb.momondo.com/Fly.aspx

Som exempel finner du där Oslo - Thessaloniki 19/4 hem 26/4 a´2767 SEK för en person, med lufthansa och aegean via Munchen.
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Gro

Jeg søker nå om jeg kan finne noe til Kalamata så vi slipper 4 timer på buss + en time i taxi for å komme til Kardamilli.
Ellers så er dette et helt ok alternativ :)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Gro

Men nå må jeg blingse på kartet, det er da enorm avstand mellom Thessaloniki og Kalamata?  :cyclops:

Har funnet frem den eneste guide boken jeg har om fastlandet...
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Tommy

Quote from: \"Gro\"Men nå må jeg blingse på kartet, det er da enorm avstand mellom Thessaloniki og Kavala?  :cyclops:

Har funnet frem den eneste guide boken jeg har om fastlandet...

Till Kavala är det ca 15 mil från Thessaloniki. Men skulle du inte till kardamili på halvön nedanför Thessaloniki ????

Annars finns det ju gott om andra Kardamili att välja bland  :colors:

http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Cartes?strCountry=1945835&strAddress=&strMerged=kardamili&ie=UTF-8&x=35&y=8
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Gro

Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"Gro\"Men nå må jeg blingse på kartet, det er da enorm avstand mellom Thessaloniki og Kavala?  :cyclops:

Har funnet frem den eneste guide boken jeg har om fastlandet...

Till Kavala är det ca 15 mil från Thessaloniki. Men skulle du inte till halvön nedanför Thessaloniki ????

Annars finns det ju gott om andra Kardamili att välja bland  :colors:

http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Cartes?strCountry=1945835&strAddress=&strMerged=kardamili&ie=UTF-8&x=35&y=8

Jeg skal til Magnolias paradis :) Kardamili
Så vidt jeg har fått med meg ligger det i Peloponesene  eller hva det heter;)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Tommy

Quote from: \"Gro\"
Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"Gro\"Men nå må jeg blingse på kartet, det er da enorm avstand mellom Thessaloniki og Kavala?  :cyclops:

Har funnet frem den eneste guide boken jeg har om fastlandet...

Till Kavala är det ca 15 mil från Thessaloniki. Men skulle du inte till halvön nedanför Thessaloniki ????

Annars finns det ju gott om andra Kardamili att välja bland  :colors:

http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Cartes?strCountry=1945835&strAddress=&strMerged=kardamili&ie=UTF-8&x=35&y=8

Jeg skal til magnolias paradis :)

Ja men då ska du så klart flyga till Athen, o varken till Kavala eller Thessaloniki, jag trodde du skulle till Kardamili där oppe i norr ju. prova sökmotorn Momondo o sök på flyg Oslo-Athen, säkert finner du något, tror jag :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Gro

Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"Gro\"
Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"Gro\"Men nå må jeg blingse på kartet, det er da enorm avstand mellom Thessaloniki og Kavala?  :cyclops:

Har funnet frem den eneste guide boken jeg har om fastlandet...

Till Kavala är det ca 15 mil från Thessaloniki. Men skulle du inte till halvön nedanför Thessaloniki ????

Annars finns det ju gott om andra Kardamili att välja bland  :colors:

http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Cartes?strCountry=1945835&strAddress=&strMerged=kardamili&ie=UTF-8&x=35&y=8



Jeg skal til magnolias paradis :)

Ja men då ska du så klart flyga till Athen, o varken till Kavala eller Thessaloniki, jag trodde du skulle till Kardamili där oppe i norr ju. prova sökmotorn Momondo o sök på flyg Oslo-Athen, säkert finner du något, tror jag :-)

He he Tommy! Nå kunne du ført meg på ville veier her :) sorry om jeg ikke var klar nok i mitt 1. innlegg:)
Leeeeeeeeeeeeeer... og ser for meg min forvirring når jeg hadde kommet frem:)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Tommy

Quote from: \"Gro\"
Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"Gro\"
Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"Gro\"Men nå må jeg blingse på kartet, det er da enorm avstand mellom Thessaloniki og Kavala?  :cyclops:

Har funnet frem den eneste guide boken jeg har om fastlandet...

Till Kavala är det ca 15 mil från Thessaloniki. Men skulle du inte till halvön nedanför Thessaloniki ????

Annars finns det ju gott om andra Kardamili att välja bland  :colors:

http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Cartes?strCountry=1945835&strAddress=&strMerged=kardamili&ie=UTF-8&x=35&y=8



Jeg skal til magnolias paradis :)

Ja men då ska du så klart flyga till Athen, o varken till Kavala eller Thessaloniki, jag trodde du skulle till Kardamili där oppe i norr ju. prova sökmotorn Momondo o sök på flyg Oslo-Athen, säkert finner du något, tror jag :-)

He he Tommy! Nå kunne du ført meg på ville veier her :) sorry om jeg ikke var klar nok i mitt 1. innlegg:)
Leeeeeeeeeeeeeer... og ser for meg min forvirring når jeg hadde kommet frem:)

:-) Ja ja så kan det bli ibland, du menar såklart inte Kavala utan Kalamata förstår jag nu.. Dit kan du ju finna inrikesflyg från Athen tror jag, sök på Aegean eller Olympic på google så finner du deras hemsidor. Kanske Magnolia eller någon annan Karadmilifantast vet bättre....
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

Jeg skjønte ikke \"bæret\" da du snakka om Kavala, når du skal til Kardamili, Gro  :w00t: Aha, hun mener Kalamata, tenkte jeg, og ville komme deg til unnsetning. Men der var allerede Tommy som en reddende  :angel13: Man kan fort gå seg vill i alle K\'ene. Ønsker dere god tur ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...