Logg inn med Facebook eller Google!

Kommentarer til reiseskildringene.

Started by Ole, 03. Mar 07, 13:04:34

Previous topic - Next topic

-POE-

Instämmer med tidigare talare, mera sån´t Riitta!  ztwyy
//PO

Riitta

Tänk att det kan vara så olika miljöer i detta land som vi flesta förknippar med karga öar med timjanlukt.
Så härligt för dig Tommy att du har fått se och uppleva allt detta och att vi får ta del av det också retet

Riitta

Tommy

Quote from: \"Riitta\"Tänk att det kan vara så olika miljöer i detta land som vi flesta förknippar med karga öar med timjanlukt.
Så härligt för dig Tommy att du har fått se och uppleva allt detta och att vi får ta del av det också retet

Riitta

Tack för respons, Riitta. Detta är ju ikke någon ny reseberättelse för många här, jag har ju bara oppdaterat det jag skrev i gamla forumet om min rundresa jag gjorde förra sommaren. Bilderna är väl till viss del nya, o lite opp-piffade kanske  retet  

Kan det inspirera någon som ikke vart på fastlandet att ta sig dit så är det ju skojigt  :grin:

Just Metzovo är relativt lätt-tillgängligt om man reser till Parga, det finns organiserade turer till Metzovo från Parga. Annars är det enkelt att hyra en bil o köra dit själv. I Metzovo har man också gott om boenden att välja på, i och med att där finns en viss turism.

Jag har ju själv börjat mitt fastlands-opptäckande i Parga, o säkert kommer jag framöver ta mig till andra delar av fastlandet jag ännu ikke besökt. Har läst så mycket gott om Peloponessos till exempel, i reseberättelser bland annat, det kan ju vara en bra inspirationskälla  :wink: Eller hur ?

 zxwwwwwwwwwa Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Mixelite

Det var en fin reiseskildring Riita! Og flotte bilder!

Riitta

Tack :smile: Tycker det är lättare och skriva om några små händelser med bilder till än långa resebrev zqr33333

Riitta

Epicuristen

Flotte bilder og beskrivelser Riitta! Men ble veldig nysgjerrig/nyfiken på de steinkonstruksjonene... Om dem bare var påtenkt for å gi skygge så kunne jeg tenke meg mange enklere måter å bruke steinen på, og som ville ha vært minst like effektive arealsmessig... Likedan syns jeg dem var \"bra\" konstruert i bunnet til bare ett så enkelt formål... Noen som har noen formeninger om hva det kan være?

Men; på den annen side; jeg kan jo også ta feil... det har skjedd en gang før :lol:
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

bengalow

Ser intressant ut med brobågar så där mitt ute i naturen. Men gethus? Nja, om jag skulle gissa, med tanke på de stora stenar som ligger under bågen, så kan det vara en bro över en \"vårflod\". De stora stenarna i bottnen flyttas knappast av vattnet, och fyller sitt ändamål. Det ser brant ut nedanför, lagom för en strid älv...
I Olympia finns också sådana valv, i ryttargången ut på arenan, men det är det väl knappast tal om här....
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Tommy

finemang Riitta  

zxwwwwwwwwwa Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Turid

Nå har jeg sittet og lest Margrethes skildring fra \"En uke på Karpathos mai 2003\" i det \"gamle\" forumet. Du skriver så levende og morsomt, Margrethe så jeg blir helt revet med og ser det hele så klart for meg. Du ser på ting på en utrolig humoristisk måte. Kjempebra!
Det er etter regn at fuglene synger!

Turid

Nå har jeg sittet og lest Margrethes skildring fra \"En uke på Karpathos mai 2003\" i det \"gamle\" forumet. Du skriver så levende og morsomt, Margrethe så jeg blir helt revet med og ser det hele så klart for meg. Du ser på ting på en utrolig humoristisk måte. Kjempebra!
Det er etter regn at fuglene synger!

Turid

Fin berettelse fra deg også Riita. Den viser at det kan være en ny overraskelse rundt neste sving, og at det ikke er sikkert du er nødt til å haste fra øy til øy for å oppleve nye ting....
Det er etter regn at fuglene synger!

Riitta

Tack så mycket Turid  och Tommy qweqrrrr

Riitta

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...