Logg inn med Facebook eller Google!

Fotokonkurransen 2008 - Premier

Started by Ole, 08. Sep 08, 20:45:57

Previous topic - Next topic

Riitta

Jag har också funderat :cyclopsani: Kan i allafall bidra med en CD med Grekisk musik. Eftersom jag har en del, så kan vinnaren av det priset komma överens med mig vilken artist hon eller han vill ha :bom:

Kanske jag kommer på något mer :cyclopsani:

Riitta

filhellener

Jeg bidrar gjerne jeg og  :iconbiggrin: - med noe gresk relatert,
musikk feks, der har jeg m y e å velge i , eller....???
- jeg får ta et overblikk over hva jeg ellers har, - når vil du vite h v a  vi bidrar med?
Det er en god ide at vi sender gevinstene til respektive vinner selv  :sunny:
Kari

Ole

Herlig folkens! Dette var litt av en respons! :cheers:

Dato/frist? Knaskje vi kan ta 1. oktober? Greit med en rund dato.....

Pjokken

Mye bra relatert til Hellas på premielisten  :cheers: , så jeg stiller heller med noe som er fotorelatert, ett monopod stativ.
Kan brukes både til foto og video.


Athina

Mitt premiebidrag er to stk. olivenoljesåpe, hjemmelaget av Yannis i Kardamili :icon_smile: :
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

filhellener

Quote from: \"filhellener\"Jeg bidrar gjerne jeg og  :iconbiggrin: - med noe gresk relatert, musikk feks, der har jeg m y e å velge i , eller....???
- jeg får ta et overblikk over hva jeg ellers har:sunny:

Jeg har bestemt meg for en bok fra Frifant Forlag som premie, den er skrevet av Christian Bugge  og heter  
\"FRA GRÆKENLAND
- En norsk \"ryggsekkturist\"s opplevelser i Hellas i 1859\"

( den er første gang gitt ut i 1860, dette er en litt forkortet utgave med \"lett modernisert\" rettskrivning)
Kari

xristina

Jeg donerer i alle fall en Georges Meis kalender (for 2009 selvsagt!) \"Warm light calendar\" og boka \"Hellas - mat og livsstil\" fra serien Mat fra hele verden.

Katta

Jeg donerer en såpe fra Chios : Greek natural soap with Mastic & algae.

Jeg har dessuten filmen \"Mitt store fete Greske bryllup\", men det er jo ikke en ny film (den er brukt). Kan det være interessant, eller?

Ole

Supert Katta! Brukte ting er toppers!

Ole

Jeg minner om \"fristen\" for donering som er satt til 1. oktober. Det er utrolig mange fine ting som er blitt gitt!

Og i samme slengen kan jeg godt donere en SD minnebrikke til kamera på 2 gb. Brukt, men bare en gang.

Mixelite

Jeg har to Insight Guides. En \"Greece\" 1997-utgave og en \"Greek Islands 1992-utgaven. Ikke noe særlig format hverken i lomma(tunge som bly) eller til å finne rett taverna eller fergerute, men fine bilder og mye tekst og kanskje interessant utfra et historisk perspektiv for dem som har fartet rundt i Hellas en stund.

Det fikk meg forresten til å tenke på globetrotteren som satt på toget sørover sammen med to unge, ferske interrailere. Han spurte om de hadde tenkt å besøke Colloseum og de bladde febrilsk i reisehåndboken sin uten å finne det. Reisehåndboken var noen år gammel, så de konkluderte med at det nok var derfor Colloseum ikke var nevnt i den. :-D

Katta

Quote from: \"Mixelite\"Jeg har to Insight Guides. En \"Greece\" 1997-utgave og en \"Greek Islands 1992-utgaven. Ikke noe særlig format hverken i lomma(tunge som bly) eller til å finne rett taverna eller fergerute, men fine bilder og mye tekst og kanskje interessant utfra et historisk perspektiv for dem som har fartet rundt i Hellas en stund.

Det fikk meg forresten til å tenke på globetrotteren som satt på toget sørover sammen med to unge, ferske interrailere. Han spurte om de hadde tenkt å besøke Colloseum og de bladde febrilsk i reisehåndboken sin uten å finne det. Reisehåndboken var noen år gammel, så de konkluderte med at det nok var derfor Colloseum ikke var nevnt i den. :-D

Den var god Mix!!!

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...