Logg inn med Facebook eller Google!

Fotokonkurransen 2010 - Småprat, spørsmål og diskusjon

Started by Ole, 23. Feb 10, 09:24:25

Previous topic - Next topic

Tommy

Quote from: \"bengalow\"Vilka härliga bilder! Vilken som helst av dom har en historia att berätta, som man skulle kunna tänka sig. Min favoritbild, som tyvärr ställde upp i fel klass, var silhuetten av flickan med telefonen. Varför kom den inte i \"Åpen klasse\"? Fotot är ju i en egen klass!

Jag gilla också den bilden :-) Men jag tror ikke det är en telefon hon håller i, jag tror det är en servitris i färd med att \"knappa\" in en order på sitt elektroniska orderblock, grekisk vardag alltså.
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Katherina

:lol:  :hello2:  :flower: Å du storeste min! Her kommer jeg hjem i ettermiddag etter ei uke uten tilgang på pc og går inn på Forumet for å se resultatet fra fotokonkurransen og hva møter meg! 2 første plasser!!! :cheers: Helt utrolig, jeg blir helt stum.  :drunken:

 :flower: Tusen, tusen takk til dere alle sammen. Jeg skal komme tilbake å fortelle litt om bildene, for begge to ble tatt \"gyldne\" øyeblikk. :flower:

Takk for alle gratulasjoner og godord.

Gratulerer til dere andre også og spesielt til Pjokken for det nydelige bilda av jenta som koser med katta. Det formidler en var og god stemning.

Som alltid i fotokonkurransen i Forumet var det mange fine bilder, som tydelig er tatt i rette øyeblikk.

kaka

Du har virkelig grunn til å være fornøyd, Katherina!  :flower:

Det er moror når det begynner å komme kommentarer til bildene.
Jeg likte også godt Annes støvler i trappa, veldig godt bilde på hverdagsliv for meg. - og katten hennes var også heeelt herlig!

Hyggelig at han som skulle ut og pluukke ei høne kan få frem latteren, Thera!  :compress:  Det var en ganske heftig opplevelse, da jeg midt under lunsjen på hans taverna hørte heftig kakling bak en bil som kom med frukt, - og tydeligvis høner! Jeg skjønte jo hva kaklingen gjaldt da motivet dukket opp. Har et kostelig frontbilde av da han kom tilbake etter fullført gjerning, men er usikker på om jeg kan legge det ut, uten hans tillatelse (selv om han smilte storfornøyd da jeg ba om å få ta bildet)
KariK

bengalow

Ja, säga vad man vill om mannen med hönan...det var en ögonblicksbild!! Kanske väldigt \"osexig\" med byxorna för lång nede, men den bilden fick några poäng av mig! Härlig!!!! Gratulerar till det fotot!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

kaka

Takk for den, Bengalow :cheese:
(Sexy eller ikke, - han hadde ihvertfall fått sol på store deler av kroppen  :compress: )
KariK

Tjorven

Det vanket noen poeng fra meg også, kaka. Et herlig øyeblikks-blinkskudd  :D  Det var så tydelig at her var det en kar ute på oppdrag, og det var ikke første gang, men høna i ene klypa og baljen i den andre  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

brit


Ole

Navnene på alle fotografene lagt ut. Sjekk trådene der alle bildene ligger.

filhellener

Fine bilder er ikke nok synes jeg, dersom de ( etter min mening) er plassert i \"feil\" tråd :-)

Siden det er flere som har snakket om enkeltbilder, og at \"feil tråd\" også er nevnt.  vil jeg og gi HONNØR til et av de bildene
j e g synes var aller FINEST i konkurransen!
I \"Åpen klasse\" hadde det blitt mange poeng fra meg til Pjokkens barnedåpsbilde   :flower:
Kari

kaka

Takk for stemmer, damer!  :cheese:  
Så fint at du har lagt ut navnene, Ole. Artig å rulle nedover og se hvem som hadde tatt hvilke bilder, og se bilder jeg stemte på som ikke kom \"opp\".  - Marjanas fotspor i sanden (12), UnniN`s vinduskarm (9), Athinas bord og stoler (19) og Leons garnbøter, ( nr  7 i kateg. 2)- og  Anne erkjente eierskapet til støvlene igår. De andre jeg ga stemmer har jeg jo sett navnene på, og det ble mange som fikk mine stemmer denne gangen, slik det var lagt opp. \"Koneprat\" både 16 og 18, i hverdagsliv og \"kone på stol\" 16 i åpenklasse. Høyst score ga jeg (likt) Katjerinas \"Kvinne i båt\" , Eriks \"2 på scooter\" og Annes \"Gjespende katt\"

Artig også å sjekke om jeg gjettet riktig fotograf. Feks, skrev jeg \"Sverre i bukta\", på bilde 23 i kategori 1. (måtte jo gi bildene navn når jeg satt med den vansklige avstemmingsjobben :duh: )
   Nå ser jeg at jeg gjettet riktig, - fotograf ihvertfall, Katherina.
Jeg syntes det bildet var en veldig flott illustrasjon for kategorien, \"mitt Hellas\".
Det er jo minst like moro å se på bildene nå, som da jeg så, - og så, - og så... for å stemme :compress:
KariK

Tommy

Quote from: \"filhellener\"Fine bilder er ikke nok synes jeg, dersom de ( etter min mening) er plassert i \"feil\" tråd :-)

Siden det er flere som har snakket om enkeltbilder, og at \"feil tråd\" også er nevnt.  vil jeg og gi HONNØR til et av de bildene
j e g synes var aller FINEST i konkurransen!
I \"Åpen klasse\" hadde det blitt mange poeng fra meg til Pjokkens barnedåpsbilde   :flower:

Jag tänkte likadant när jag såg Pjokkens bild av barndopet, kanonfin bild  :cyclopsani:  , men fel kategori..... Därför blev där ingen röst från mig heller till den bilden.
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Liv

Jeg skjønner ikke logikken rundt det at dere sier \'\'feil kategori\'\'.
Det er jo den som har tatt bldet som må få lov til å legge det inn i den kategori vedkommende ønsker,om vi andre syns det kunne ha passet bedre inn i en annen kategori, så er det da ikke feil for det......
Kan ta bildet til Pjokken som et eks. Hvis det bildet er for han \'\'mitt Hellas\'\', dvs. hans Hellas, hvordan kan andre da si at det er feil?!

Da blir jo avstemningen preget av den enkeltes syn på i hvilken klasse man syns bildet skal være i, og ikke i forhold til selve bildet.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...